Zobacz pełną wersję : Nie odpala
Witam mam taki problemik :
Auto działało bez zażutu zgasiłem odpaliłem i zgasło teraz kręci kontorlka od ładowania jest świci ale brak wogóle świecenia kontroli od komputera a co dziwniejsze od oleju.
Może ktoś się spotkał z czymś podobnym ?
DODATKOWE INFO
Nie ma również kontrolki ham.ręcznego kierunków które też nie chodzą i kilku innych
Prawdopodobnie jakiś problem z ECU
witam mam kłopoty z uruchomieniem silnika jak jeżdżę na gazie.gdy gaz mi się skończy i jeżdżę tylko na benzynie to pali normalnie.samochód uruchamiam na benzynie.czy może być to wina silniczka krokowego podejrzewam że się zawiesza i przy rozpalaniu miesza się gaz z benzyną.przewody i świece były wymieniane, mieszalnik po regeneracji.muszę długo kręcić żeby zapalił. proszę o pomoc
zapalaj i gaś na benzynie powinno być OK
zgasło teraz kręci kontorlka od ładowania jest świci ale brak wogóle świecenia kontroli od komputera
Napisz po ludzku bo nic z tego nie da się zrozumieć.
Po przekręceniu kluczyka zapala się coś i nic więcej czy po przekręceniu kluczyka przygasają?
Rozrusznik pracuje?
Zresetuj kompa i spróbuj ponownie ale najpierw sprawdź podłączenie wtyczki do kompa i zobacz czy czasem nie zalało ci kompa jak np. woda popłynęła przez wentylator po ostatnich ulewach.
witam mam kłopoty z uruchomieniem silnika jak jeżdżę na gazie.
Jak będziesz zakładał nowe wątki w istniejącym wątku to potem ciężko się będzie połapać kto komu odpowiada.
Ale masz problem z gaszeniem i potem odpaleniem na gazie, czy gaszenie na gazie i odpalenie na PB? Ciepły silnik czy zimny?
zapalam i gaszę na benzynie i jest to samo.rozrusznik kręci, ale trzeba długo kręcic żeby odpalił
a gdzie ta wtyczka od kompa się znajduje. jestem zielony wtych sprawach
a ma może ktoś polski manual do civic 97 5DR D14A8 mam ale wszystko jest po angelsku
Witam .
Też mam problemy z odpalaniem jak śmigam na gazie ,i to jest obojętnie czy gaszę na benzynie czy nie .Silnik 1.4i 90koni.Jak jeżdżę na BP to pali normalnie (mowa o odpalaniu na ciepłym).W ASO byłem już chyba ze 3 razy ale nic nie pomogło , może macie jakiś pomysł co to może być.
Jeżeli chodzi o manual to jest.
Szukaj ! :confused:
greg32 a próbowałeś wymienić silniczek krokowy?
gazownik powiedział mi że zawiesza się silniczek krokowy i przy zapalaniu miesza się benzyna z gazem
Krokowy wymieniałem i bez efektu , objawy takie same .Ale ostatnio zaobserwowałem że jeżeli mam mało gazu w zbiorniku to zapala szybciej znaczy za drugim razem już pali , a przy pełnym trzeba kręcić cztery pięć razy.Tak więc pojadę pomęczyć gazownika .
gregg 32 i co zrobieś samochód
No niestety gazownik nie pomógł i hania dalej zapala jak zapalała , znaczy z czwartym razem dopiero .Już nie mam pomysłu .
witam ja naprawiłem już swoją hondę wymieniłem elektrozawór gazu i jak ręką odjął wszystko jest ok
george_michal
16-09-08, 12:44
hej
ja mam podobny problem. Moja hania to 1.4 90 km z 99 roku z sekwencja. Jak jest zimny silnik to pali bez problemu, ale jak probuje odpalic cieply sielnik to troche musze ja pomeczyc dwa lub trzy razy.
Kocyk112 to czyzbym mial wymienic eletrozawor gazu i by problem znikl??
Mam jeszcze jedno pytanie do was . Zaswiecila mnie sie chack od silnika, jak bylem na diagnostyce to powiedzieli mnie ze to kat padl. Moje pytanie jest takie czy potrzebuje kata , a moze moge zalozyc strumiennice?? jeszcze jedno mam dwie sondy
pozdro
Dorzuce sie do tematu. Mam dokladnie ten sam model co kocyk i dokladnie taki sam problem. Jednak na pewno nie lezy on w instalacji gazowej (owszem mam gaz <sekwencja>, ale przed jego zalozeniem zachowywal sie tak samo).
Hanka, zwlaszcza jesli dluzej postoi (dzien, dwa), potrzebuje dosc sporo obrotow zanim silnik ruszy. Potrafi nawet nie odpalic za pierwszym razem, za to za drugim razem jak to w porzadnym japoncu na pol obrotu. Probowalem roznych konfiguracji, czekalem az pompa paliwa dopompuje (troche slychac), az zgasna kontrolki, nawet 2 minuty przed samym finalnym przekreceniem kluczyka i efekt jest zawsze taki sam. Wymienialem kable, swiece, gadalem z kilkoma mechanikami i wszyscy mowia ze kompletnie nie widac gdzie moze lezec problem. Jak opowiedzialem o tym gosciowi ktory od 15 lat zajmuje sie hankami to mi powiedzial ze w anglikach pewne elementy dotyczace rozrusznika etc. sa z bosha i zapewne dlatego nie odpala jak auto z japonskiej fabryki.
Jednak moim zdaniem cos jest na rzeczy. Glownie dlatego, ze nigdzie nie spotkalem sie z takim zachowaniem hanki, jednie znalazlem dawno temu jeden post na forum z tym samym problemem, i wlasnie w tym modelu - d14a8. IMHO jest to jakas rzadka bolaczka tego silnika, sam jakies pol roku temu zrezygnowalem z szukania rozwiazania...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.