Zobacz pełną wersję : Civic V 95r - spadł z obrotów w trakcie jazdy
W trakcie jazdy nas trasie przy ok 120 km/h moja Honda Civic Vg 95r, nagle straciła obroty, obrotomierz opadł momentalnie na 0, po kilku sekundach udało się złapać jeszcze obroty redukując bieg do 3, pop kolejnych kilku sekundach znów spadły na 0 i już więcej auto nie odpaliło. Znalazłem kilka tematów na forum odnośnie tego, że Civic gasł podczas jazdy i już nie odpalił, jednak w żadnym nikt nie pisał, że po chwili udało się jeszcze raz wskoczyć na obroty. Może ktoś miał podobny problem lub domyśla się co mogło się stać w takim wypadku? Mam nowy akumulator i kręci bez zarzutu, jednak auto więcej nie odpaliło a minęły już 3 dni. Nie znam się zbyt na mechanice, jednak chciałbym sam wykluczyć jakieś podstawowe usterki. Jeśli ktoś mógłby podrzucić link do jakiegoś tematu na forum, gdzie jest opisane jak samemu sprawdzić np. moduł lub cewki, bo z tego co wyczytałem w innych tematach będzie to coś z elektryką, będę bardzo wdzięczny
Obroty ci zjechaly do zera na zapietym biegu? A bylo slychac dzwiek silnika, czy cisza? Po pierwsze sprawdz czy jest iskra na wszystkich swiecach. podlacz stara swiece ale sprawna do pierwszego kabla wysokiego napiecia, dotknij masy na silniku, druga osoba (dziewczyna, mama, kolega lub kochanek) w tym czasie niech zakreci rozrusznikiem. I tak po kolei ze wszystkimi kablami.
Ps. Paliwo w baku jest? ;p
Tak, obroty w momencie spadły do 0 kiedy miałem wbity piąty bieg i jechałem ok 120 km/h. Po chwili zacząłem redukować biegi i na trójce znów wskoczył na obroty na 2-3 sekundy. Wydaje mi się, że silnik było słychać, lecz nie jestem tego w 100% pewny, bo była to chwila. Paliwa jest pół baku :) Co do sprawdzenia świec, to postaram się zorganizować kogoś do pomocy i kupić świece, aby sprawdzić, gdyż obecnie jestem daleko od domu
Możliwe, że cewka jak się nagrzeje to wysiada nieco się ochłodzi i znowu działa. Obroty zwykle na 0 momentalnie spadają. Ewentualnie moduł zapłonowy.