Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : tłoki b16b w silniku b18c4



hokej
24-08-08, 11:32
tak mnie naszło i jestem ciekaw czy taki zestaw podejdzie czyli tłoki b16b do silnika b18c4 jak to tam będzie pasowac i czy w ogóle będzie ?? i czy czasem góra tłoka się nie spotka z głowicą ?? chodzi mi głównie o CR

Konrad84
25-08-08, 09:50
Podłącze się do pytania.

crxd16
25-08-08, 15:56
13,1:1 przy 3 warstwowej uszczelce

Konrad84
25-08-08, 18:29
Czy to nie za dużo ? PCTX też coś koło tego dają, to lepiej OEM ?

Kras
26-08-08, 07:40
Na normalne paliwo za duzo. VPower Racing przy bardzo dobrym wystrojeniu dalby rade...pytanie czy warto...

Konrad84
26-08-08, 08:48
no właśnie... b16b ma kompresje na tych tłokach 10.8:1 to może lepiej wsadzić te od b16a2 do b18c4 ? Czym uzyskać okolice 12:1 ?

crxd16
26-08-08, 18:35
uszczelka 2 wartswowa i tloki z b16a2 i masz 11,8:1

hokej
26-08-08, 21:16
tłoki b16b w b16a2 daja cos koło 11,5:1 wiec wyglada na to ze na b18c4 to juz lekki hardkor hehe

Pati
27-08-08, 18:19
to zmien glowice na tą z b16a2 i gotowe - spadnie CR.

adamos85
28-08-08, 10:58
to zmien glowice na tą z b16a2 i gotowe - spadnie CR.

ja tak własnie zrobiłem i bede zakładal oem tłoki+pierscienie z b16b + oem uszczelka....

jesli chcecie mniejszą kompresje to zapodajcie tłoki z b16a2 lub troche wieksza i najbezpieczniejsa opcja to tloki z ITRa - b18c6

[H] Dylu [H]
30-08-08, 10:40
Poprawcie mnie, bo pewnie się mylę, ale tak na chłopski rozum tłok z silnika B16 chyba będzie miał mniejszą średnicę niż tłok z B18 :confused: więc jak to może pasować ??

Pati
30-08-08, 13:25
tak na chłopski rozum - sprawdz sobie z czego sie bierze pojemnosc w B16 i B18

tgame
03-09-08, 16:34
dyli w b18 jest wiekszy skok tloka niz b16 i dzieki temu masz wieksza pojemnosc

[H] Dylu [H]
03-09-08, 20:41
dyli w b18 jest wiekszy skok tloka niz b16 i dzieki temu masz wieksza pojemnosc

widzisz Pati...można ?? wiedział, powiedział i o dziwo nie puszył się, że wszyscy tego nie wiedzą...bo przecież to takie oczywiste jest :rolleyes:

peac :D

Pati
03-09-08, 22:25
jak bys sobie sprawdzil to bys wiedzial.
tak to za 3 tygodnie znowu bedziesz sie pytal...

[H] Dylu [H]
04-09-08, 06:52
zbyt moralizatorsko do tego podchodzisz...;)

Kras
04-09-08, 08:02
Moze i moralizatorsko ale z czegos to wynika. Jak sam poszukasz i sie dowiesz to zapamietasz. Odpowiedzi podane na tacy szybko sie zapomina.

Pati
04-09-08, 08:52
poczytaj pytania chociazby o offset. na ogol brzmią: "eee... jestem lamą, nie szukałem bo jestem też leniem - jaki mam miec offset w feldze i czy jak mam opone 185/60R14 to czy mi wejdzie na moje nowe koła 7,5x16. napiszcie mi bo ja nie umiem i nie wiem i w ogole... a jak bym mial felge 7,5x15 to ffset ma byc inny?"
i tak jeden po drugim.
siadasz, szukasz - wiesz.

rem36
04-09-08, 15:09
za zapytanie o ET powinny byc z miejsca warny :)

Konrad84
08-09-08, 09:57
Jeszcze trochę wrócę do tematu.
Czy przy podbiciu CR do 11.8 - 12 nie przydało by się delikatnie opóźnić zapłonu ? Co w takim wypadku z mocą?

Kras
08-09-08, 10:58
Jesli bedziesz jezdzil na VP99+ to nie bedzie takiej potrzeby.

Konrad84
08-09-08, 11:01
to 5.20 za litra, dobrze że to nie na codzień :)

nitro20
08-09-08, 11:27
Przy takim cr to przedewszystkim przydalyby sie ostrzejesze walki, przynajmniej te z ITR-a.

Konrad84
08-09-08, 14:15
wiemy, a jak już kupować to niee bawić się w "tylko ITR" :)

Pati
08-09-08, 14:40
kwestie ustawienia zaplonu rozwiąże sie podczas strojenia.

nitro20
08-09-08, 14:59
Jak bawic sie w jakis stg2 ;), to nie bawic sie w kompresje ponizej 12,2 tak mysle ;).

Cairo
10-09-08, 00:10
Kras co Ty tak z tym VP? Zwykłe 98 nie wystarczy?
Konrad poczekaj na Adama, tłoki już są zamówione, zobaczymy co wyjdzie.Jak dla mnie to ciut duże to CR, ale mądrzejsi ode mnie twierdzą, że będzie git. Przy głowicy z B18C4 lepsze tłoki z JDM ITR

pako7
24-09-10, 20:51
to panowi jaki jest najlepszy kompromis z tłokami do B18C4 i jakie poprawy mocy można się spodziewać ??