Pewek
10-11-15, 18:50
Witam serdecznie.
W ostatnim czasie spadła mi linka od sterowania nagrzewnicy. Samochód trafił do serwisu i podobno obudowa nagrzewnicy bardzo ciężko chodzi. Szukam po Sieci i niestety nigdzie nie mogę jej znaleźć do diesla.
Drugi problem to check engine przy wyższych prędkościach i automatyczny tryb awaryjny. W tej kwestii komputer mówi o zaworze EGR - tutaj również jest problem z dostępnością.
Jednak czy aby na pewno to są dobre diagnozy? Odnośnie drugiej sprawy to zarówno czujniki bosha jak i pierburg są sprawne.
Gdzie najlepiej szukać części do tego silnika? Nawet osłony pod silnik nie mogę znaleźć (być może to ona wywala check engine?)
Z góry dziękuję za odpowiedzi i wiem, że na odległość ciężko to ocenić stąd głównie zależy mi na źródle części.
Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka
W ostatnim czasie spadła mi linka od sterowania nagrzewnicy. Samochód trafił do serwisu i podobno obudowa nagrzewnicy bardzo ciężko chodzi. Szukam po Sieci i niestety nigdzie nie mogę jej znaleźć do diesla.
Drugi problem to check engine przy wyższych prędkościach i automatyczny tryb awaryjny. W tej kwestii komputer mówi o zaworze EGR - tutaj również jest problem z dostępnością.
Jednak czy aby na pewno to są dobre diagnozy? Odnośnie drugiej sprawy to zarówno czujniki bosha jak i pierburg są sprawne.
Gdzie najlepiej szukać części do tego silnika? Nawet osłony pod silnik nie mogę znaleźć (być może to ona wywala check engine?)
Z góry dziękuję za odpowiedzi i wiem, że na odległość ciężko to ocenić stąd głównie zależy mi na źródle części.
Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka