PDA

Zobacz pełną wersję : pali olej.. pomocy



Civic1989
30-07-08, 09:51
ostatnio dosc duzo kombinowalem z silnikiem b2-b7-z6... i teraz mam problem bo pali mi 0.5 L oleju na 1000km.. co robic?? uszczelniacze na zaworach wymienione..

Skoti
30-07-08, 10:25
No to jeszcze czekają cię zapewne pierścienie do wymiany...

Civic1989
30-07-08, 11:31
a co z tulejami?? silnik ma przebieg 200 tys

s3kawek
30-07-08, 13:10
ostatnio dosc duzo kombinowalem z silnikiem b2-b7-z6... i teraz mam problem bo pali mi 0.5 L oleju na 1000km.. co robic?? uszczelniacze na zaworach wymienione..

Ale zaczął palić po tej grzebaninie?
Jak tak to co do tego mają pierścienie, przecież jak wcześniej było dobrze a teraz nie jest to się pierścienie od światła słonecznego nie zużyły.
Ciężko coś doradzić, bo mogłeś zrobić coś niezgodnie ze sztuką.

Civic1989
30-07-08, 14:18
wczesniej tez bral ale nie taka ilosc...

Grzesiek(H)
30-07-08, 16:52
Podłącze sie do tematu .Może ktoś mi doradzi co jest nie tak.Miałem silnik d15b7 (nie brał oleju,nie kopcił,jeżdżony na syntetyku) , i zrobiłem mini me został blok od d15b7 , głowica jest od d16y8,a cały osprzęt d16z6 .Po tym zabiegu zaczął strasznie kopcić(olej też znika ale trudno powiedziec w jakiej ilości), a jak załączy sie Vtec to już wogule chmara dymu. Z góry dzięki za jakieś porady co z tym dalej robić.

TENCIO
30-07-08, 22:46
prosta sprawa. w obu przypadkach glowice ktor wsadziliscie maja w nienajlepszym stanie juz pierscionki, przeciez ewidentnie wg waszej opini zaczelo ubywac oliwy po zmianie glowicy.

Civic1989
30-07-08, 23:42
prosta sprawa. w obu przypadkach glowice ktor wsadziliscie maja w nienajlepszym stanie juz pierscionki, przeciez ewidentnie wg waszej opini zaczelo ubywac oliwy po zmianie glowicy.

ale o jakich pierscieniach ty mowisz??

Lcfr
31-07-08, 16:22
ostatnio dosc duzo kombinowalem z silnikiem b2-b7-z6... i teraz mam problem bo pali mi 0.5 L oleju na 1000km.. co robic?? uszczelniacze na zaworach wymienione..

pisane już wiele razy-same uszczelniacze nie pomagają przy braniu oleju...
poza tym zrobiłeś mini + dałeś nowe uszczelniacze, wiec brac może z powodu:
- większej kompresji(na jakiej uszczelce skaładałeś???-od jakiego silnika?)
- zrobienia porzadnie"góry" di dlatego dołaem"puszcza"

Moim zdaniem przy mini warto robić pierścienie jak bierze wiecej niż 4-5l oleju na 10kkm bo własnie po zrobieniu mini zaczyna brac wiecej...



Jak tak to co do tego mają pierścienie, przecież jak wcześniej było dobrze a teraz nie jest to się pierścienie od światła słonecznego nie zużyły.

to, że już wcześniej brało a teraz z w/w powodów bierze jeszcze wiecej...

s3kawek
31-07-08, 16:29
to, że już wcześniej brało a teraz z w/w powodów bierze jeszcze wiecej...

Ale to kolega napisał dopiero później. Wcześniej (w pierwszym poście) stwierdził że zaczęło brać po grzebaniu.

waw
31-07-08, 23:02
przyczyna moze byc nadal ta sama - silniejsza gora od dolu

Civic1989
02-08-08, 15:49
pisane już wiele razy-same uszczelniacze nie pomagają przy braniu oleju...
poza tym zrobiłeś mini + dałeś nowe uszczelniacze, wiec brac może z powodu:
- większej kompresji(na jakiej uszczelce skaładałeś???-od jakiego silnika?)
- zrobienia porzadnie"góry" di dlatego dołaem"puszcza"

Moim zdaniem przy mini warto robić pierścienie jak bierze wiecej niż 4-5l oleju na 10kkm bo własnie po zrobieniu mini zaczyna brac wiecej...


to, że już wcześniej brało a teraz z w/w powodów bierze jeszcze wiecej...


zalozylem uszczelke od 16z6..


Podłącze sie do tematu .Może ktoś mi doradzi co jest nie tak.Miałem silnik d15b7 (nie brał oleju,nie kopcił,jeżdżony na syntetyku) , i zrobiłem mini me został blok od d15b7 , głowica jest od d16y8,a cały osprzęt d16z6 .Po tym zabiegu zaczął strasznie kopcić(olej też znika ale trudno powiedziec w jakiej ilości), a jak załączy sie Vtec to już wogule chmara dymu. Z góry dzięki za jakieś porady co z tym dalej robić.

przeciez ty robiles swapa....na z6 z b7 tak??


Podłącze sie do tematu .Może ktoś mi doradzi co jest nie tak.Miałem silnik d15b7 (nie brał oleju,nie kopcił,jeżdżony na syntetyku) , i zrobiłem mini me został blok od d15b7 , głowica jest od d16y8,a cały osprzęt d16z6 .Po tym zabiegu zaczął strasznie kopcić(olej też znika ale trudno powiedziec w jakiej ilości), a jak załączy sie Vtec to już wogule chmara dymu. Z góry dzięki za jakieś porady co z tym dalej robić.

przeciez ty robiles swapa....na z6 z b7 tak??

Grzesiek(H)
04-08-08, 17:58
przeciez ty robiles swapa....na z6 z b7 tak??


Tak ale to inna historia .Wyszło na to że zostawiłem stary blok od d15b7 i kupiłem głowice od d16y8 reszta gratów została z pechowego d16z6.