PDA

Zobacz pełną wersję : Civic 2017



140KM
01-03-16, 15:35
pierwsze fotki

http://www.autoexpress.co.uk/honda/civic/92475/new-honda-civic-concept-revealed-at-geneva-motor-show

Civmann
01-03-16, 19:10
Bryłą przypomina mi obecnego Lancera 5d. Te zielone ringi to przeciwmgłowe ? Jeśli dobrze widzę powrócił motyw z 8 gen. - brak tylnej wycieraczki, zastanawia mnie czy kierunki z lusterek nie powędrowały do błotników.

140KM
01-03-16, 20:34
Bryłą przypomina mi obecnego Lancera 5d. Te zielone ringi to przeciwmgłowe ?

Wersja produkcyjna bedzie nieznacznie roznila sie od tego z fotek ,ale jak Honda twierdzi i tak bedziemy mieli wrazenie ze to koncept.
Kupuje w ciemno !

malinkie
02-03-16, 12:40
Z tą wycieraczką tylną nie tak do końca przesądzone.
http://www.civicx.com/threads/civic-x-hatchback-prototype-first-photos.2146/

ActionKamen
09-04-16, 10:13
Według mnie Honda w złym kierunku idzie. Kiedyś produkowali auta które do dzisiaj wyglądają dobrze, a teraz nowe modele wyglądają staro po kilku latach

bunet
09-04-16, 14:58
To prawda, ale sa wyjątki np. UFO jest ponadczasowy.😎😜

Grzegorz K
09-04-16, 21:23
Według mnie Honda w złym kierunku idzie. Kiedyś produkowali auta które do dzisiaj wyglądają dobrze, a teraz nowe modele wyglądają staro po kilku latach

Totalna bzdura ;) wymień chociaż jeden taki model.

ActionKamen
10-04-16, 22:27
Jeden model który do dzisiaj wygląda dobrze czy taki który się postarzał zaraz po premierze?

Civic V coupe do dzisiaj wygląda *****iście

Civic IX hatch wygląda totalnie pokracznie

dzejan
11-04-16, 21:06
Civic IX hatch wygląda totalnie pokracznie

Pokracznie to wygląda Fiat Multipla, natomiast Civic IX ma proporcjonalną sylwetkę i dobrze wygląda z każdej strony, zwłaszcza patrząc z góry i pod kątem, wtedy całość prezentuje się świetnie. Mnie się podoba !

Grzegorz K
12-04-16, 14:21
Mnie też się podoba IX gen, inaczej bym go nie kupił :) auto jest za nowe i musi się oko przyzwyczaić. Generalnie nie ma brzydkiej Hondy ,w każdym modelu i generacji jest to coś...

sanvean
12-04-16, 14:40
W IX genie trochę mi tył nie pasuję natomiast przód ma lepszy niż w UFO.
Jak by zostawili tył z UFO w IX byłby miód :)

pteresz
16-09-16, 10:14
http://moto.onet.pl/aktualnosci/nowa-honda-civic-na-zdjeciach-zobacz-wersje-europejska/lw2gee

piotrmat79
01-02-17, 10:56
Nowy Civic jest inny od naszych. Całkiem ładnie im wyszedł ale ostatnio przeglądałem ceny to przesadzili. Auta dużo droższe od obecnych. Honda straci i to mocno

kaka84
03-02-17, 07:52
Zobaczymy jakie ceny będą już w salonie. A pewnie i tak po dwóch latach złagodzą ton. Najpierw rzucą się napaleńcy którzy są gotowi zapłacić każdą kwotę a póżniej jak sprzedaż siądzie to i rabaty będą lepsze.Chyba Honda chciała w nowym cenniku 1.0 129Km zastąpić ten 1.8 140 km bo jak by miał on zastąpić ten 1.4 to ceny rzeczywiście kosmos.
97 tyś za 1.5t... nie namawiam ale golf 1.4t 150km comfortline kosztuje równo 80tyś

Thomas207
03-02-17, 09:46
Przy tej cenie tez mi się wydaje ze następnego kupię Golfa :)

piotrmat79
08-02-17, 21:57
Dokładnie jak piszecie Panowie. Ja próbuje sprzedać swoją by wymienić na Seata a kupno wersji X uważam za absurd.

140KM
16-02-17, 08:49
każdy ma swój gust , swoje zdanie i swoje możliwości finansowe ... ale wg mnie tak jak w przypadku ufo , ludzie będą go kupować dlatego że jest inny niż reszta , a w wersji 1.5 T mimo iż drogo to dostarczy dużo frajdy z jazdy !

