PDA

Zobacz pełną wersję : Protokół z Badania Technicznego



MutaFukas
24-09-16, 17:19
Jako iż pierwszy raz wziąłem z ciekawości protokół z badania technicznego chciałbym się dowiedzieć jak to się ma do waszych ''osiągów''. Zastanawiają mnie w zasadzie najbardziej opory toczenia i hamulce tył. Dziwi mnie np. to że hamulec postojowy w prawym kole ma 1.07 a roboczy 0.87, zapowietrzony ...? dodam że nie mam pojęcia jak to się ma do masy pojazdu. To że auto przeszło przegląd bez problemu to jedno a drugie czy naprawdę jest wszystko OK czy mogło by być lepiej http://www.fotosik.pl/zdjecie/58cf427b6ca13d70

kbzzz
25-09-16, 09:32
Napisz jeszcze czy masz tarcze czy bembny, opory toczenia masz ok, siła hamowania masakrycznie mała, a co do różnicy reczny/nożny to nożny (zasadniczy) powinien być lepszy, lepiej sprawdź czy tam wszystko chodzi bo np może cylinderek stać (jeśli masz bębny)

MutaFukas
25-09-16, 10:50
Bębny . A o tej masakrycznie malej sile to masz namysli tylko tyl czy przod tez? I ile tak mniejwiecej moglo by byc

kbzzz
25-09-16, 16:00
Przód jest ok, tył powinien być troche słabszy od przodu, ja miałem na bębnach ponad 2 ale dokładnie nie pamiętam

lookaty
25-09-16, 22:33
Siła hamowania jest ok, na tarczach 240mm miałbyś jeszcze słabsze parametry. Do 30% różnice między kołami są dopuszczalne.

kbzzz
26-09-16, 06:33
Na tarczach fakt jest mniej niż na bębnach, z ciekawości odszukałem prorokół z badania mojego cifa i na tarczach mam ~1,8, tak czy siak zajżał bym do tych bębenków:)

MutaFukas
26-09-16, 09:56
No widze wlasnie ze trzeba bedzie. Dzieki wielkie

Endrju1
26-09-16, 12:11
Nie ma co aż tak dokładnie patrzeć na te pomiary, wystarczy że diagnosta za słabo na pedał depnie i wyjdzie mniej, nie może być tylko różnic między kołami prawa-lewa. Poza tym z zasady tylne koła hamują słabiej (taka zasada działania korektora siły hamowania).