HMP
02-08-08, 14:18
Witam,
od kilku dni miałem problem z haliną (d14a4, instalacja II gen). Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania (1 tys obr<) silnik gasł (na gazie) oraz nie trzymał wolnych obrotów. Dlatego musiałem posiłkować się pedałem gazu aby silnik nie zgasł. Na benzynie generalnie nie było żadnych problemów, silnik trzymał wolne obroty. Sytuacja ta jednak mnie dosadnie irytowała więc zacząłem jeździć na benzynie (w pon miał iść do gazownika). Dzisiaj w czasie jazdy przełączyłem go w gaz i silnik zgasł. Nie mogłem go odpalić ze 3 minuty, nagle zaskoczył, przejechałem może ze 200 metrów,zapalił się check engine, strzał w tłumik i silnik zgasł. Efekt:
- zjarany filtr powietrza
- po odpaleniu na benzynie falują obroty (1-2 tys obr) - po dodaniu raz gazu problem zupełnie znika.
Auto na benzynie jeździ, dolot zdjęty.
Wydaje mi się, że auto dostało strzała zwrotnego. Dziwne, że nie ma żadnych zabezpieczeń ta instalacja? Auto kupiłem już z gazem.
Co mogło się jeszcze uszkodzić i czemu doszło do takiej sytuacji?
od kilku dni miałem problem z haliną (d14a4, instalacja II gen). Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania (1 tys obr<) silnik gasł (na gazie) oraz nie trzymał wolnych obrotów. Dlatego musiałem posiłkować się pedałem gazu aby silnik nie zgasł. Na benzynie generalnie nie było żadnych problemów, silnik trzymał wolne obroty. Sytuacja ta jednak mnie dosadnie irytowała więc zacząłem jeździć na benzynie (w pon miał iść do gazownika). Dzisiaj w czasie jazdy przełączyłem go w gaz i silnik zgasł. Nie mogłem go odpalić ze 3 minuty, nagle zaskoczył, przejechałem może ze 200 metrów,zapalił się check engine, strzał w tłumik i silnik zgasł. Efekt:
- zjarany filtr powietrza
- po odpaleniu na benzynie falują obroty (1-2 tys obr) - po dodaniu raz gazu problem zupełnie znika.
Auto na benzynie jeździ, dolot zdjęty.
Wydaje mi się, że auto dostało strzała zwrotnego. Dziwne, że nie ma żadnych zabezpieczeń ta instalacja? Auto kupiłem już z gazem.
Co mogło się jeszcze uszkodzić i czemu doszło do takiej sytuacji?