Zobacz pełn± wersję : Gaz do Type R Accord VI gen
Witam, czy kto¶ sie spotkał może z gazem w Type R i jak to sie ma w praktyce. Jaki¶ czas temu był Type R z gazem prince + specjalna instalacja która smarowała zawory wystawiony na sprzedaż .
Nie takie auta jeżdż± na LPG i maja się dobrze.. 'specjalna instalacja smarujaca zawory' to lubryfikacja i jest całkowicie zbędna (naci±ganie na kasę i tyle)
Podstawa to rzetelny montaż i strojenie
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Moglbys mniej wiecej napisac jaka instalacja/podzespoły byłby najlepsze, wskazane do wlasnie tego modelu .
Wtryski barracuda 230
Reduktor ACR01 250KM
Rurki fi8
Butla to już zależy co wejdzie w kolo :)
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Czyli wystarczy ze w warsztacie ktory zajmuje sie gazowaniem aut powiem im o tych podzespolach i bedzie cacy ?? Mam na mysli placowke STAG w Bialymstoku
Czyli wystarczy ze w warsztacie ktory zajmuje sie gazowaniem aut powiem im o tych podzespolach i bedzie cacy ?? Mam na mysli placowke STAG w Bialymstoku
Jak już pisał Jędras podstawa to rzetelny montaż i strojenie. Tak więc sprawdĽ jakie warsztat ma opinie - na tym forum lub też lpg-forum.pl.
Tak kazdy jezdzi na tym na czym mu wygodniej raczej pod wzgledem finansów i częstotliwo¶ci uzywania auta jedninjezdza wiecej drudzy w weekend... zwroc uwage na kometarze poszczegolnych firm zakladajacych instalację
Wysłane z mojego GT-N7100
Spoko a mniej wiecej koszt solidnej instalacji w 3 tys sie zmieszcze??
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Zmiescisz się w 3 kaflach :) i jak będ± stroić auto to koniecznie z sonda AFR w wydechu
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
A co myslisz osobiscie o gazowaniu takiego silnika ? Obecnie mam accorda 2.0 vi z gazem staga300 i jak dla mnie to rewelacja, jazda jak za darmo a ubytku mocy to ja wogole nie czuje i jakis dziwnych komplikacji. Co z zaworami to prawda ze lubia sie wypalac bo temp spalania jest wieksza niz w przypadku benzy?
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Popatrz na moje auto i nic się nie stało przez LPG a chłostane jest nagminnie... jak jest dobrze wystrojona instalacja to będzie to działać tak jak na Pb a jak boisz się tak mocno o silnik to możesz zawsze ustawić żeby od 6k rpm auto jechało na Pb
Zaworów nie wypalisz o ile wszystko będzie dobrze wystrojone dlatego powtarzam zrób to w zakładzie co się na tym zna.. a druga sprawa STAG jest na tyle wdzięczny i prosty i jak co¶ to sam ogarniesz czy stroiciel
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Ok dzieki za pomoc pozostało mi szukac teraz odpowiedniego pacjenta :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.