Boniek1916
22-12-15, 23:05
Witam, pacjent to honda 1.4 90km
Problem jest taki, że na biegu jałowym na rozgrzanym silniku oboty przekraczaja 2tys.
Przykrecalem ta srubke od obrotow i normalnie obroty spadaja do 800 ale po doddaniu gazu do tzw odciny oborty wskakuja znowu na ponad 2tys albo i wiecej poczym srubka znowu jest jakby dokrecona. Czy wina moze lezec po stronie tej srubki czy moze potrzebny jest reset kompa zeby wszystko sie ustabilizowalo ?
Problem jest taki, że na biegu jałowym na rozgrzanym silniku oboty przekraczaja 2tys.
Przykrecalem ta srubke od obrotow i normalnie obroty spadaja do 800 ale po doddaniu gazu do tzw odciny oborty wskakuja znowu na ponad 2tys albo i wiecej poczym srubka znowu jest jakby dokrecona. Czy wina moze lezec po stronie tej srubki czy moze potrzebny jest reset kompa zeby wszystko sie ustabilizowalo ?