PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z obrotami 1.7 vtec



szczypior88
26-02-15, 11:59
Cześć!
Mam problemik ze swoją Hondą Coupe 1.7vtec.
Autko lata pieknie, wszystko w jak najlepszym porządku oprócz jednego, wkurzającego szczegółu.
Kiedy przełączam biegi to naciskając sprzęgło obroty delikatnie mi podskakują i jest wrażenie jakby sprzęgło uślizgiwało a podczas postoju obroty najpierw schodzą do jakiś 1100, żeby za chwilę wrocic na te normalne 850-900.. Co to może być ?
Czujnik położenia przepustnicy? Krokowy? Macie jakieś pomysły?

makias
26-02-15, 13:29
Miałem podobne objawy jak miałem sprzęgło na wykończeniu.

szczypior88
26-02-15, 20:36
Sprzęgło?
Generalnie to auto ciągnie bardzo ładnie, odejście ma, nie telepie podczas ruszania... Ale dzieki za odpowiedź. Sprawdzę to:) Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?:P
Sytuacja podczas dodania gazu "na luzie" jest identyczna. Obroty schodzą do 1100 i nagle do 850-900. To by raczej wykluczało sprzęgło...

rav7
27-02-15, 19:38
ja nie mam problemu przy zmianie biegow ale mam to co Ty przy schodzeniu z obrotow za najpierw tysiac a tak po sekundzie schodzi na 800 i przyczyna jest krokowy :)

Lukasyaho
28-02-15, 10:52
przeczyść krokowy :)

szczypior88
28-02-15, 11:25
Dzięki za trop:) Zaraz biorę się za robotę i dam znać jak efekt.

DRIVERRS
28-02-15, 16:54
a w ktorym miejscu jest krokowy u nas? :p

Lukasyaho
28-02-15, 23:02
przy przepustnicy :p

szczypior88
01-03-15, 15:36
Ogarnąłem porządne czyszczenie tego krokowca ale lipa nadal:)

DRIVERRS
01-03-15, 17:02
Przyjrzyj sie przewoda podcisnienia, mozliwe ze ktorys jest przetarty.

szczypior88
07-03-15, 22:39
Sytuacja wygląda tak. Porządnie doczyściłem krokowy, jeszcze raz. Odpał...
Obroty ładnie, wszystko pieknie, nic nie faluje. Po rozgrzaniu obroty rzędu 800/min czyli prawidlowo. Jednak podczas jazdy zmiana biegu i podbija obroty, nawet bym powiedział, że gorzej niż było. Parkuję przed domem, wciskam sprzegło a obroty podbite na ok. 1500/min... Jakieś pomysły? Sugestie?:) Spróbować wyczyścić przepustnice?

makias
09-03-15, 13:57
Jeżeli na luzie, na wolnych obrotach słyszysz chrobotanie spod maski, a po wciśnięciu sprzęgła cisza. To podtrzymuję co powiedziałem, dojechane sprzęgło.

szczypior88
09-03-15, 16:42
Jeżeli na luzie, na wolnych obrotach słyszysz chrobotanie spod maski, a po wciśnięciu sprzęgła cisza. To podtrzymuję co powiedziałem, dojechane sprzęgło.

Chyba łożyska w skrzyni:) Łożyska w skrzyni szumia na wolnych obrotach ale żadnego chrobotania nie ma. Sprzęgło ciągnie ładnie, nie telepie podczas ruszania, bierze jak powinno więc tutaj bym sprzęgło wykluczał. Biegi wchodzą płynniutko również.