Zobacz pełną wersję : Chip?
Witam, czy ma ktos moze ma w ten sposob zmodyfikowany komp?
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=68817498
Jak to sie sprawuje w aucie? Elektronika po tym nie wariuje?
Czy to nie jest przypadkiem kolejny "chip" wzbogacajacy mieszanke?
Byly jakies przyrosty mocy po tym?
Jakies wykresy z hamowni?
Pozdrawiam
Loobo
To ludzie z forum sie tym zajmuja... Poszukaj sajmon1100 albo fifer czy jakos tak... Nie jest to kolejny chip wzbogacajacy mieszanke...
zajmuja i ich furki niezle chodza :D
Jak na razie slyszalem pare dobrych opinii od osob ktore cos tam o tym slyszaly... Chcialbym skontaktowac sie z kims kto to zalozyl.
W sumie te 120 zl za takiego moda to nie duzo ale...
Pozdro
Loobo
ale nie wiem, czy poza autorami projektu, ktos na tym jezdzi
tak jezdzi dominik bb ma tez u nich chipa sobie z tego co slyszalem chwali i jeszcze kilka osob co im sprzedali wlasnie na allegro
Oferta wygląda uczciwie - jest informacja o wzroście spalania. Tylko kropka nad i w postaci wykresu na hamowni przed i po modyfikacji by się przydała...
przyrosty mocno optymistyczne, podstawka pod eeprom nie lubi drgań i wilgoci a maly błąd może być kosztowny dla użytkownika takiego eepromu
odradzam
przyrosty mocno optymistyczne, podstawka pod eeprom nie lubi drgań i wilgoci a maly błąd może być kosztowny dla użytkownika takiego eepromu
odradzam
A w przypadku ZIF'a ?
najlepiej jak kazda nozka jest przylutowana w przypadku samochodowego komputera i nie jest to moje zdanie tylko autorytetow chiptuningu w PL :)
najlepiej jak kazda nozka jest przylutowana w przypadku samochodowego komputera i nie jest to moje zdanie tylko autorytetow chiptuningu w PL :)
No tak, na hamerykanskich forach o tym nie pisza ale u nich nie ma takich dziur jak u nas...
:D
eeprom jest bardzo delikatny i nie raz się już zdarzyło że dwa wlutowania i trzeba było wkładać nowy bo się uszkodził
ja mam od niedawna chipa od sajmona tyle ze na kompie p06 d15b7 i powiem ze jestem bardzo zadowolony z jazdy jak i ze spalania.
jakies pomiary robiles?
badales AFR przed i po?
Co masz zmienione w programie?
pomiarów niestety nie robiłem i nie badałem AFR przed i po ale mogę smiało stwierdzić ze róznica w jeździe jest odczuwalna i nie jest to autosugestia ponieważ są ulepszone mapy paliwa odciecie jest na 7700 choc jeszcze do takich obrotów jej nie ciągnąłem :) no i nie ma ogranicznika prędkości. Dominik_bb też ma tego chipa i tez jest zadowolony no ja osobiście polecam ale wybór i ryzyko nalezy do was :)
Zrobilem tego "chipa", zapraszam na forum CRX gdzie jest wykresik z hamowni:
http://www.honda-crx.info/forum/viewtopic.php?p=40973#40973
Pozdrawiam
Loobo
3. Czysta przyjemnosc krecenia ponad podzialke obrotomierza oraz fajne strzaly z wydechu w pewnych momentach.
mozesz wyjasnic?
[ Dodano: Sro Lis 16, 2005 4:21 pm ]
jak taka modyfikacja ma tylko przesunac odciecie to nie wiem czy jest sens to robic
przesunac odcinke do 8k mozna samemu w latwiejszy i duzo tanszy sposob
jak taka modyfikacja ma tylko przesunac odciecie to nie wiem czy jest sens to robic
przesunac odcinke do 8k mozna samemu w latwiejszy i duzo tanszy sposob
Jaki jest sens to napisalem w poscie na foum CRX - przeczytaj dokladnie to sie dowiesz - podpowiem ci ze chodzi o przejazd 400 metrow.
Nie znalem innego sposobu przesuniecia odciecia zaplonu. Poza tym liczylem ze ten "chip" pozytywnie wplynie na przebieg krzywej mocy/momentu wiec go zainstalowalem (przeliczylem sie troszke).