Artur S.
16-02-17, 17:50
tylko że jak wchodziło UFO, to tak naprawdę nie miało takiej konkurencji jak jest dzisiaj (weźmy choćby mazdę 3). Poza tym nie odstawało cenowo od innych marek tego samego segmentu, a biło ich na głowę wyposażeniem i funkcjonalnością. Dzisiaj rynek jest zupełnie inny niż 10 lat temu kiedy debiutowała VIII generacja i mam nadzieję, że będzie tak jak napisał "kaka84": po fali małej grupki bogatych napaleńców, przyjdzie posucha i ceny znacząco spadną. Poza tym cennik to jedno a realna cena zakupu to drugie: do tych cennikowych 97tys za 1.5 Sport trzeba dodać jakieś 3tys ubezpieczenia, drugi komplet kół czy tylko opon, jakieś ekstra zabezpieczenie i okazuje się, że trzeba wydać grubo ponad 100tys. a to IMHO o jakieś 10-15tys za dużo jak na kompakta..

BTW - jak ktoś jeszcze nie widział, to na onecie był test X gen (http://moto.onet.pl/testy-nowe/honda-civic-x-istna-rewolucja-pierwsza-jazda/efv1rt ). Jaki portal taki test, ale poczytać można ;)

Pzdr - Artur S.

Lucas.FK2
17-02-17, 00:22
tylko że jak wchodziło UFO, to tak naprawdę nie miało takiej konkurencji jak jest dzisiaj
Wszystko zawarte w jednym zdaniu :) Do dziś VIII genów jeździ mnóstwo a tak naprawdę wszedł ponad 11lat temu !

filipfm
17-02-17, 10:04
Wszystko zawarte w jednym zdaniu :) Do dziś VIII genów jeździ mnóstwo a tak naprawdę wszedł ponad 11lat temu !

Patrzac na statystyki VIII gen byl naprawde swietnie sprzedajacym sie autem - mniej wiecej 2x wiecej VIII niz IX gen sprzedawalo sie rocznie - licza odpowiednio latami od premiery.
Co ciekawe. Np w 1997 roku czyli 3 rok od wprowadzeniu 6gena sprzeda z EU byla na poziomie 145tys sztuk. 2016 zamkneli wynikiem 45tys czyli praktycznie najwyzej dla 9 gena.

Dane ponizej.

Honda Civic

2016 45.299
2015 43.652
2014 42.035
2013 43.009
2012 40.999
2011 47.243
2010 66.941
2009 90.066
2008 111.206
2007 120.799
2006 99.852
2005 84.204
2004 92.192
2003 70.717
2002 73.845
2001 78.934
2000 69.475
1999 89.069
1998 132.927
1997 145.540


zrodlo: http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/honda/honda-civic/

DawidJ
26-02-17, 18:41
Miałem okazję się ostatnio przejechać ok 4km. trochę mało żeby tak naprawdę ocenić to auto, ale pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Pozycja za kierownicą jak w Civicach przed 2000 rokiem. Siedzi się na podłodze jak w sportowym samochodzie, a nie jak na kibelku, co jest związanie z przeniesieniem baku paliwa pod tylną kanapę. Nie ma możliwości już podniesienia siedzisku z tyłu do góry. Jechałem wersją 1.5 turbo z przekładnią CVT. Auto nabiera prędkości dość sprawnie pomimo automatycznej skrzyni. Zawieszenie to znowu powrót do Civica przed 2000 rokiem. Niezależne zawieszenie kół z tyłu z wachaczami wleczonymi. Ogólnie jeszcze mi się podoba, jeszcze żaden się nie zepsuł :)

Civmann
26-02-17, 23:39
Mnie w salonie powiedzieli ze dopiero w marcu można się karnąć;)
Pertyn twierdzi że ta CVT jest planetarna jak w hybrydach. W każdym razie w kilku testach same pozytywy wobec niej, więc coś jest na rzeczy. Martwi mnie troche przyspieszenie w danych tech.podają w 1,5 0-100 8,2 sek., konkurencja jest lepsza. Niby ponad 40PS więcej od VIII gena a czas lepszy tylko o 0,7 sek. O elastyczności n i e wspominam bo wiadomo turbina swoje robi. Może jak się dotrze to będzie szybsze...
Szkoda unoszonej kanapy, ponoć wersje z wydechem po środku mają dużo mniejsze kufry.
Nie wiem czy to prawda ale ponoć 1.0 ma zupełnie inny układ kier. : https://youtu.be/YDxeFqfxJs0

DawidJ
01-03-17, 07:26
Patrząc z punkty serwisowania przekładni CVT to jest katatastrofa, przy uszkodzenia pasa ''napędowego'' w Hondzie Jazz nie można go kupić pojedynczo, lecz trzeba całą skrzynie kupić, koszt ok 5-6 tys euro w serwisie. Wersje z silnikiem 1.0 jeszcze nie widziałem. Wczoraj przyjechały dwie dziesiątki z silnikiem 1.5. Wersja Elegance ma rury wydechowe po bokach pod autem, a sport po środku. Sprawdzę czy rzutuje to na pojemność bagażnika.


