Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : D15B2 osprzęt od D14A3 . .. ktoś kiedyś ?



Mateusz ferio
11-02-15, 13:10
posiadam D15B2 w swoim EG4

wpadł mi ręce kompletny swap D14A3 nie znam jego kondycji (dzisiaj go odpalę)

chciał bym przełożyć tylko osprzęt (ssący , wydechowy , wąskie , aparat ,ecu, Ect)

zostawiając swój słupek D15

ktoś kiedyś widział , czy robił takie coś ??

jakieś kolizje mogą być ?


duże są różnice pomiędzy słupkami czy samymi głowicami ??

wiesko1261
11-02-15, 18:11
bez sensu d14a3 -a4 wtryski chodzą (sterowane) parami OBD2a
lepiej przerobić na pełny wtrysk MPFI i przejść na OBD1 i potem można więcej modzić

romekex
11-02-15, 18:36
cos tam moze bedzie lepiej bo zawsze pelny wtrysk wieksza przepustnica itp ale szalu bym sie nie spodziewal

Mateusz ferio
11-02-15, 21:58
tu nie chodzi o szał ani podniesienie mocy . . .


pełen wtrysk jest mi potrzebny do LPG sekwencyjnego

rooter666
12-02-15, 09:31
do sekwencji lpg może być elektronika od d14a3, co prawda wtryski chodzą parami ale sekwencji to nie przeszkadza, tylko trzeba precyzyjne i szybkie wtryski wybrać do gazu.

Tomash89
12-02-15, 10:21
Przed remontem d14a4 też miałem okazje wsadzić słupek d15b2 (albo b3) ale żaden na forum się nie odezwał nie doradził co z tego by wynikło, cóż dalej siedzi d14

tomekbrk
14-02-15, 16:40
Ja mam wsadzony słupek D15B2 w miejsce D14Z2. Problemów ze złożeniem nie było. Teraz mam jeszcze ssący i kompa od B7.

krzysiek50
15-02-15, 18:00
jedyny problem mozesz miec z polaczeniem wiazek, bo watpie, zeby kostki w kabinowej EG4 byly takie same, wiec bedziesz musial co porzezbic i polaczyc kabinowa d15 z d14