Tgk
22-05-15, 23:29
Dwie sprawy mam do Was.
1 sprawa czy przebieg 300k+ dla Civic'a (prawdziwy Japończyk na "Angielka") to dużo (jeżeli wszystkie naprawy,oleje + filtry były robione/wymieniane na czas) i pojeździ jeszcze sporo bez remontu silnika?
Silnik 1.4/90km
Druga sprawa jak silnik jest w dobrej kondycji a przebieg wynosi właśnie 300k+ to możliwe żeby jeździł jeszcze na pełnym syntetycznym oleju? (to jest ten najbardziej wartościowy dla silników później lecą półsyntetyki itd - zgadza się?)
Znajomy ma takiego Civic'a i nie wie czy sprzedawać czy jeździć dalej jak wie co ma (jeszcze ma problemy z pasami - ciężko się zwijają. Możliwe,że wystarczy wyregulować je? ;>)
Pytam się Was bardziej doświadczonych użytkowników bo ja sam zaczynam dopiero przygodę. :))
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.
1 sprawa czy przebieg 300k+ dla Civic'a (prawdziwy Japończyk na "Angielka") to dużo (jeżeli wszystkie naprawy,oleje + filtry były robione/wymieniane na czas) i pojeździ jeszcze sporo bez remontu silnika?
Silnik 1.4/90km
Druga sprawa jak silnik jest w dobrej kondycji a przebieg wynosi właśnie 300k+ to możliwe żeby jeździł jeszcze na pełnym syntetycznym oleju? (to jest ten najbardziej wartościowy dla silników później lecą półsyntetyki itd - zgadza się?)
Znajomy ma takiego Civic'a i nie wie czy sprzedawać czy jeździć dalej jak wie co ma (jeszcze ma problemy z pasami - ciężko się zwijają. Możliwe,że wystarczy wyregulować je? ;>)
Pytam się Was bardziej doświadczonych użytkowników bo ja sam zaczynam dopiero przygodę. :))
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.