Mrufkozjet
09-07-16, 13:03
Na wstępie chciałbym jako nowy użytkownik przywita wszystkich innych, zatem - Witam.
Kupiłem Honde Civic VII Coupe 125km 2001r. Pierwszy problem jaki mi się pojawił z którym w innych autach nigdy się nie spotkałem to przegrzewanie układu. Generalnie sprawa wygląda w taki sposób, że samochód podczas jazdy, tj. na obrotach 2000-3000 ładnie wszystko wychładza, a temperaturę utrzymuje w normie, jednak w momencie kiedy staje na światłach, czy ogólnie się zatrzymuje, a obroty spadają gdzieś do poziomu 1000 temperatura zaczyna nagle drastycznie rosnąć aż osiąga górne granice zegara. Dodam, że podczas postoju, gdy temperatura zaczyna rosnąć, dodając gazu na biegu jałowym i wkręcając silnik na obroty 2000-3000 przyrost temperatury ustaje, i po chwili zaczyna spadać.
Jeszcze nic przy tym nie grzebałem, a zanim się za to zabiorę piszę o jakąkolwiek poradę. Ja sam myślę w kierunku małej ilości chłodziwa lub zapowietrzenie układu, może ktoś mnie na coś konkretniejszego nakieruje.
Kupiłem Honde Civic VII Coupe 125km 2001r. Pierwszy problem jaki mi się pojawił z którym w innych autach nigdy się nie spotkałem to przegrzewanie układu. Generalnie sprawa wygląda w taki sposób, że samochód podczas jazdy, tj. na obrotach 2000-3000 ładnie wszystko wychładza, a temperaturę utrzymuje w normie, jednak w momencie kiedy staje na światłach, czy ogólnie się zatrzymuje, a obroty spadają gdzieś do poziomu 1000 temperatura zaczyna nagle drastycznie rosnąć aż osiąga górne granice zegara. Dodam, że podczas postoju, gdy temperatura zaczyna rosnąć, dodając gazu na biegu jałowym i wkręcając silnik na obroty 2000-3000 przyrost temperatury ustaje, i po chwili zaczyna spadać.
Jeszcze nic przy tym nie grzebałem, a zanim się za to zabiorę piszę o jakąkolwiek poradę. Ja sam myślę w kierunku małej ilości chłodziwa lub zapowietrzenie układu, może ktoś mnie na coś konkretniejszego nakieruje.