Zobacz pełną wersję : pali olej.. pomocy
ostatnio dosc duzo kombinowalem z silnikiem b2-b7-z6... i teraz mam problem bo pali mi 0.5 L oleju na 1000km.. co robic?? uszczelniacze na zaworach wymienione..
No to jeszcze czekają cię zapewne pierścienie do wymiany...
a co z tulejami?? silnik ma przebieg 200 tys
ostatnio dosc duzo kombinowalem z silnikiem b2-b7-z6... i teraz mam problem bo pali mi 0.5 L oleju na 1000km.. co robic?? uszczelniacze na zaworach wymienione..
Ale zaczął palić po tej grzebaninie?
Jak tak to co do tego mają pierścienie, przecież jak wcześniej było dobrze a teraz nie jest to się pierścienie od światła słonecznego nie zużyły.
Ciężko coś doradzić, bo mogłeś zrobić coś niezgodnie ze sztuką.
wczesniej tez bral ale nie taka ilosc...
Grzesiek(H)
30-07-08, 16:52
Podłącze sie do tematu .Może ktoś mi doradzi co jest nie tak.Miałem silnik d15b7 (nie brał oleju,nie kopcił,jeżdżony na syntetyku) , i zrobiłem mini me został blok od d15b7 , głowica jest od d16y8,a cały osprzęt d16z6 .Po tym zabiegu zaczął strasznie kopcić(olej też znika ale trudno powiedziec w jakiej ilości), a jak załączy sie Vtec to już wogule chmara dymu. Z góry dzięki za jakieś porady co z tym dalej robić.
prosta sprawa. w obu przypadkach glowice ktor wsadziliscie maja w nienajlepszym stanie juz pierscionki, przeciez ewidentnie wg waszej opini zaczelo ubywac oliwy po zmianie glowicy.
prosta sprawa. w obu przypadkach glowice ktor wsadziliscie maja w nienajlepszym stanie juz pierscionki, przeciez ewidentnie wg waszej opini zaczelo ubywac oliwy po zmianie glowicy.
ale o jakich pierscieniach ty mowisz??
ostatnio dosc duzo kombinowalem z silnikiem b2-b7-z6... i teraz mam problem bo pali mi 0.5 L oleju na 1000km.. co robic?? uszczelniacze na zaworach wymienione..
pisane już wiele razy-same uszczelniacze nie pomagają przy braniu oleju...
poza tym zrobiłeś mini + dałeś nowe uszczelniacze, wiec brac może z powodu:
- większej kompresji(na jakiej uszczelce skaładałeś???-od jakiego silnika?)
- zrobienia porzadnie"góry" di dlatego dołaem"puszcza"
Moim zdaniem przy mini warto robić pierścienie jak bierze wiecej niż 4-5l oleju na 10kkm bo własnie po zrobieniu mini zaczyna brac wiecej...
Jak tak to co do tego mają pierścienie, przecież jak wcześniej było dobrze a teraz nie jest to się pierścienie od światła słonecznego nie zużyły.
to, że już wcześniej brało a teraz z w/w powodów bierze jeszcze wiecej...
to, że już wcześniej brało a teraz z w/w powodów bierze jeszcze wiecej...
Ale to kolega napisał dopiero później. Wcześniej (w pierwszym poście) stwierdził że zaczęło brać po grzebaniu.
przyczyna moze byc nadal ta sama - silniejsza gora od dolu
pisane już wiele razy-same uszczelniacze nie pomagają przy braniu oleju...
poza tym zrobiłeś mini + dałeś nowe uszczelniacze, wiec brac może z powodu:
- większej kompresji(na jakiej uszczelce skaładałeś???-od jakiego silnika?)
- zrobienia porzadnie"góry" di dlatego dołaem"puszcza"
Moim zdaniem przy mini warto robić pierścienie jak bierze wiecej niż 4-5l oleju na 10kkm bo własnie po zrobieniu mini zaczyna brac wiecej...
to, że już wcześniej brało a teraz z w/w powodów bierze jeszcze wiecej...
zalozylem uszczelke od 16z6..
Podłącze sie do tematu .Może ktoś mi doradzi co jest nie tak.Miałem silnik d15b7 (nie brał oleju,nie kopcił,jeżdżony na syntetyku) , i zrobiłem mini me został blok od d15b7 , głowica jest od d16y8,a cały osprzęt d16z6 .Po tym zabiegu zaczął strasznie kopcić(olej też znika ale trudno powiedziec w jakiej ilości), a jak załączy sie Vtec to już wogule chmara dymu. Z góry dzięki za jakieś porady co z tym dalej robić.
przeciez ty robiles swapa....na z6 z b7 tak??
Podłącze sie do tematu .Może ktoś mi doradzi co jest nie tak.Miałem silnik d15b7 (nie brał oleju,nie kopcił,jeżdżony na syntetyku) , i zrobiłem mini me został blok od d15b7 , głowica jest od d16y8,a cały osprzęt d16z6 .Po tym zabiegu zaczął strasznie kopcić(olej też znika ale trudno powiedziec w jakiej ilości), a jak załączy sie Vtec to już wogule chmara dymu. Z góry dzięki za jakieś porady co z tym dalej robić.
przeciez ty robiles swapa....na z6 z b7 tak??
Grzesiek(H)
04-08-08, 17:58
przeciez ty robiles swapa....na z6 z b7 tak??
Tak ale to inna historia .Wyszło na to że zostawiłem stary blok od d15b7 i kupiłem głowice od d16y8 reszta gratów została z pechowego d16z6.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.