KrzyH_EJ9
18-06-16, 18:55
Cześć,
Piszę w imieniu znajomego, któremu padł dwumas w swoim ufo 2.2 i-CTDi.
Nowy zamiennik to w najlepszym przypadku okolice dwóch tysięcy z haczykiem (koszt trochę boli, ale auto musi jeździć).
Dwumas ma ogólnie luzy w każdej płaszczyźnie - kolega widocznie jeździł póki dało się jeździć)
Pojawia się teraz pytanie, czy da się zregenerować OEM dwumas (HONDA 22100-R B D-0061)? Robił już ktoś coś takiego?
Czy w ogóle warto szukać i bawić się w regenerację, czy lepiej zamówić zamiennik i wymienić Plug&Play bez czekania na naprawę?
Ktoś już przerabiał ten temat? (chodzi mi o regenerację, bo o padających dwumasach i szukaniu usterki przeczytałem wiele stron ale bez odpowiedzi na moje pytanie)
Prosiłbym o porady z własnego doświadczenia lub info o sprawdzonych warsztatach zajmujących się regeneracją dwumasu (najlepiej śląsk lub okolice).
Pozdrawiam.
PS. Czy wymieniał ktoś dwumas na regenerowany? (na aledrogo koszt takiej imprezy w okolicach 700,- ogłaszają się firmy, które regenerują)
Piszę w imieniu znajomego, któremu padł dwumas w swoim ufo 2.2 i-CTDi.
Nowy zamiennik to w najlepszym przypadku okolice dwóch tysięcy z haczykiem (koszt trochę boli, ale auto musi jeździć).
Dwumas ma ogólnie luzy w każdej płaszczyźnie - kolega widocznie jeździł póki dało się jeździć)
Pojawia się teraz pytanie, czy da się zregenerować OEM dwumas (HONDA 22100-R B D-0061)? Robił już ktoś coś takiego?
Czy w ogóle warto szukać i bawić się w regenerację, czy lepiej zamówić zamiennik i wymienić Plug&Play bez czekania na naprawę?
Ktoś już przerabiał ten temat? (chodzi mi o regenerację, bo o padających dwumasach i szukaniu usterki przeczytałem wiele stron ale bez odpowiedzi na moje pytanie)
Prosiłbym o porady z własnego doświadczenia lub info o sprawdzonych warsztatach zajmujących się regeneracją dwumasu (najlepiej śląsk lub okolice).
Pozdrawiam.
PS. Czy wymieniał ktoś dwumas na regenerowany? (na aledrogo koszt takiej imprezy w okolicach 700,- ogłaszają się firmy, które regenerują)