PDA

Zobacz pełną wersję : Honda Civic POMOCY !!! Jak wyjąć magiel ??



turbo86
14-05-15, 19:25
Witam serdecznie. Prosilbym bardzo o pomoc mianowicie mam taki problem, musze wymienic u siebie maglownice i z tego co widze bez wyciagania silnika sie nie obejdzie?? jest jakis sposob by to wymienic bez ruszania silnika. Posiadam honde civic 1.6 Vtec benzynka 2003 rok. pomocy

Matrix1480
14-05-15, 19:28
Ja kiedys wymienialem u ojca w citoenie. Powiem ze łatwo nie było ale sie udało może u cb też by sie dało coś poczarować. Szkoda by bylo sciagac kolektory itp.

turbo86
14-05-15, 19:33
nie wiem własnie jak sie do tego zabrać za cholere nie idzie jej wyciaganać jedyne co mi przychodzi namysl to wyciagniecie silnika

Matrix1480
14-05-15, 19:40
Ja zaczynałem od ściągania końcówek drążka kierowniczego no i po kolei szły mocowania magla i przewody olejowe. Najgorzej bylo ją wyjąć. Z tego co pamietam to wyszla przez nadkole pod pewnym kątem.

turbo86
14-05-15, 19:41
ale robiłes to w innym aucie a tu chodzi o model VII civica 1,5 v tec z elektrycznym wspomaganiem

Matrix1480
14-05-15, 19:46
Osobiscie ja z wyjmowaniem silnika bym się wstrzymał ewentualnie zrobilbym sobie wiecej miejsca do wyjęcia. A skoro el. Wspm. To chyba lepiej bo nie bedziesz sie brudził:D

turbo86
14-05-15, 19:50
ludzie nikt nie pomoze ??

Matrix1480
14-05-15, 19:52
Zawiez do mechanika i problem z glowy..

piter7766
14-05-15, 20:01
Da się wymontować maglownicę bez wyjmowania silnika,napisz na jakim etapie jesteś ,to Cię pokieruję ,co dalej masz robić. :)

turbo86
14-05-15, 20:12
własnie robi mi to mechanik, i dzwoni do mnie i mowi ze bez wyciagnia silnika chyba sie nie obejdzie, napewno luzna juz ja ma i nie wie jak ja wyciagnac, prosze o jakies porady to zadzownie zaraz i mu przekaze

no to jak pomozecie ??Piotr ??

piter7766
14-05-15, 20:34
Skoro ma ją luźną,to pierwsze co trzeba zrobić to wymontować silnik elektryczny wspomagania od magla, żeby to zrobić trzeba odkręcić wspornik zaworu nagrzewnicy od przegrody czołowej bez odłączania przewodów elastycznych,można też odkręcić od przegrody czołowej elastyczny przewód podciśnienia serwa hamulcowego,sztywne przewody hamulcowe oraz wiązkę elektryczną. Później odłączamy dwa złącza od silniczka i odkręcamy wspornik wiązki od obudowy przekładni kierowniczej i wtedy możemy odkręcić dwie śruby mocujące silnik i wyjąć go. po odkręceniu wszystkich obejm- mocowań przekręcamy przekładnię aby zębnik był skierowany pionowo do góry . Podczas wyjmowania przekładni trzeba zwrócić uwagę aby nie uszkodzić gumowych osłon ochronnych ,przesuwamy przekładnię w stronę koła pasażera i po uzyskaniu dostępu od strony kierowcy unosimy przekładnię lekko do góry i wyjmujemy z komory silnika,jest ciasno ale da radę :)