lukar
21-07-08, 11:51
Wiem, że temat był wałkowany już wiele razy, ale mimo przeczytania wielu postów nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi na moje pytanie:( może któryś z Forumowiczów ma doświadczenie w tym konkretnym przypadku i zechce się podzielić wiedzą...
Do brzegu- moja hania ma dwie sondy (D14Z2), padł kat, druga sonda wywala błąd, świeci się check engine. Zacząłem poszukiwania zamiennika i tu zaczęły się schody- nigdzie nie ma kata z gniazdem na sondę. Wiem, że istnieje technicznia możliwość dorobienia takiego gniazda, ale obawiam się, że mimo takiego zabiegu sonda i tak będzie krzyczeć, że coś jest nie tak, a to z tego powodu, że katy bez gniazda na sondę spełniają normy Euro 2, a przy dwóch sondach ma być Euro 3 (wyjaśnienie uzyskane od Lindo Gobex).
Pytanie brzmi- gdzie dostać kata z gniazdem na sondę?;)
A może kupić używkę?
Do brzegu- moja hania ma dwie sondy (D14Z2), padł kat, druga sonda wywala błąd, świeci się check engine. Zacząłem poszukiwania zamiennika i tu zaczęły się schody- nigdzie nie ma kata z gniazdem na sondę. Wiem, że istnieje technicznia możliwość dorobienia takiego gniazda, ale obawiam się, że mimo takiego zabiegu sonda i tak będzie krzyczeć, że coś jest nie tak, a to z tego powodu, że katy bez gniazda na sondę spełniają normy Euro 2, a przy dwóch sondach ma być Euro 3 (wyjaśnienie uzyskane od Lindo Gobex).
Pytanie brzmi- gdzie dostać kata z gniazdem na sondę?;)
A może kupić używkę?