Zobacz pełną wersję : Kolektor D16Y8 do D16Y7 . POMOCY !
Witam
Bardzo proszę o pomoc - dziś założyłem kolektor Z D16Y8 DO D16Y7 civic ej6 , Poszło gładko tylko te przewody... , przychodzi zapalić HANIE - i lipa ;( , odpalam i od razu wchodzi na wysokie obroty. Myślę ze jakieś przewody podłączyłem zle , lub nie zaślepiłem, lub zle jest podłączony , silniczek krokowy bo on chyba zapewnia niskie obroty. Proszę o pomoc jak podłączyć do wszystko do kupy , może ktoś ma jakies zdjęcia.
Dziękuje.
kazik2_h9w3
27-03-15, 15:25
Po pierwsze sprawdź czy nie ciągnie lewego powietrza bo to może być przyczyna
Czyli wszystkie wężyki i czy wszystko jest podpięte
Ale przepustnice zostawiłeś z y7?
Mogles pomylic wtyczki na przepustnicy. Sprobu zamienic 2 okragle wtyczki i zobaczysz czy wszystko wroci do normy.
lub
uszczelka przepustnicy, spr. czy na pewno masz odpowierdnia uszczelke do tej przepustnicy jesli kupowales nowa. Wystarczy ze jedna wycieta fasolka bedzie wieksza o kilka mm i juz obroty beda szalec bo bedzie lapalo powietrze.
Na pewno łapie gdzieś lewe powietrze. Przepustnica, ale coś nie zostało zaślepione w kolektorze ssącym.
Na pewno łapie gdzieś lewe powietrze. Przepustnica, ale coś nie zostało zaślepione w kolektorze ssącym.
Uszczelka była przy kolektorze do glwowicy walnieta. Niby chodzi. Ale nie podłączyłem pod kostke tego czarnego *******nika czarnego denso co ma 2 wyjścia na wezyki na przeciwnie strony. Nie mam zostalo wezykow żeby to podłączyć. Podłączył em jeden wężyk co jest koło odmy do przepustnicY Wodny, i drugi wodny od termostatu do tego przy przepyustnicy . Koło siebie są 2;) został mi jeden wężyk na dole od takiej czarnej puszki wychodzi czarny z czerwonym paseczkiem wężyk pod puszka co idzie paliwo do listy wtryskowe
Co do "czarnego" czegoś mówisz o zaworku EVAP? Może być niepodłączony.
Co drugiego wężyka to albo mówisz o odpowietrzeniu skrzyni korbowej, albo o filtrze węglowym. Zrób zdjęcie lub wskaż na jakimś z neta.
Co do "czarnego" czegoś mówisz o zaworku EVAP? Może być niepodłączony.
Co drugiego wężyka to albo mówisz o odpowietrzeniu skrzyni korbowej, albo o filtrze węglowym. Zrób zdjęcie lub wskaż na jakimś z neta.
Gdzie podłączyć ten przewód, o to chodzi http://zapodaj.net/2d89b95337c58.jpg.html
http://zapodaj.net/8ed2406a68dfb.jpg.html to jest wodny. Do przepustnicy
http://zapodaj.net/57f3cb4f80745.jpg.html to jest ten zawór EVAP?
A to gdzie mam podłączyć, O to właśnie chodzi http://zapodaj.net/2d89b95337c58.jpg.html
Wodny do przepustnicy, a dokładnie do krokowca, zgadza się.
Tak to jest zawór EVAP. Przewód z ostatniego zdjęcia seryjnie leciał do zaworu EVAP. Jeśli chcesz go wykorzystać a nie masz wolnego kroćca na kolektorze to musisz zakupić trójnik na średnicę odpowiadająca temu przewodowi i połączyć wspólnie z innym. Wtedy jeden koniec idzie od do zaworu EVAP, a drugi do puszki (filtr węglowy) wykorzystując przewód, o który pytasz. U siebie odłączyłem kostkę wiązki od zaworu, bo połączony zaczął mi po pewnym czasie cykać w trakcie jazdy.
