Zobacz pełną wersję : Przekładnia kierownicza (maglownica) - naprawa
Panowie tulejka wymieniona wraz z drążkiem kierowniczym mimo że był dobry. Stuki kierownicy jak i z prawej strony ucichły. Została do zrobienia zbieżność.
U mnie tez tulejka wymieniona, nic teraz nie stuka. Ale za to strasznie czuly jest teraz caly uklad kierowniczy i troche ciezej chodzi kierownica. Tez takie mieliscie odczucia?
Starstruck
27-01-20, 12:23
Prawdopodobnie mógłbym spróbować dorobić takie tulejki na wzór tej z Ukrainy.:) Jedynie byłaby różnica, że część metalowa była by ze stali nierdzewnej. Jeśli byłoby 10 chętnych koszt byłby ok 100 zł z ewentualną wysyłką. Jeśli są chętni, to zróbcie listę.:)
Jeśli jest dalej taka możliwość - napisz mi proszę PW z kosztami.
Jeśli nie - dajcie Panowie jakiś namiar na te tulejki. Spróbuję, zawsze 1200 zł w kieszeni.
Lukaszemko
02-02-20, 22:03
Polecacie kogoś w gdańsku kto regeneruje przekładnie
U mnie tez tulejka wymieniona, nic teraz nie stuka. Ale za to strasznie czuly jest teraz caly uklad kierowniczy i troche ciezej chodzi kierownica. Tez takie mieliscie odczucia?
a nie masz za ciasno spasowanej tej tulejki ? wg internetowych instrukcji ma być delikatny luz
Mi tak mechanik zepsuł przekładnię, wcisnął na siłę bez spasowania, kierownica chodziła cieżko jak cholera i była bardzo czuła (masz wpomaganie kierownicy,ktore jak wyczuje opór to daje całą siłę, dlatego przy małym ruchu kierownicą silnik wpomagania cisnął ile mógł) lekki ruch kierownicą i auto skręcało na drugi pas :D
Albo dasz radę to wyjąć i roszlifować troszkę, albo licz na to ze się to jakoś z czasem ułoży/dotrze :D
a nie masz za ciasno spasowanej tej tulejki ? wg internetowych instrukcji ma być delikatny luz
Mi tak mechanik zepsuł przekładnię, wcisnął na siłę bez spasowania, kierownica chodziła cieżko jak cholera i była bardzo czuła (masz wpomaganie kierownicy,ktore jak wyczuje opór to daje całą siłę, dlatego przy małym ruchu kierownicą silnik wpomagania cisnął ile mógł) lekki ruch kierownicą i auto skręcało na drugi pas :D
Albo dasz radę to wyjąć i roszlifować troszkę, albo licz na to ze się to jakoś z czasem ułoży/dotrze :D
Dzieki za odpowiedz. Mi tez to mechanik robil, miale robic sam ale nie mam ostatnio czasu na takie rzeczy. Z tego co mowisz to mam identyczne odczucia i zachowanie auta. Jutro musze sam zajrzec co jest grane :)
EDIT:
Dzisiaj powalczylem z tulejka, okazalo sie ze na listwie w ogole nie bylo smaru, tulejka byla w sumie na scisk. Srodek tulejki potraktowalem papierem sciernym i nawalilem duzo smaru. Odkrecilem jeszcze srube ktora dociska listwe (ta ze sprezyna), bylo sucho - nawalilem duzo smaru i po zlozeniu wszystkiego jest super 🙂 brak jakich kolwiek stukow i kierownica "skreca" jak przed zalozeniem😊 dzieki wielkie za podpowiedz!
Jakby ktoś był chętny to mam na do sprzedania tą tulejkę. Kupiona na Ukrainie.
Nie było kiedy założyć. Już nie jest mi potrzebna.
EDIT: sprzedana
Ogólnie na pewno dużo części jest dostępnych w sklepie https://jdmshop.eu/ więc możesz tam zajrzeć. Dobra oferta, bo sklep właśnie ma części zamienne wiec można kupić taniej a jakościowo są na dobrym poziomie więc myślę, że dla siebie też coś będziesz w stanie znaleźć.
Witam.
Czy tworzy się jakaś nowa grupa osób zamawiających owe tulejki?
Z uwagi na brak chętnych, zamówiłem tylko dla siebie.
Być może będę mógł produkować takowe tulejki. Dam znać.
Cześć,
od pewnego czasu w moim autku słyszę stukanie na dziurach i przy skręcaniu kierownica na parkingu.
