Cvntvs
28-08-15, 11:34
Witam wszystkich serdecznie.
Jestem szczęśliwym posiadaczem Civica VI generacji z 98' z silnikiem D15Z6.
Obroty spadają do zera na biegu jałowym i potem stopniowo wracają do około 700/900 obr/min po dodaniu gazu. Przy klimie to samo ale obroty wstaną do 500 obr/minute. Wymieniłem wczoraj silniczek krokowy dla zdiagnozowania czy nie on jest problemem. Przeprowadziłem reset ECU na zimnym silniku i przy wyłączonych urządzeniach żrących prąd. Zresetowałęm komputer przez wyciągnięcie bezpiecznika BACKUP/RADIO aż do zresetowania zegara. Nie pomogło. Wcześniej czyściłem przepustnice ale się zestrachałem i w końcu jej nie ściągnąłem tylko na założonej czyściłem kluczem ze szmatą nasączoną benzyną przy uchylonej zapadce w przepustnicy. Silniczek czyściłem przy demontażu stary a nowy jest w pełni sprawny, pożyczony od znajomego. Teraz borykam się dalej z tym problemem. Obroty są za niskie, silnik się dławi, niema mocy bo wstaje z 500 obrotów. Czy macie jakieś inne podejrzenia? Słyszałem, że to może być wina sprężarki do klimy ale nie tylko na klimie to się dzieje. Czekam na sugestie i załączam filmik z rana dzisiaj po resecie i nauce wolnych obrotów.
https://onedrive.live.com/redir?resid=4FA9A20E788FA3D5!49894&authkey=!AOcWla_a0Lo3vzA&ithint=video%2cmp4
Bardzo wszystkich proszę o sugestie i z góry dziękuję.
Jestem szczęśliwym posiadaczem Civica VI generacji z 98' z silnikiem D15Z6.
Obroty spadają do zera na biegu jałowym i potem stopniowo wracają do około 700/900 obr/min po dodaniu gazu. Przy klimie to samo ale obroty wstaną do 500 obr/minute. Wymieniłem wczoraj silniczek krokowy dla zdiagnozowania czy nie on jest problemem. Przeprowadziłem reset ECU na zimnym silniku i przy wyłączonych urządzeniach żrących prąd. Zresetowałęm komputer przez wyciągnięcie bezpiecznika BACKUP/RADIO aż do zresetowania zegara. Nie pomogło. Wcześniej czyściłem przepustnice ale się zestrachałem i w końcu jej nie ściągnąłem tylko na założonej czyściłem kluczem ze szmatą nasączoną benzyną przy uchylonej zapadce w przepustnicy. Silniczek czyściłem przy demontażu stary a nowy jest w pełni sprawny, pożyczony od znajomego. Teraz borykam się dalej z tym problemem. Obroty są za niskie, silnik się dławi, niema mocy bo wstaje z 500 obrotów. Czy macie jakieś inne podejrzenia? Słyszałem, że to może być wina sprężarki do klimy ale nie tylko na klimie to się dzieje. Czekam na sugestie i załączam filmik z rana dzisiaj po resecie i nauce wolnych obrotów.
https://onedrive.live.com/redir?resid=4FA9A20E788FA3D5!49894&authkey=!AOcWla_a0Lo3vzA&ithint=video%2cmp4
Bardzo wszystkich proszę o sugestie i z góry dziękuję.