toXzjEee
31-07-15, 18:01
Witam wszystkich,
jest taki problem, wyskoczyły błąd 4 i 20 w Civicu EJ9 ze swapem B16A2 na OBD1 i ECU P30 z kością
Co już sprawdziłem to:
Oporność czujników w aparacie zapłonowym i są wszystkie w okolicach 360oHm więc mieszczą się w normie (350-700)
Czy kabel nie jest przerwany na odcinku aparat zapłonowy -> ECU i nie jest.
Jak na razie tyle zrobiłem, co jeszcze może być przyczyną tych błędów i co jeszcze sprawdzić?
jest taki problem, wyskoczyły błąd 4 i 20 w Civicu EJ9 ze swapem B16A2 na OBD1 i ECU P30 z kością
Co już sprawdziłem to:
Oporność czujników w aparacie zapłonowym i są wszystkie w okolicach 360oHm więc mieszczą się w normie (350-700)
Czy kabel nie jest przerwany na odcinku aparat zapłonowy -> ECU i nie jest.
Jak na razie tyle zrobiłem, co jeszcze może być przyczyną tych błędów i co jeszcze sprawdzić?