Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Mts + Eibach pro kit



lukasz10081995
09-01-16, 22:26
Witam wszystkich. Dziś chciałem wymienić sprężyny na eibach pro kit -35. Okazało się że mam pogięte amortyzatory i muszę je wymienić. Co sądzicie o połączeniu - amortyzatory Mts ewentualnie Ta Technix+ eibach pro kit. Nie planowałem wymiany , a mam jeszcze inne wydatki. Co myślicie wytrzyma to połączenie ok 1 roku? Potem i tak mam zamiar kupić coś lepszego. Z góry dzięki za odp. Pzdr.

Slamber
09-01-16, 23:06
Może poczekać i kupić np MTS v3? Przystępny i dosyć dobry znajomy go ma w VI gen coupé i nie narzeka :)

Wysłane z mojego LG-P880 przy użyciu Tapatalka

lukasz10081995
09-01-16, 23:09
Na razie nie chce zakładać gwintu, planuje za rok kupić coś lepszego i mieć na dłużej.

sebawo
10-01-16, 00:18
to nie tylko o 'mieć na dłużej' chodzi ale o jakość. mnie nie przekonuje 'ma mts i nie narzeka' bo honda lubi latać po zakrętach a mts się do tego nie nadaje.
weź poszukaj na giełdzie jakiegoś zawiasu używanego seryjnego, co chwila ktoś coś wrzuca.

Slamber
10-01-16, 01:39
to nie tylko o 'mieć na dłużej' chodzi ale o jakość. mnie nie przekonuje 'ma mts i nie narzeka' bo honda lubi latać po zakrętach a mts się do tego nie nadaje.
weź poszukaj na giełdzie jakiegoś zawiasu używanego seryjnego, co chwila ktoś coś wrzuca.
To jaki do latania po zakrętach bys polecił?

Wysłane z mojego LG-P880 przy użyciu Tapatalka

sparco
10-01-16, 07:09
Na zakrętach podstawa to staby ;)

lukasz10081995
10-01-16, 10:52
Ja po torze nie latam, a mts ma być wyborem przejściowym, chce wiedzieć tylko czy to będzie współpracowało ze sobą.

kamil39
11-01-16, 15:08
Amortyzator jest zamiennikiem seryjnego,wiec czemu mialaby ta sprezyna nie wspolpracowac? Jesli Eibachy jezdza wporzadku z seryjnym amorem, ktory nie raz 20 lat w aucie siedzi :D to tym bardziej bedzie lepiej z amorem MTS.
Wiadome ze porównujac amor MTS do np. Bilstein b6/b8 to roznica jakas bedzie- ale to Tylko Ty wiesz na co Cie dzisiaj stac...

And84
11-01-16, 18:11
Pro kit + mts amor , przód będzie b.miękki i bedzie nurkował przy każdej możliwej okazji .. niestety gorzej jak na zdrowej serii .

lukasz10081995
11-01-16, 19:34
No trudno zobaczymy jak to będzie, na pewno lepiej niż teraz z pokrzywionymi amortyzatorami i pękniętą spręzyna

CeeJay
12-01-16, 12:29
Pro kit + mts amor , przód będzie b.miękki i bedzie nurkował przy każdej możliwej okazji .. niestety gorzej jak na zdrowej serii .

Potwierdzam. Przedni amortyzator z zestawu mts jest miękki i w połączeniu z miękką sprężyna jaką jest Eibach = lipa. Wahacz górny dobijał mi do kielicha na większych nierównościach. Nie widziałem żadnej różnicy na plus względem serii. Tył za to dość twardy nawet z Eibachem. Kompletnie nie przemyślana charakterystyka ze strony producenta.

lukasz10081995
23-01-16, 13:22
Amory i sprężyny założone i jak to bywa jest problem, za miękka sprężyna. Przód wygląda tak:
http://images78.fotosik.pl/258/101f9f0a355da6b3med.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/101f9f0a355da6b3)

http://images78.fotosik.pl/258/8e11b798f56ab82amed.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/8e11b798f56ab82a)

Opona trze o błotnik ogólnie koszmar, nie da się jeździć. Mam nadzieję że ktoś pomoże co zrobić, kupić twardszą sprężynę na przód?

sparco
23-01-16, 15:14
chyba jesteś rekordzistą co siadło na pro kicie ;)
one nie były obcięte i bankowo są z 5/6 gena?

lukasz10081995
23-01-16, 15:36
Na 100% z 6 gena, tył jest w miare nic nie obciera, ale przód trze nawet na małych nierównościach. Zastanawiam się czy nie kupić regulowanych sprężyn na przód, jak myślicie?

lukasz10081995
23-01-16, 19:58
Co powiecie na te Mts na przód :

http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-civic-crx-gwintowane-regulowane-i5898884941.html

Wiem że może nie jest to dobry wybór ale chce się przebujać na tym tylko przez zime

Kwapcio23
24-01-16, 01:25
Nie lepiej się przebujać przez zimę na serii? O tych coiloverach na forum było dziesiątki razy, wniosek? ZŁO! Poczytaj.
Eibach + seryjny sprawny amor i będziesz zadowolony. Jak masz się "przebujać" to w ogóle załóż serię amor + serię sprężynę i nie cuduj z glebą po taniości. To ma działać? Wyglądać? Czy po co to w ogóle? Pamiętaj, że "biedny płaci dwa razy", nie ma co oszczędzać na takich rzeczach jak zawieszenie i hamulce.

lukasz10081995
24-01-16, 18:46
Żadnej gleby w planach nie było, miałem pro kit który chciałem założyć na seryjne amory, okazało się że amory są pokrzywione i musiałem wymienić, założyłem mts + pro kit miało delikatnie obniżyć a wyszło to co wyszło. To może zapytam tak - jakie polecacie sprężyny do amorów mts?

Michał102
25-01-16, 01:11
Na pewno nie pomyliłeś przodu z tyłem?
Mi to wygląda jakbyś tylne sprężyny założył na przód. Nie ma opcji by Eibach tak posadził auto.
Ewentualnie są obcięte.

Szczery
25-01-16, 11:10
załóż do eibachów seryjne sprawne amotryzatory na zime lub zmień to co masz na używaną serię. na lato szukaj czegoś lepszego.

And84
25-01-16, 11:10
Gniazdo w mtsie , na którym rowku ustawiłeś ?

lukasz10081995
25-01-16, 12:23
Wszystko jest tak jak powinno być, ale możliwe że są ciete.

sparco
25-01-16, 12:51
Z tego co pamiętam to chyba 6,5 gęstych zwojów jest

pawełtkn
27-01-16, 20:29
Eibach + seryjny sprawny amor i będziesz zadowolony.
x2
Mam Eibachy i też bardzo chwalę ;) Świetne sprężyny do codziennej jazdy :)

Sozan_
05-02-16, 20:51
Miałem Amorki TA technix + eibach pro kit w civic eg. Przejeździłem na tym zestawie z 6 lat w międzyczasie startując w różnych próbach zręcznościowych i kjs, także szutrowo-przełajowych.
https://www.youtube.com/watch?v=blfaVay39mU#t=3m5s

także nie miały lekko. :cool:

Nic się z nimi złego nie działo. Przeżyły. Amor generalnie twardy, twardszy np. od bilstein b8 (bo zmieniłam z ta technix na b8 i miałem zonka jak bardziej miękko się zrobiło :eek: ) Tył bym rzekł trochę za twardy. Niemniej z eibachem pro kitem to przyjemny zestaw na ulice i dziurawe KJS, na tor ta sprężyna jest za miękka.

Resumując spoko zestaw :)