Zobacz pełną wersję : tłoki b16b w silniku b18c4
tak mnie naszło i jestem ciekaw czy taki zestaw podejdzie czyli tłoki b16b do silnika b18c4 jak to tam będzie pasowac i czy w ogóle będzie ?? i czy czasem góra tłoka się nie spotka z głowicą ?? chodzi mi głównie o CR
13,1:1 przy 3 warstwowej uszczelce
Czy to nie za dużo ? PCTX też coś koło tego dają, to lepiej OEM ?
Na normalne paliwo za duzo. VPower Racing przy bardzo dobrym wystrojeniu dalby rade...pytanie czy warto...
no właśnie... b16b ma kompresje na tych tłokach 10.8:1 to może lepiej wsadzić te od b16a2 do b18c4 ? Czym uzyskać okolice 12:1 ?
uszczelka 2 wartswowa i tloki z b16a2 i masz 11,8:1
tłoki b16b w b16a2 daja cos koło 11,5:1 wiec wyglada na to ze na b18c4 to juz lekki hardkor hehe
to zmien glowice na tą z b16a2 i gotowe - spadnie CR.
to zmien glowice na tą z b16a2 i gotowe - spadnie CR.
ja tak własnie zrobiłem i bede zakładal oem tłoki+pierscienie z b16b + oem uszczelka....
jesli chcecie mniejszą kompresje to zapodajcie tłoki z b16a2 lub troche wieksza i najbezpieczniejsa opcja to tloki z ITRa - b18c6
[H] Dylu [H]
30-08-08, 10:40
Poprawcie mnie, bo pewnie się mylę, ale tak na chłopski rozum tłok z silnika B16 chyba będzie miał mniejszą średnicę niż tłok z B18 :confused: więc jak to może pasować ??
tak na chłopski rozum - sprawdz sobie z czego sie bierze pojemnosc w B16 i B18
dyli w b18 jest wiekszy skok tloka niz b16 i dzieki temu masz wieksza pojemnosc
[H] Dylu [H]
03-09-08, 20:41
dyli w b18 jest wiekszy skok tloka niz b16 i dzieki temu masz wieksza pojemnosc
widzisz Pati...można ?? wiedział, powiedział i o dziwo nie puszył się, że wszyscy tego nie wiedzą...bo przecież to takie oczywiste jest :rolleyes:
peac :D
jak bys sobie sprawdzil to bys wiedzial.
tak to za 3 tygodnie znowu bedziesz sie pytal...
[H] Dylu [H]
04-09-08, 06:52
zbyt moralizatorsko do tego podchodzisz...;)
Moze i moralizatorsko ale z czegos to wynika. Jak sam poszukasz i sie dowiesz to zapamietasz. Odpowiedzi podane na tacy szybko sie zapomina.
poczytaj pytania chociazby o offset. na ogol brzmią: "eee... jestem lamą, nie szukałem bo jestem też leniem - jaki mam miec offset w feldze i czy jak mam opone 185/60R14 to czy mi wejdzie na moje nowe koła 7,5x16. napiszcie mi bo ja nie umiem i nie wiem i w ogole... a jak bym mial felge 7,5x15 to ffset ma byc inny?"
i tak jeden po drugim.
siadasz, szukasz - wiesz.
za zapytanie o ET powinny byc z miejsca warny :)
Jeszcze trochę wrócę do tematu.
Czy przy podbiciu CR do 11.8 - 12 nie przydało by się delikatnie opóźnić zapłonu ? Co w takim wypadku z mocą?
Jesli bedziesz jezdzil na VP99+ to nie bedzie takiej potrzeby.
to 5.20 za litra, dobrze że to nie na codzień :)
Przy takim cr to przedewszystkim przydalyby sie ostrzejesze walki, przynajmniej te z ITR-a.
wiemy, a jak już kupować to niee bawić się w "tylko ITR" :)
kwestie ustawienia zaplonu rozwiąże sie podczas strojenia.
Jak bawic sie w jakis stg2 ;), to nie bawic sie w kompresje ponizej 12,2 tak mysle ;).
Kras co Ty tak z tym VP? Zwykłe 98 nie wystarczy?
Konrad poczekaj na Adama, tłoki już są zamówione, zobaczymy co wyjdzie.Jak dla mnie to ciut duże to CR, ale mądrzejsi ode mnie twierdzą, że będzie git. Przy głowicy z B18C4 lepsze tłoki z JDM ITR
to panowi jaki jest najlepszy kompromis z tłokami do B18C4 i jakie poprawy mocy można się spodziewać ??
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.