Z tej puszki do zaworu evap, a trójnik gdzie wczepic w jaki przewod? Trochę nie Czaje
tak czy inaczej, to nie musi być podłączone. Ten zawór i ta puszka, wazny jest krokwy.
Przyjrzałem się teraz kolektorowi Y8 i z tego co widzę to masz krociec na ssaku do zaworu EVAP zaraz przy kroćcu odmy skrzyni korbowej. Musisz połączyć go kawałkiem wężyka i dalej od zaworku kolejny wężyk do puszki filtra węglowego (ta przy grodzi).
Z kolei jeśli chodzi o silniczek krokowy to jeden krociec powinien być połączony z kroćcem, który podałeś na zdjęciu: http://zapodaj.net/8ed2406a68dfb.jpg.html, a drugi krociec krokowca ma być połączony z kroćcem na ssaku po lewej stronie (przy kanale wodnym).
Przyjrzałem się teraz kolektorowi Y8 i z tego co widzę to masz krociec na ssaku do zaworu EVAP zaraz przy kroćcu odmy skrzyni korbowej. Musisz połączyć go kawałkiem wężyka i dalej od zaworku kolejny wężyk do puszki filtra węglowego (ta przy grodzi).
Z kolei jeśli chodzi o silniczek krokowy to jeden krociec powinien być połączony z kroćcem, który podałeś na zdjęciu: http://zapodaj.net/8ed2406a68dfb.jpg.html, a drugi krociec krokowca ma być połączony z kroćcem na ssaku po lewej stronie (przy kanale wodnym).
http://zapodaj.net/64e84b3a08fb8.jpg.html Chodzi o to?
Czy to nie jest przypadkiem tył kolektora? Ten krociec najlepiej połączyć z serwem pompy hamulcowej.
Widzę, że się nie dogadamy :D
http://i137.photobucket.com/albums/q206/cp_morit/Posts/IM.jpg
1 - Fuel pressure regulator
2 - PCV valve
3 - EVAP purge control
4 - Brake booster
5 - Cruise control (It's capped cause I don't have it.)
A więc EVAP leci do trójki.
Tutaj drugie zdjęcie.
http://s599.photobucket.com/user/lowbudgetmotorsports/media/DIY/d16y8/90821aa0.jpg.html
Czy to nie jest przypadkiem tył kolektora? Ten krociec najlepiej połączyć z serwem pompy hamulcowej.
Widzę, że się nie dogadamy :D
A więc EVAP leci do trójki.
Tutaj drugie zdjęcie.
http://s599.photobucket.com/user/lowbudgetmotorsports/media/DIY/d16y8/90821aa0.jpg.html
Ciężko się dogadać bo ja nie mam tego wtyku http://zapodaj.net/f05d407095d8b.jpg.html
A to niespodzianka. Jeśli chcesz mieć EVAP to można zakupić trójnik o średnicy chyba 6mm (taka jak ma wężyk ze zdjęcia który pokazałeś) i wpiąć w niego wężyk od odmy, wężyk od EVAPU i oczywiście trzeci krociec do kolektora. Druga opcja to po prostu wywalić EVAP.
[QUOTE=Kriss91;2500206]A to niespodzianka. Jeśli chcesz mieć EVAP to można zakupić trójnik o średnicy chyba 6mm (taka jak ma wężyk ze zdjęcia który pokazałeś) i wpiąć w niego wężyk od odmy, wężyk od EVAPU i oczywiście trzeci krociec do kolektora. Druga opcja to po prostu wywalić EVAP.[/QUOTE
Jakie ma zadanie ten evap?
Usuwanie i głównie oczyszczanie par paliwa ze zbiornika.
To wywalam go, a ten od puszki przewód zaslepic?
Można go zostawić i położyć tak by nie dostawał się syf do środka. Ciężko mi powiedzieć jakie działanie ma jazda bez evapu na przestrzeni kilku lat, aczkolwiek ja nie miałem żadnych niepożądanych skutków z tego tytułu przez dwa lata.
Sprawdź uszczelkę pomiędzy przepustnicą a kolektorem.
I dodatkowo widzę teraz, że masz nieobsadzony mały krociec z tyłu ssaka obok wyjścia na serwo. Zaślep go lub wykorzystaj do evapu.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.