PDA

Zobacz pełną wersję : Honda Civic HB 1.5 90km



mato977
16-08-15, 19:17
Witam serdecznie wszytskich użytkowników forum !
Jako iż jest to mój pierwszy post na forum pragnę się z wami przywitać tak więc Cześć :)
Z góry przepraszam za moją nie wiedzę :)
Wracając do tematu.. Kupiłem sobie następną hondę civic v hb. pierwsza to była tylko na poznanie co i jak .. na dodatek 1.3 bez niczego nawet wspomagania.
teraz zakupiłem honde 1.5 z full elektryką bez klimy.
Konkretnie .. Zakochałem się w tej hondzie i chce zacząć swój własny projekt. Alusy, kolor samochodu itd mam już wybrane. najbardziej potrzebuje pomocy jeśli chodzi o silnik :) Mój ma moc 90 koni. I tu nachodzi pytanie co mogę z niego wycisnąć ?
Trochę tego czytałem i najlepsza opcja to kolektor 4-2-1 ? Stożek już mam .. Przelot też (0 katalizatorów) Dodam że silnik był po kapitalnym remoncie 30 tyś km temu. Nie puszcza ani troche dymu. Coś słyszałem o głowicy że można zmienic czy coś. Tak więc bardzo poprosze o pomoc :) Co mogę zrobić żeby ciut koni przybyło ? :)
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)

kazik2_h9w3
16-08-15, 20:42
Możesz zacząć od mpfi później od czapki v tec
Dolot ,wydech to podstawa później zmiana skrzyni itd możliwości sporo
Im więcej będziesz o tym czytał to na pewno zbsjdziesz drogę dla siebie
Sporo osób powie ze najlepiej zmienić od razu silnik ale zrobisz jak chcesz

mato977
16-08-15, 20:47
Rozumiem. Lecz silnika nie chciał bym wymieniać tym bardziej że silnik jest w dobrej kondycji . A co sądzisz o kolektorze 4-2-1 ? Dużo to da ?

kazik2_h9w3
17-08-15, 07:39
Coś da ale wg mnie nie odczujesz choć są osoby które mówią ze czują różnice po zmianie kolektora

Tiga
17-08-15, 09:09
Nie wiem jak w B2, ale w B7 czuc duza roznice na nizszych obrotach.

toxic
17-08-15, 11:55
Jak robić wydech to na pewno na 4-2-1. Z założenia ma ten kolektor pomóc w emisji spalin, więc skoro kata wyrzuciłeś wkładaj 4-2-1.

Skubik
17-08-15, 13:51
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?33135-D15B2-mpfi-(na-D15B7)-co-jeszcze-mo%BFe-by%E6-potrzebne
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?6078-Jak-zbudowa%E6-szybkie-D15B7-opis-dowiadczenia-wykresy

mato977
17-08-15, 15:13
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?33135-D15B2-mpfi-(na-D15B7)-co-jeszcze-mo%BFe-by%E6-potrzebne
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?6078-Jak-zbudowa%E6-szybkie-D15B7-opis-dowiadczenia-wykresy

Dziękuję na pewno się bardzooo przyda :D Pewnie zaraz będę szukał skrzyni ale dla pewności jaki ja mam model silnika ? Bo w tym poradniku jednym jest napisane "Jak zbudować szybkie D15B7" A czy ja nie mam D15B2 ? Czy jeśli mam D15B2 to mogę postępować zgodnie z poradnika dotyczącego D15B7 ?

Skubik
17-08-15, 15:34
Ten pierwszy link to wskazowka ze powinienes przejsc na pelny wtrysk, czyli bedziesz miec d15b7 ;) wtedy mozliwosci juz sa wieksze :)

mato977
17-08-15, 15:46
aa rozumiem bo w tym momencie mam jednopunktowy wtrysk. okej tak więc najpierw wtrysk potem kolektor, skrzynia, czapa od v-tec i komputer a później się zobaczy :D Jak ktoś ma jeszcze jakieś sugestie ... Był bym wdzięczny :3

A dało by zamontować głowicę od B16A2 ??

Skubik
17-08-15, 16:24
nie, tylko D seria :) mozesz kolektor ssacy dac o B16, tzw hybryda