Były już u nas przypadki że przekładnia CVT po 40 tys. kilometrów była do wymiany.

Civmann
01-03-17, 09:28
Przekładnia planetarna z założenia nie powinna mieć żadnych pasów. W takim hybrydowym Aurisie jest bardzo trwała i bezawaryjna.

DawidJ
02-03-17, 07:11
To jest skrzynia CVT, cos jak w skuterach. https://www.youtube.com/watch?v=KR-q0OKe5II

rem1k
02-03-17, 07:47
Wydech pośrodku powoduje, ze pod podłogą nie ma schowka wiec i wolumen całego bagażnika się zmniejsza.
Co do skrzyni, też czytałem, że to nie ma być klasyczny cvt z pasem tylko tak jak w hybrydach toyoty. Muszę to jeszcze raz sprawdzić

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

rem1k
04-03-17, 11:13
Breaking news ;)
Niemcy juz kupują
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170304/f2d24cd18b8a6f899517ef8e89803c03.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170304/c4eafcf08f5b7b7737ed06943432bfa7.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170304/8e0d8776e6aa0e679a31924e9849b799.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170304/d8e55e359a3b477ac6bf6e3cd217272d.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170304/1ade72ff9b57a6a3e28df9c37bf55ef8.jpg

Na minus:
Tylna wycieraczka, porażka
Wzór felg, made in China

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

themichals
17-03-17, 18:26
To jest jedyny temat o nowym civicu ? Ale tu biedaki siedzą

MatKac
22-03-17, 20:50
Witam jestem nowy na forum. Rodzice chcą kupić sobie najnowszego civica, natomiast mam pytanie. Jak wygląda sprawa korozji w najnowszych Hondach? Czy ktoś spotkał się z takim problemem w samochodzie starszym jak kilka lat ? Sam mam nową Mazde i wiem, że Honda swego czasu rdzewiała podobnie jak mazda.

rem1k
23-03-17, 05:57
To jest jedyny temat o nowym civicu ? Ale tu biedaki siedzą

Tu się nikt w zwykłą wersją nie interesuje. Wątek o ctr 2017 jest za to ciągle aktualizowany.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

themichals
25-03-17, 21:41
Tu się nikt w zwykłą wersją nie interesuje. Wątek o ctr 2017 jest za to ciągle aktualizowany.

Dobrze powiedziane, tylko interesują :) Jakieś sebki z 4 tysiącami na koncie

Waheto
28-03-17, 12:42
Nie karmimy troli na forum :p

myszorek
19-04-17, 22:41
Witajcie, jeżdżę teraz Qashqaiem J11 ze względu na małżonkę, która chciała "coś wyższego". Jako były posiadacz UFO myślałem przez chwilę o powrocie do Civica X. ALE... Obejrzałem sobie X gen i zupełnie mi nie odpowiada. Moim zdaniem kilka elementów stylistycznych po prostu psuje ten samochód. Po pierwsze i najważniejsze: zderzaki. Te połacie czarnego plastiku, dodatkowo z przodu po jednej stronie zaślepiony, po drugiej "z dziurą" - nie wiem co tam jest, radar czy coś w tym stylu. To samo z tyłu. I dodatkowo coś w rodzaju półeczki, na której idealnie zbiera się różnego rodzaju syf - auto, które oglądałem miało raptem kilka km i już był tam zarzucony piasek. Co będzie podczas codziennej jazdy? Dużo bardziej podobają mi się zderzaki w sedanie - jak dotąd dostępny tylko w USA. Po drugie kierunkowskazy: umieszczenie ich nad kołem zupełnie nie pasuje. Dużo lepiej w środku, chociaż na tylnej kanapie mało miejsca na wysokości ramion i nad głową. Po trzecie wreszcie cena: 97,5 tys. za 1.5 sport 5D i 90,4 tys za 1.5 comfort 4D to o przynajmniej 10 tysi za dużo. Podsumowując: mam nadzieję, że lepiej jeździ niż wygląda. Pozdrawiam wszystkich.

140KM
20-04-17, 12:51
Civic X to typ "kochaj albo rzuć " lub żuć aż się spodoba :) ... a cena , no cóż :(