PDA

Zobacz pełną wersję : Zalewa d16 powyżej 2 tys obrotów gaśnie



krasko
12-03-16, 21:19
Witam mam takie szybkie pytanie auto civic coupe 6g świeżo poskładany silnik d16y7 głowica y8 ssak d16z6 ecu p2p auto na wtryskach z y7 nie odpala wogóle na wtryskach 310 cc z h22 odpala powyżej 2 tys obrotów gaśnie ktoś wyjaśni o co chodzi bo mi już ręce opadają Emotikon tongue
z góry dziękuje za odpowiedz Emotikon smile

kamil39
12-03-16, 21:35
Wtryski y7 to ponoc 190,
w silnikach vtec powinny byc 240.

krasko
12-03-16, 21:37
no właśnie też tak słyszałem ale te z y7 by były na tyle słabe że nawet by nie odpalił ?

kamil39
12-03-16, 22:15
Nie mam pojęcia,
ale na początek bym zaczął od wtrysków, skoro na zaduzych zapalila, wiec paliwo i iskra jest.

krasko
13-03-16, 20:08
po nagrzaniu auto faluje po zgaszeniu i próbie ponownego rozruchu nie odpala co to może być hmm...

CRX1
14-03-16, 01:31
Sprawdż czujnik temp ten koło aparatu zapłonowego.

Karpiczek
14-03-16, 19:41
P2P to jakie ecu? OBD2? Z jakiego silnika?

Furious
14-03-16, 21:12
Podłącz komputer OBD1 i odpal.

krasko
16-03-16, 10:59
p2p to ecu obd2 z d16y8

Tomku za dużo rzeźby z podłączeniem ecu obd1 zwłaszcza że to auto to ma być dupowóz bez większych inwestycji a takie przejście to min 500 zł
po podmianie wtrysków na 240 cc obd2 auto nie odpala

Karpiczek
16-03-16, 12:23
To jak Ty chcesz tym jezdzic jak tu kazda rzecz z innej paki. Trzeba wgrac odpowiednia mape a przejsciowki niewiele ponad 100 zl, chyba ze sam zrobisz

Matt_Btw
16-03-16, 12:33
Pomimo ze wtryski 190cc sa za słabe to auto powinno normalnie odpalać, są tylko problemy z wolnymi obrotami. Z czego jest aparat ?

krasko
16-03-16, 12:44
aparat y7/y8

Matt_Btw
16-03-16, 12:46
No to sie zdecyduj :) Do vteca musi byc aparat z vteca czyli z6/y8 a nie y7.

Skoro po rozgrzaniu nie odpala to sprawdz czy jest iskra czy moze ucieka.

krasko
16-03-16, 13:03
aparat jest y8 przed chwilą sprawdziłem iskra nie ucieka ewidentnie problem jest ze sterowaniem dawką paliwa

Furious
16-03-16, 13:34
Cos zle podlaczyles, sprawdz map sensor, tps, iat. Moze zamienione wtyczki wtryskow miejscami, moze kable zaplonowe zle podlaczone, moze rozrzad przestawiony.

krasko
16-03-16, 15:21
skoro na większych wtryskach pracuje bez zarzutu do momentu nagrzania więc musi być wszystko ok z czujnikami i rozrządem

Furious
16-03-16, 22:47
Albo zaczniesz sprawdzać od podstaw albo będziesz tylko tak trolował na forum ze skoro raz odpalił to musi być okej... nie, nie musi.

krasko
19-03-16, 23:41
dla świętego spokoju sprawdziłem wszystko dwa razy i wszystko było ok :) okaże się w tym tyg wiązka poszła do przerobienia na obd1 dostanie odrazu kompa z odpowiednią mapą jeśli teraz nie pomoże to dopiero będzie zagadka :)