shrek133
01-07-16, 01:56
Witam. Nie bede tu sie zalil itp. natomiast jest taka sprawa. Mam hondzine ej9 silnik d14a3 nie chodzi o jakies moce tuningi itp. poprostu bierze olej jak szalona :( chce wymienic silnik tzn sam slupek i borykam sie z tematem bo chce jak najmniejszym nakladem pracy i kasy to zrobic czyli podmianka. upatrzylem d14z2 i tu zaczynaja sie schody i seria pytan...
1. czy sam slupek czyms sie rozni (tzn konstrukcyjnie poniewaz nie chce wymieniac komputerow wiazek robic calej przekladki okablowania itp.)
2. czy musze cos kombinowac z komputerami wymienianiem wiecej niz tylko slupka.
cel: Chce miec sprawne auto :) na zasadzie plug and play
poratujcie czlowieczka :rolleyes: szukalem w googlach ale troche takie dziwne te wypowierdzi byly: jeden ze cos tam z aparatem zaplonowym ze wolne obroty szwankuja, jeden ze sie niczym nie rozni tylko czujnikiem polozenia walu. Poprostu chce miec pewnosc zeby kasiorki nie wydac w bloto. Dla tego pytanie do osob ktore sie znaja na rzeczy.
1. czy sam slupek czyms sie rozni (tzn konstrukcyjnie poniewaz nie chce wymieniac komputerow wiazek robic calej przekladki okablowania itp.)
2. czy musze cos kombinowac z komputerami wymienianiem wiecej niz tylko slupka.
cel: Chce miec sprawne auto :) na zasadzie plug and play
poratujcie czlowieczka :rolleyes: szukalem w googlach ale troche takie dziwne te wypowierdzi byly: jeden ze cos tam z aparatem zaplonowym ze wolne obroty szwankuja, jeden ze sie niczym nie rozni tylko czujnikiem polozenia walu. Poprostu chce miec pewnosc zeby kasiorki nie wydac w bloto. Dla tego pytanie do osob ktore sie znaja na rzeczy.