Zobacz pełną wersję : Listwa Barracuda
jacekd13b2
08-01-15, 20:28
Witam mam pytanie odnośnie listwy Barracuda Otóż dzisiaj wymieniałem listwe wtryskowa i gazownik polecił mi Barracude dysze 2.5 ciśnienie na reduktorze 1.25 wcześniej miałem Omvl Reg Fast Moje pytanie jest takie czy te wtryski przy tych dyszach 2.5 sobie poradza z moim B18C4 Pierwsze wrażenia z jazdy pozytywne tzn rowno pracuja stabilnie i na zimnym i ciepłym ale wydaje mi sie ze moc auta jakby delikatnie mniejsza niz na Regach. Regi były bez dysz a ciśnienie 1.36 Moze rozwiercic dysze w Barracudach na 2.7, 2.8 a moze puscic bez dysz ? Posiadam reduktor Zavoli Zeta S z wyciągnietymi sprężynkami od strony gazowej.
wrzuć scany z sterwonika gazu to zobaczymy jak to wyglada
jacekd13b2
09-01-15, 12:39
Dodam jeszcze ze gazownik zalozyl wczesniej te mocniejsze barracudy ale nie mogł wyrególować gazu bo podobno szarpało na wolnych obrotach a gazownik tlumaczyl mi ze moj silnik ma instalacje zasilania paliwem PB półsekwencyjną ze wtrysk 1 i4 a potem 2 i 3 wtryskuja na przemian i z podwojnym wtryskiem. Powiem szczerze ze nie wiele mie to przekonuje. Teraz są zalozone barracudy ale te slabsze ale auto nie jedzie na gazie. Do 4-4.5 tys w miare jedzie a potem lipa jakby mocy brakło i to sporo. Bede jechal do niego niech cos zmieni albo inne wtryskiwacze załozy tylko jakie??
hopie kup se kabel diagnostyczny za 15zł podłącz laptopa i zrób scany
nikt tu nie ma szklanej kuli
jacekd13b2
09-01-15, 16:05
Spoko kupie se kabel za 15 zł i zrobie scany wtedy moze ktos mądry sie wypowie. Narazie prosiłem tylko o opinie czy te barracudy slabsze o oznaczeniu do 115 wogóle sie nadaja do tego silnika i czy ktoś je testował u siebie bo jesli z góry nie obrobia mocy 170 kunia to po ch... sobie nimi wogóle glowe zawracac. Dzis jade o 19 do gazownika i zobacze co on wymysli.. Zdecydowanie odradzał mi MATRIXY hmm mowił mi tez ze auto dobrze sie zbiera na gazie i nie czół różnicy w stosunku do PB ale najwidoczniej nie wie co mówi ..znam te auto bo smigam nim juz 1.5 roku i zrobiłem 42 tys km i wiem ze nie chodzi na lpg jak powinno.
Na pierwszym zestawie : zavoli s reg fast i stag 300 isa2 na hamowni pokazało 160hp i 165Nm a na benzynie 170hp i 175 Nm więc straty mocy na lpg nie sa duze ale sa a teraz na tych barracudach czuc ze jest sporo slabsza. Wedlug mnie te wtryski sa szybkie ale za mało wydajne do tego silnika oczywiscie mowa przy normalnym cisnieniu rzedu 1.2 1.3 bara
AFR w dupę i porządne strojenie
gazownika uswiadom ze masz normalny wtrysk wielopunktowy i każdy wtryskiwacz dziala osobno a nie parami w półsekwencji
jak ustawia takie głupoty w sterowniku to nie dziwne że nie może wyregulować instalacji
Barracudy to dobre wtryski ale jakich byś nie założył to podstawową sprawą są prawidłowe ustawienia...
jacekd13b2
09-01-15, 21:33
Niestety dzis nie udało mi sie wybrac do gazownika ...jutro na 11 jade. Hmm o co w takim razie mu chodzilo z tą półsekwencja wtrysku benzyny ?? Jutro mu powiem ze to wtrysk wielopunktowy i niech nie wydziwia bóg wie co toć to b18c4 a nie jakiś wynalazek nieznany.. dodam ze sondę mam nie podpiętą bo tak u nas gaqzownicy podchodzą do tematu instalacji jak twierdzą niema potrzeby podpinania..
jacekd13b2
10-01-15, 16:13
Dzis gazownik wymienił listwe wtryskową na barracude zielona mocniejsza jest bo do 130 NI/min. i jest poprawa auto dynamiczniejsze jest tyle ze dysze załozył 2.4 a ciśnienie na reduktorze jest 1.2 Te barracudy sa wydajnością porównywalne do hanny niebieskiej. Kabelek juz zamówiony i wkrótce wrzucę scany to moze ktoś sie wypowie czy jest ok.