Aha, mam wyjasnic to ze wysokie krecenie silnika sprawia mi przyjemnosc? hehe, po prostu to lubie, jakbym nie lubil to kupilbym sobie diesla bo nie kreci sie wysoko i jest oszczedniejszy. Oczywiscie nie robie tego caly czas - na co dzien jezdze oszczednie, nie krece na zimno a po kreceniu daje mu sie wychlodzic.
Jesli chcesz zebym wyjasnil ci strzaly z wydechu to jest tak: Jade na wysokim biegu, przy okolo 3000 - 4000 rpm ze stala predkoscia, silnik robi: WRRRRRRR, pozniej odpuszam na chwilke, naciskam znowu gaz a z tlumika: BUM!!!
Co mam ci jeszcze wyjasnic?
Pozdro
Loobo
Ja mam d1626 i gdyby taki chip obnizyl zalaczanie sie v-teca tak ok 4700, wraz z przesunieciem rev-limitera do ok 8000 to chyba warto jak myslice??Takie chipy chyba na ebayu tez sprzdaja??
Tomo a gdyby montowal to ktos kto jest dokladny i dobrze przylutowal to by chyba nic sie nei stalo jemu??
Jak zmieniasz bieg, to na jakie obroty Ci spada ?
Po przesunięciu Rev limitera na 8000 jak wtedy ?
Po co ci zatem niżej vtec ?
8000 przy serii silniku na dłuższą mete nie jest dobre dla D16
U Octane jest odcinka przy 7900-8000... Nie wiadomo dlaczego. Może przy zakładaniu indiglo coś się zepsuło? Chociaż on twierdzi, że tak było już wcześniej.
Marcin, nie baw się w obniżanie VTECa - było już na forum o tym, jak się ustala optymalny moment jego załączenia.
havok, porównywaliście obroty na poszczególnych biegach dla danych prędkości ?
Czy odcina Wam przy tych samych prędkościach, a przy innych obrotach ?
U Octane jest odcinka przy 7900-8000...
Nie możliwe. Obrotomierz musi ostro kłamać.
u mnie w serii wedlug licznika mam odciecie gdzies 8 tys nie wiem dla czego. A po zmianie biegu to nie wiem czy mi spada ponizej v-teca nie patrze i nie slychac bo i tak glosno wiec 4800 to by bylo ok zeby po zmianie na pewno byc caly czas na v-tecu
Ja mam d1626 i gdyby taki chip obnizyl zalaczanie sie v-teca tak ok 4700, wraz z przesunieciem rev-limitera do ok 8000 to chyba warto jak myslice??Takie chipy chyba na ebayu tez sprzdaja??
Tomo a gdyby montowal to ktos kto jest dokladny i dobrze przylutowal to by chyba nic sie nei stalo jemu??
Jak to ktoś polutuje zgodnie ze sztuką to będzie tak jak było seryjnie.
no nei wiem czy tak klamie bo zalaczanei v-teca slychac przy 5 tys wiec eni moze tak klamac
Octane, ty już masz czipa :-)
no nei wiem czy tak klamie bo zalaczanei v-teca slychac przy 5 tys wiec eni moze tak klamac
No i prawidłowo, czas włączania sie VTEC`a zalezy od stopnia pałowania. U mnie jest 4800-5000rpm.
nie mam zadnych chipow-chyba a takie odciecei mialem od razu jak kupilem od poczatku tez bylem w szoku ale co tam. Dowiem sie dokladnei po hamowni ile jest
Jeśli jest tak, jak mówisz to nie kręć do tylu, bo spręzynki mogą nie zdążyć i zawory mogą sobie zrobić spot-spontan z tłokami. :wink:
zmieniam gdzies tak przy 7700 bo wtedy najlepeij mi jedzie, a jezdze tak juz jakis czas i nawet oleju nei bierze, przynajmneij nei widac wiec jest oki
[ Dodano: Pią 18 Lis, 2005 21:08 ]
a olej zmienim co 8 tys
Mam wykresy porównawcze Octane i moje, tylko które pokazać? RPM czy HP w przejeździe na ćwiartkę?
wykresy oczywiscie g-techa ale takim nikt nie ufa :D :D :D
Jako, że tu nie chodzi o wyniki (wziąłem pierwsze z brzegu, które pasowały przebiegiem linii), tu są wykresy obrotów w trakcie pomiaru. Czarny to Octane:
http://img501.imageshack.us/img501/796/test6hk.th.jpg (http://img501.imageshack.us/my.php?image=test6hk.jpg)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.