Zobacz pełną wersję : pytanie dotyczace termostatu
czesc przyjaciele,
mam pytanie czy przez uszkodzony termostat moze nie leciec cieple powietrze w nawiewie? bo wczesniej lecialo a teraz juz nie i wskazowka od temp silnika strasznie do gory mi skoczyla prawie do konca limitu.. a czasami stoi normalnie na 90 stopniach, honda civic 6 1.4
Zobacz czy masz płyn w chłodnicy.
Ma być full.
czesc przyjaciele,
mam pytanie czy przez uszkodzony termostat moze nie leciec cieple powietrze w nawiewie? bo wczesniej lecialo a teraz juz nie i wskazowka od temp silnika strasznie do gory mi skoczyla prawie do konca limitu.. a czasami stoi normalnie na 90 stopniach, honda civic 6 1.4
Jak na moje oko to termostat sie zacina. Koszt wymiany maly wiec warto to sprawdzic w pierwszej kolejnosci. ewentualnie zapowietrzony uklad/nagrzewnica
wiesko1261
05-01-16, 06:31
Jak na moje oko to termostat sie zacina. Koszt wymiany maly wiec warto to sprawdzic w pierwszej kolejnosci. ewentualnie zapowietrzony uklad/nagrzewnica
i nie miał byś oka :) jak termostat zamknięty ,obieg idzie przez nagrzewnicę ( jeżeli zawór nagrzewnicy otwarty )
albo zacięty zawór nagrzewnicy ,zapowietrzona ,albo zabita nagrzewnica
lub klapki z nawiewów :)
u mnie po kilku minutach przewody gorące od nagrzewnicy ,mimo zimnego dolnego chłodnicy :)
a na mazurach -16/20 na minusie
i nie miał byś oka :) jak termostat zamknięty ,obieg idzie przez nagrzewnicę ( jeżeli zawór nagrzewnicy otwarty )
albo zacięty zawór nagrzewnicy ,zapowietrzona ,albo zabita nagrzewnica
lub klapki z nawiewów :)
u mnie po kilku minutach przewody gorące od nagrzewnicy ,mimo zimnego dolnego chłodnicy :)
a na mazurach -16/20 na minusie
Mialem ostatnio identyczny przypadek z Punto kumpla. Po wymianie termostatu problem ustapil. Mozliwe ze przy wymianie plynu odpowietrzylem nagrzewnice tak jak powinno byc. Moze zaciety na duzym obiegu? Jak z temperatura silnika stabilna?
Jestem tylko czlowiekiem i mam prawo sie mylic.
Jak z temperatura silnika stabilna?
temp silnika strasznie do gory mi skoczyla prawie do konca limitu.. a czasami stoi normalnie na 90 stopniach
zasadnicze pytanie jest takie: czy jak silnik się przegrzewa i dasz ogrzewanie na maxa to temp spada czy nie?
przyczyna byl zamarzniety plyn chlodniczy poprzedni wlasciciel wody dolal, dzis zrobila sie taka papka z niego samochod odholowalem do garazu ale podczas holowania cos cieklo i nie wiem co oby blok nie pekl
zamarzniety plyn chlodniczy poprzedni wlasciciel wody dolalPolska. :mad:
Kupując używane auto trzeba sprawdzać nawet powietrze w kołach czy nie oszukane. :(
Bez kitu, jak sprzedałem auto i po paru dniach chłop dzwonił z pytaniem czy fura na wodzie czy na płynie (a świeży płyn i nowy termostat był), to myślałem że nawiedzony jakiś :D a to wcale nie głupie pytanie, jak widać...
dokladnie, uczcie sie na moim bledzie, nic sie nie stalo a moglo byc naprawde zle.
Pompie nic nie będzie tylko zajdzie takim syfem rudym.
Pompie nic nie będzie tylko zajdzie takim syfem rudym.Nie do konca,
myslisz ze korozja w okolicach uszczelnienia jest czyms dobrym? albo plywaja syf w ukladzie, ktory pompa wirem zasysa w strone uszczelnienia?
Nie do konca,
myslisz ze korozja w okolicach uszczelnienia jest czyms dobrym? albo plywaja syf w ukladzie, ktory pompa wirem zasysa w strone uszczelnienia?
Widziałeś kiedyś pompe po wodzie?
https://www.google.pl/search?q=pompa+wody+korozja&biw=1920&bih=965&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjX5LHpxaLKAhVipnIKHbTtD-YQ_AUIBigB#imgrc=VhNSO_5KgQ96bM%3A Napewno w takich warunkach uszczelniacz gumowy spelni swoja role...
To są jakieś ekstremalne przypadki.
W naszym klimacie wodę można od biedy zalać w lato i pojeździć do zimy, przez tak krótki okres spodziewałbym się tylko nalotu, a nie takiej rozpierduchy jak na fotach.
Rzecz jasna nie rozumiem i nie polecam lania wody.
Jak juz to wodę woda demineralizowana/ destylowaną-
to gówno co mamy w kranach robi takie spustoszenie jak na fotkach.
Woda w kranach jest dla ludzi a nie dla samochodów. ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.