Zobacz pełną wersję : D15B2 osprzęt od D14A3 . .. ktoś kiedyś ?
Mateusz ferio
11-02-15, 13:10
posiadam D15B2 w swoim EG4
wpadł mi ręce kompletny swap D14A3 nie znam jego kondycji (dzisiaj go odpalę)
chciał bym przełożyć tylko osprzęt (ssący , wydechowy , wąskie , aparat ,ecu, Ect)
zostawiając swój słupek D15
ktoś kiedyś widział , czy robił takie coś ??
jakieś kolizje mogą być ?
duże są różnice pomiędzy słupkami czy samymi głowicami ??
wiesko1261
11-02-15, 18:11
bez sensu d14a3 -a4 wtryski chodzą (sterowane) parami OBD2a
lepiej przerobić na pełny wtrysk MPFI i przejść na OBD1 i potem można więcej modzić
cos tam moze bedzie lepiej bo zawsze pelny wtrysk wieksza przepustnica itp ale szalu bym sie nie spodziewal
Mateusz ferio
11-02-15, 21:58
tu nie chodzi o szał ani podniesienie mocy . . .
pełen wtrysk jest mi potrzebny do LPG sekwencyjnego
do sekwencji lpg może być elektronika od d14a3, co prawda wtryski chodzą parami ale sekwencji to nie przeszkadza, tylko trzeba precyzyjne i szybkie wtryski wybrać do gazu.
Przed remontem d14a4 też miałem okazje wsadzić słupek d15b2 (albo b3) ale żaden na forum się nie odezwał nie doradził co z tego by wynikło, cóż dalej siedzi d14
Ja mam wsadzony słupek D15B2 w miejsce D14Z2. Problemów ze złożeniem nie było. Teraz mam jeszcze ssący i kompa od B7.
krzysiek50
15-02-15, 18:00
jedyny problem mozesz miec z polaczeniem wiazek, bo watpie, zeby kostki w kabinowej EG4 byly takie same, wiec bedziesz musial co porzezbic i polaczyc kabinowa d15 z d14
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.