Zobacz pełną wersję : b18c4 + czapa b16a
witam, Dół b18c4 z tłokami z jdm b16a -p30- korby b18c (lub inne o tej długości) i na to głowica b16a jdm
według kalkulatora cr 11.27:1 jeśli nic nie pokręciłem, tak mi sie rozkmina wkręciła dziś i nie wiem, ma to ma sens?Pozdro
Co chcesz osiągnąć poza obniżeniem stopnia sprężania?
Kalkulator z tymi tłokami i korbami wyliczył11.27:1 to raczej nie jest nisko
ale z seryjną głowicą z c4 miałbyś większy. Po prostu Markos chciał Ci przekazać, że wkładanie głowicy B16 do B18 nie ma sensu.
Tylko teraz mam b16 i do tego rozwiercony ssący ze skunk70mm a do b18c4 bez przeróbki nie siądzie, a jakbym chciał w przyszłości inny ssący to znowu przerabianie... Ale jak mówicie że pomysł do bani to ok.
w sensie, że chciałbyś pod swoje obecne B16 podpiąc blok B18, tak? W takim wypadku oczywiscie, że ma to sens :) Tylko trzeba trochę dokładniej opisać sytuację wyjściową ;)
Jak już zmieniać dół to chyba lepiej na B20 :)
Tylko teraz mam b16To trochę zmienia postać rzeczy, zadałeś pytanie "nie w tę stronę" co trzeba :p
Właśnie tak do tego co mam z b16 zapiąć dół z b18 z tłokami co by nie odprężyć ale nie wiem właśnie czy nie lepiej od razu szukać np c6 ile moze wypluć takie c4 z czapką b16 z tym cr?
Jak już zmieniać dół to chyba lepiej na B20
niby tak, ale kolega robiac remont może wrzucić doprężające tłoki ze swojej 16tki i mieć potencjał pod porządniejsze wałki - cały czas kręcąc 8500 bez obawy o tuleje, wał itp..jest to całkiem spoko opcja. Takie setupy na seryjnych wałkach pokazują z dobrym osprzętem (dolot i wydech) 200KM.
Myślałem o b20 ale właśnie czytałem o tych dołach a zakuć to kosztowna sprawa.
Nic nie trzeba zakuwać do seryjnych setupów i na pewno takie B20 będzie miało fajniejsze osiągi niż B18..tylko po prostu nie wykorzystasz przy tym niczego z B16. Ewentualnie zrobić LSvteca na podstawie B18B1.
To jednak narazie zostane przy moim b16 dopóki jest zdrowe a później sie zobaczy, może sie trafi jakiś gotowy słupek kiedyś. Dzięki za porady.pozdro
sory że się wtrynię w tamat ale mam do kupienia auto ktore ma b20z na glowicy b16a - ma cos takiego rację bytu? na coś zwrócić szczególną uwagę? jedyny mod z tego co wiem to szpilki glowicy ARP
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.