Próbkę dźwięku wrzuciłem tu: https://drive.google.com/file/d/1LD-pYV7tDqKJsce6cPM7gBhGUIAKkDOC/view
Czy miał ktoś podobnie? Czy pomogła regeneracja maglownicy ewentualnie tulejka z Ukrainy?
witam ja chetny bylbym na te tulejki
Będą jeszcze zamówienia ?
No i tulejka wsadzona i mam problemo.
Wysztywniło mi układ tak, że kierownica po skręcie nie odbija. Gdzie ruszę kierownicą, tam koła prowadzą (oczywiście gdy skręcę i puszczę kierownice, koła prowadzą dalej w tym kierunku, jakby kierownica się zastopowała).
Ktoś miał może taki problem?
Lepiej wyjmij czym prędzej bo elektryka może sobie z tym nie poradzić.
No i tulejka wsadzona i mam problemo.
Wysztywniło mi układ tak, że kierownica po skręcie nie odbija. Gdzie ruszę kierownicą, tam koła prowadzą (oczywiście gdy skręcę i puszczę kierownice, koła prowadzą dalej w tym kierunku, jakby kierownica się zastopowała).
Ktoś miał może taki problem?
Miałem to samo. Laga jest za ścisło osadzona w ukraińskiej tulejce.
Musisz jeszcze raz dostać się do tulejki (odkręcić drążek kierowniczy), skręcić kierownicą max w lewo, podszlifowac papierem ściernym środek tulejki i oczywiście wszystko porządnie nasmarowac :)
A czy tych tulejek z Ukrainy nie można kupić gdzieś w Polsce? Jakieś allegro czy olx?
Miałem i mówię wszystkim,że ta tulejka jest dobra jak samochód trzeba sprzedać,
Podcieranie d u p y szkłem
Mimo wszystko skłaniam się do zakupu tulejki z Ukrainy. Są jacyś chętni do wspólnego zamówienia?
Miałem i mówię wszystkim,że ta tulejka jest dobra jak samochód trzeba sprzedać,
Podcieranie d u p y szkłem
Dokładnie... cudów nie ma.
Odświeżę temat, mam pytanie do użytkowników, którzy robili regenerację przekładni, gdzie była robiona i jaka jest trwałość naprawy? Tzn ile km udało się zrobić do tej pory. Pozdr.
Ja kupowałem tutaj:
https://regeneracjaprzekladni.pl/
Powiem tak, przekładnia nie stuka, pół roku już jeżdżę, ale usztywniając przekładnię wyszły inne kwiatki.
Ogólnie, szykuję się do zmiany samochodu. Niestety, ale mimo świetnego prowadzenia itp, stwierdzam, że to nie jest samochód na nasze polskie drogi.
Ja kupowałem tutaj:
https://regeneracjaprzekladni.pl/
Powiem tak, przekładnia nie stuka, pół roku już jeżdżę, ale usztywniając przekładnię wyszły inne kwiatki.
Ogólnie, szykuję się do zmiany samochodu. Niestety, ale mimo świetnego prowadzenia itp, stwierdzam, że to nie jest samochód na nasze polskie drogi.
A mógłbyś zdradzić, ile km się udało do tej pory po naprawie przejechać?
Siema! Moglby ktoś doradzić?
Mam problem ze stukami z lewej strony , z prawej zniknęły kompletnie po dołożeniu magicznej tulejki
Z lewej troszkę mniej ale mimo wszystko stuka. Luz na maglownicy, da radę jakoś temu zaradzić ? Śruba regulacyjna dokrecona na Max
Siema! Moglby ktoś doradzić?
Mam problem ze stukami z lewej strony , z prawej zniknęły kompletnie po dołożeniu magicznej tulejki
Z lewej troszkę mniej ale mimo wszystko stuka. Luz na maglownicy, da radę jakoś temu zaradzić ? Śruba regulacyjna dokrecona na Max
Pisałem o tym wiele razy. Metoda z tulejką do magla to podcieranie D U P Y szkłem.
Magiel do regeneracji
Pisałem o tym wiele razy. Metoda z tulejką do magla to podcieranie D U P Y szkłem.
Magiel do regeneracji
A w d u p i e byłeś g ó w n o widziałeś. Z prawej pomaga magiczna stulejka, z lewej trzeba wymienić tuleję dociskową OEM bo się wyciera i dokręcić z odpowiednim momentem. Można też z lewej strony założyć magiczną stulejkę. Regeneracja magla to tak może na rok do ponownego stukania.
Pisząc o stukaniu macie na mysli stukanie na wybojach czy przy gwałtownym poruszaniu kierownicą?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.