PDA

Zobacz pełną wersję : Wali niebieska chmurę ze w tylniej szybie widać



lukasz9
26-06-15, 23:22
Witam. Mam honde civic d14z2 wszystko bylo oki az do momentu gdy zjezdzalem z górki bez gazu a w tylnej szybie ujrzałem chmurę dymu :/ co by to nie było wiem ze to niepokojące zjawisko ale ciekawostka jest to ze gdy zjechalem z tej górki przestało dymie. Teraz występuje te zjawisko za każdym zjazdem z górki. Czasami tez jak stoję na skrzyżowaniu czuje spaliny w aucie. Nie muszę chyba dodawać ze oliwa ubywa, pytanie tylko którędy ona sie dostaje do komory? Na mocy nie straciła. Co to może być? Uszczelniacze głowicy czy pierścienie? No chyba ze macie inna diagnozę? Z góry dziękuję za pomoc

wiesko1261
27-06-15, 20:38
przy hamowaniu silnikiem uszczelniacze i morze zbyt duże luzy na prowadnicach zaworowych ,
ale jak robić, to od razu i pierścienie ( często sama wymiana uszczelniaczy ,niestety nie pomorze )

lukasz9
28-06-15, 17:23
Dzis sprawdzałem ciśnienie na tłokach na każdym po 14 barow to chyba nie jest źle?

Labed2007
28-06-15, 18:12
Silniki hondy są na tyle specyficzne, że masakryczne branie oleju nie oznacza spadku kompresji i mocy :D
Na jakim oleju jeździsz?
Jedno jest pewne - jak chmurę widać w lusterku to już jest bardzo słabo. Octavia z firmy brata kopciła mocno wg. zeznań osób jadących za mną a ja dymu w lusterku nie widziałem :) Ile ubywa tego oleju?

lukasz9
28-06-15, 18:16
10w40 elf

Ale to ze bierze olej to bym przeżył gorsze jest to ze jak jadę do pracy to gdy zjezdzam z wiaduktu to jest chmura dymu. A jak jeżdżę normalnie po prostym to jest spoko i nie kopci.

Jedras
28-06-15, 18:44
To zjeżdżaj z lekko wciśniętym gazem [emoji14] a tak na poważnie to tak jak chłopaki pisali... uszczelniacze zmienić bez zrzucania czapki A jak to nie pomoże to wtedy sprawdzić prowadnice zaworowe i zmienić pierścienie chociaż czy jest sens robić to w d14 z drugiej strony

lukasz9
28-06-15, 19:51
Zawory sa ok. Uszczelniacze bym wymienił tylko kto mi to zrobi bez ściągania czaki?

Taniej drugi słupek dostane niż ta robocizna.

Bartko
29-06-15, 15:31
Taniej drugi słupek dostane niż ta robocizna.O dobry słupek coraz trudniej.


...uszczelniacze i morze zbyt duże luzy...Morze jest mokre szerokie i głębokie.


( często sama wymiana uszczelniaczy ,niestety nie pomorze )Mazowsze też nie.

lukasz9
29-06-15, 23:04
To pomogles

Guscioren
29-06-15, 23:07
Kolega dał Ci dobrze do zrozumienia że popełniłeś dosyć ******y błąd jak w podstawówce ^^. Szukaj słupka z zaufanego źródła.

Radzyn
30-06-15, 00:17
E, chyba akurat to nie lukasz9 był autorem ;)
Ale błędy kosmiczne, rzeczywiście czasem człowiek się powstrzymuje, ale kiedyś pENka ;)

Poczekaj trochę, ktoś poradzi.

wiesko1261
30-06-15, 06:33
ja robię błędy i mam to głęboko ...:p i będę pewnie dalej robił :p
a takich teoretyków to znam wielu ( naczyta się z serwisówek ) , a jak przyjdzie do praktyki to nic nie potrafi (nawet poprawnie głupiego kolektora ,za pierwszym razem podłączyć ) :confused:

:p
a jego większość porad to odsyłanie do manuala :) i nic nie wnosi

niestety z kopceniem będzie jeszcze gorzej ,minimalny remont wymiana pierścieni i głowica do roboty
ostatnio taką dymiącą miałem do roboty i tak wyglądała po zrzuceniu głowicy
http://images68.fotosik.pl/1010/34bb37aa01415b0cgen.jpg
http://images69.fotosik.pl/1009/b45c1f8bedab22edgen.jpg
po zrobieniu głowicy i wymianie pierścieni , zero poboru oleju od wymiany do wymiany
:)