5gear
08-07-15, 21:01
Witam wszystkich!
Pierwszy mój post na forum, ale zaglądam tu od dość dawna ponieważ również jestem miłośnikiem i posiadaczem Hondy :)
Jest taka sprawa, że mam zamiar zainstalować dodatkowe czujniki temperatury oleju i wody. Obudowy ich to będą Auto Gauge z gwintem do adapterów. Wyciągnę zawartość i wkleję doń na klej termoprzewodzący cyfrowe czujniki, dolutuje przewody, zaizoluje, dam peszel i wyprowadzę przewody do kokpitu. Mam od kilku lat komputerek pokładowy UKP więc nie będzie problemu z odczytem danych.
Teraz miałbym do Was pytanie, bo ja na mechanice to się słabo znam, mianowicie czy w silniku D17A8 znajdują się w okolicy filtra oleju fabryczne zakorkowane otwory gdzie w ich miejsce można taki czujnik wkręcić? Jeśli tak to prosiłbym o jakieś naprowadzenie mnie na nie, jaki tam gwint jest itp. W ostateczności zostaje zakupić adapter do czujników pod filtr, ale z tego co słyszałem słaby obieg oleju w nim da mało miarodajne odczyty.
Drugie pytanie bym miał w kwestii montażu czujnika płynu chłodzącego. Są 2 dedykowane adaptery AG pod czujnik (czerwony ze średnicą wyjścia na wąż 34 mm i niebieski 30 mm). Który tutaj będzie pasował?
Pierwszy mój post na forum, ale zaglądam tu od dość dawna ponieważ również jestem miłośnikiem i posiadaczem Hondy :)
Jest taka sprawa, że mam zamiar zainstalować dodatkowe czujniki temperatury oleju i wody. Obudowy ich to będą Auto Gauge z gwintem do adapterów. Wyciągnę zawartość i wkleję doń na klej termoprzewodzący cyfrowe czujniki, dolutuje przewody, zaizoluje, dam peszel i wyprowadzę przewody do kokpitu. Mam od kilku lat komputerek pokładowy UKP więc nie będzie problemu z odczytem danych.
Teraz miałbym do Was pytanie, bo ja na mechanice to się słabo znam, mianowicie czy w silniku D17A8 znajdują się w okolicy filtra oleju fabryczne zakorkowane otwory gdzie w ich miejsce można taki czujnik wkręcić? Jeśli tak to prosiłbym o jakieś naprowadzenie mnie na nie, jaki tam gwint jest itp. W ostateczności zostaje zakupić adapter do czujników pod filtr, ale z tego co słyszałem słaby obieg oleju w nim da mało miarodajne odczyty.
Drugie pytanie bym miał w kwestii montażu czujnika płynu chłodzącego. Są 2 dedykowane adaptery AG pod czujnik (czerwony ze średnicą wyjścia na wąż 34 mm i niebieski 30 mm). Który tutaj będzie pasował?