PDA

Zobacz pełną wersję : b18c4 + czapa b16a



no_name21
17-09-15, 21:28
witam, Dół b18c4 z tłokami z jdm b16a -p30- korby b18c (lub inne o tej długości) i na to głowica b16a jdm
według kalkulatora cr 11.27:1 jeśli nic nie pokręciłem, tak mi sie rozkmina wkręciła dziś i nie wiem, ma to ma sens?Pozdro

!markos
17-09-15, 22:09
Co chcesz osiągnąć poza obniżeniem stopnia sprężania?

no_name21
17-09-15, 22:44
Kalkulator z tymi tłokami i korbami wyliczył11.27:1 to raczej nie jest nisko

Fawor
18-09-15, 09:38
ale z seryjną głowicą z c4 miałbyś większy. Po prostu Markos chciał Ci przekazać, że wkładanie głowicy B16 do B18 nie ma sensu.

no_name21
18-09-15, 09:50
Tylko teraz mam b16 i do tego rozwiercony ssący ze skunk70mm a do b18c4 bez przeróbki nie siądzie, a jakbym chciał w przyszłości inny ssący to znowu przerabianie... Ale jak mówicie że pomysł do bani to ok.

Fawor
18-09-15, 10:14
w sensie, że chciałbyś pod swoje obecne B16 podpiąc blok B18, tak? W takim wypadku oczywiscie, że ma to sens :) Tylko trzeba trochę dokładniej opisać sytuację wyjściową ;)

Bonless
18-09-15, 13:26
Jak już zmieniać dół to chyba lepiej na B20 :)

!markos
18-09-15, 13:54
Tylko teraz mam b16To trochę zmienia postać rzeczy, zadałeś pytanie "nie w tę stronę" co trzeba :p

no_name21
18-09-15, 14:08
Właśnie tak do tego co mam z b16 zapiąć dół z b18 z tłokami co by nie odprężyć ale nie wiem właśnie czy nie lepiej od razu szukać np c6 ile moze wypluć takie c4 z czapką b16 z tym cr?

Fawor
18-09-15, 15:43
Jak już zmieniać dół to chyba lepiej na B20
niby tak, ale kolega robiac remont może wrzucić doprężające tłoki ze swojej 16tki i mieć potencjał pod porządniejsze wałki - cały czas kręcąc 8500 bez obawy o tuleje, wał itp..jest to całkiem spoko opcja. Takie setupy na seryjnych wałkach pokazują z dobrym osprzętem (dolot i wydech) 200KM.

no_name21
18-09-15, 18:01
Myślałem o b20 ale właśnie czytałem o tych dołach a zakuć to kosztowna sprawa.

Fawor
21-09-15, 10:14
Nic nie trzeba zakuwać do seryjnych setupów i na pewno takie B20 będzie miało fajniejsze osiągi niż B18..tylko po prostu nie wykorzystasz przy tym niczego z B16. Ewentualnie zrobić LSvteca na podstawie B18B1.

no_name21
21-09-15, 16:26
To jednak narazie zostane przy moim b16 dopóki jest zdrowe a później sie zobaczy, może sie trafi jakiś gotowy słupek kiedyś. Dzięki za porady.pozdro

Tomeszek
21-09-15, 18:40
sory że się wtrynię w tamat ale mam do kupienia auto ktore ma b20z na glowicy b16a - ma cos takiego rację bytu? na coś zwrócić szczególną uwagę? jedyny mod z tego co wiem to szpilki glowicy ARP