Zobacz pełną wersję : Mts + Eibach pro kit
lukasz10081995
09-01-16, 22:26
Witam wszystkich. Dziś chciałem wymienić sprężyny na eibach pro kit -35. Okazało się że mam pogięte amortyzatory i muszę je wymienić. Co sądzicie o połączeniu - amortyzatory Mts ewentualnie Ta Technix+ eibach pro kit. Nie planowałem wymiany , a mam jeszcze inne wydatki. Co myślicie wytrzyma to połączenie ok 1 roku? Potem i tak mam zamiar kupić coś lepszego. Z góry dzięki za odp. Pzdr.
Może poczekać i kupić np MTS v3? Przystępny i dosyć dobry znajomy go ma w VI gen coupé i nie narzeka :)
Wysłane z mojego LG-P880 przy użyciu Tapatalka
lukasz10081995
09-01-16, 23:09
Na razie nie chce zakładać gwintu, planuje za rok kupić coś lepszego i mieć na dłużej.
to nie tylko o 'mieć na dłużej' chodzi ale o jakość. mnie nie przekonuje 'ma mts i nie narzeka' bo honda lubi latać po zakrętach a mts się do tego nie nadaje.
weź poszukaj na giełdzie jakiegoś zawiasu używanego seryjnego, co chwila ktoś coś wrzuca.
to nie tylko o 'mieć na dłużej' chodzi ale o jakość. mnie nie przekonuje 'ma mts i nie narzeka' bo honda lubi latać po zakrętach a mts się do tego nie nadaje.
weź poszukaj na giełdzie jakiegoś zawiasu używanego seryjnego, co chwila ktoś coś wrzuca.
To jaki do latania po zakrętach bys polecił?
Wysłane z mojego LG-P880 przy użyciu Tapatalka
Na zakrętach podstawa to staby ;)
lukasz10081995
10-01-16, 10:52
Ja po torze nie latam, a mts ma być wyborem przejściowym, chce wiedzieć tylko czy to będzie współpracowało ze sobą.
Amortyzator jest zamiennikiem seryjnego,wiec czemu mialaby ta sprezyna nie wspolpracowac? Jesli Eibachy jezdza wporzadku z seryjnym amorem, ktory nie raz 20 lat w aucie siedzi :D to tym bardziej bedzie lepiej z amorem MTS.
Wiadome ze porównujac amor MTS do np. Bilstein b6/b8 to roznica jakas bedzie- ale to Tylko Ty wiesz na co Cie dzisiaj stac...
Pro kit + mts amor , przód będzie b.miękki i bedzie nurkował przy każdej możliwej okazji .. niestety gorzej jak na zdrowej serii .
lukasz10081995
11-01-16, 19:34
No trudno zobaczymy jak to będzie, na pewno lepiej niż teraz z pokrzywionymi amortyzatorami i pękniętą spręzyna
Pro kit + mts amor , przód będzie b.miękki i bedzie nurkował przy każdej możliwej okazji .. niestety gorzej jak na zdrowej serii .
Potwierdzam. Przedni amortyzator z zestawu mts jest miękki i w połączeniu z miękką sprężyna jaką jest Eibach = lipa. Wahacz górny dobijał mi do kielicha na większych nierównościach. Nie widziałem żadnej różnicy na plus względem serii. Tył za to dość twardy nawet z Eibachem. Kompletnie nie przemyślana charakterystyka ze strony producenta.
lukasz10081995
23-01-16, 13:22
Amory i sprężyny założone i jak to bywa jest problem, za miękka sprężyna. Przód wygląda tak:
http://images78.fotosik.pl/258/101f9f0a355da6b3med.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/101f9f0a355da6b3)
http://images78.fotosik.pl/258/8e11b798f56ab82amed.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/8e11b798f56ab82a)
Opona trze o błotnik ogólnie koszmar, nie da się jeździć. Mam nadzieję że ktoś pomoże co zrobić, kupić twardszą sprężynę na przód?
chyba jesteś rekordzistą co siadło na pro kicie ;)
one nie były obcięte i bankowo są z 5/6 gena?
lukasz10081995
23-01-16, 15:36
Na 100% z 6 gena, tył jest w miare nic nie obciera, ale przód trze nawet na małych nierównościach. Zastanawiam się czy nie kupić regulowanych sprężyn na przód, jak myślicie?
lukasz10081995
23-01-16, 19:58
Co powiecie na te Mts na przód :
http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-civic-crx-gwintowane-regulowane-i5898884941.html
Wiem że może nie jest to dobry wybór ale chce się przebujać na tym tylko przez zime
Nie lepiej się przebujać przez zimę na serii? O tych coiloverach na forum było dziesiątki razy, wniosek? ZŁO! Poczytaj.
Eibach + seryjny sprawny amor i będziesz zadowolony. Jak masz się "przebujać" to w ogóle załóż serię amor + serię sprężynę i nie cuduj z glebą po taniości. To ma działać? Wyglądać? Czy po co to w ogóle? Pamiętaj, że "biedny płaci dwa razy", nie ma co oszczędzać na takich rzeczach jak zawieszenie i hamulce.
lukasz10081995
24-01-16, 18:46
Żadnej gleby w planach nie było, miałem pro kit który chciałem założyć na seryjne amory, okazało się że amory są pokrzywione i musiałem wymienić, założyłem mts + pro kit miało delikatnie obniżyć a wyszło to co wyszło. To może zapytam tak - jakie polecacie sprężyny do amorów mts?
Na pewno nie pomyliłeś przodu z tyłem?
Mi to wygląda jakbyś tylne sprężyny założył na przód. Nie ma opcji by Eibach tak posadził auto.
Ewentualnie są obcięte.
załóż do eibachów seryjne sprawne amotryzatory na zime lub zmień to co masz na używaną serię. na lato szukaj czegoś lepszego.
Gniazdo w mtsie , na którym rowku ustawiłeś ?
lukasz10081995
25-01-16, 12:23
Wszystko jest tak jak powinno być, ale możliwe że są ciete.
Z tego co pamiętam to chyba 6,5 gęstych zwojów jest
Eibach + seryjny sprawny amor i będziesz zadowolony.
x2
Mam Eibachy i też bardzo chwalę ;) Świetne sprężyny do codziennej jazdy :)
Miałem Amorki TA technix + eibach pro kit w civic eg. Przejeździłem na tym zestawie z 6 lat w międzyczasie startując w różnych próbach zręcznościowych i kjs, także szutrowo-przełajowych.
https://www.youtube.com/watch?v=blfaVay39mU#t=3m5s
także nie miały lekko. :cool:
Nic się z nimi złego nie działo. Przeżyły. Amor generalnie twardy, twardszy np. od bilstein b8 (bo zmieniłam z ta technix na b8 i miałem zonka jak bardziej miękko się zrobiło :eek: ) Tył bym rzekł trochę za twardy. Niemniej z eibachem pro kitem to przyjemny zestaw na ulice i dziurawe KJS, na tor ta sprężyna jest za miękka.
Resumując spoko zestaw :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.