Barracudy nie występują w różnych kolorach. Mają tylko opcje wkręcenia dysz. To bardzo dobre wtryskiwacze u mnie jeździły przy d16w4 na 148km i dawały sobie świetnie rade, teraz jeżdżą z turbo 0,6b i też dają rade przynajmniej do 4tys obr bo dalej reduktor nie ogarnia xD
jacekd13b2
11-01-15, 15:13
Wogóle o barracudach jest mało mówione i cięzko znalezć informacje i ludzi którzy je mieli w tym silniku. Co do kolorów to pewno masz racje ja powturzyłem tylko słowa mojego gazownika wiem ze sa dwa rodzaje wydajnosci do 115 i do 130/min pablo a Ty jakie miałes dysze u siebie i jakie cisnienie na reduktorze przed uturbieniem ? Dobre są opinie o barracudach ale mało dokładnych informacji o wydajności zwłaszcza tych mocniejszych barracud. Na moich jest napisane wersja testowa i wydajność do 130 /min
Na forum LPG masz sporo informacji na ich temat http://lpg-forum.pl/barracuda-made-in-poland-t19972.html
Tak, na początku były tylko 115, później wprowadzili wersje 130. U mnie mam 115 bez dysz i w NA jeździły przy ciśnieniu 1bar.
jacekd13b2
12-01-15, 17:27
Piszą tylko o tych słabszych barracudach o mocniejszych nic nie znalazłem.. Mam założone dysze 2.4 przy cisnieniu 1.20 auto jedzie dobrze ale na benzynce mimo wszystko czuć różnice ze auto lepiej ciągnie zwlaszcza na górze :-)
Muzyk-Grzes
12-01-15, 18:22
Pewnie gdyby ECU korzystało z knock sensora to i przy wysokich obrotach na LPG szło by dobrze.
wątpię...
raczej kwestia dobrego wystrojenia i nie będzie czuć różnicy
jacekd13b2
12-01-15, 22:52
Tez mam taką nadzieje bo wtryski są bardzo chwalone i wydajne nawet słyszałem nieoficjalnie że jak hanny niebieskie. Pokombinuje jeszcze ze srednica dysz moze 2.6 lub wiecej no i z regulacja cisnienia które to pewno trzeba bedzie obniżyć aby mnożnik wyszedł około jedności.
Muzyk-Grzes
13-01-15, 19:05
wątpię...
raczej kwestia dobrego wystrojenia
Wynikało by z tego że ustawienie (czytaj maksymalne wyprzedzenie zapłonu) nie ma znaczenia i 102 oktanowy gaz powinien mieć ten sam kąt co 95 oktanowa benzyna?
U nas gaz nie ma 102 oktanów. Bez zmiany zapłonu a ustawieniem afr da się osiągnąć zadowalające wyniki.
komp na bazie odczytów z KS co najwyżej cofnie zapłony a nie je wyprzedzi
na zapłonach z PB nie będziesz miał stuków na LPG więc pożytek z KS w takim przypadku żaden
co innego jak przyspieszysz zapłon względem serii PB to można jakiś przyrost na LPG uzyskać
a autor tematu niech najpierw zaglądnie do sterownika zamiast na pałę bawić się ciśnieniem i średnicą dyszy...
Tak jak piszesz. Fajną opcją są dwie mapy przełączane sygnałem z elektrozaworu. Ale bez dokładnych pomiarów mocy to trochę gra w ciemno.
Muzyk-Grzes
13-01-15, 20:59
na zapłonach z PB nie będziesz miał stuków na LPG
Nie bardzo rozumiem ,jeśli ECU odczytuje stuki tak samo na PB jak i LPG i działa to tak że maksymalnie przyspiesza i potem cofa (bynajmniej ja to tak zrozumiałem zgłębiając zasadę działania KS) a nie leci zapłonem z mapy i ewentualnie cofa gdyby doszło do spalania detonacyjnego, to istnienie czujnika ma sens.
Fajną opcją są dwie mapy przełączane sygnałem z elektrozaworu.
Masz na myśli coś takiego?
http://zmniejszacz.pl/zdjecie/209/1628656_2012-10-22-14.59.23.jpg
Założyłem gaz do Cifka jakieś 2 lata temu i spytałem na lpgforum o pomoc ,jakiś wariator ewentualnie cos co przestawi zapłon dla LPG.
Dowiedziałem się że mi auto nie powinno jeździć bo mam Alaskę i wtryski Reg Fast , potem zrobiłem to co na zdjęciu na kości dwu bankowej (512) z drugą mapą o zapłonie dostosowanym do LPG i pokazałem też na tym forum. Dowiedziałem się że to nie możliwe żeby to działało bo za każdym przełączeniem będzie wywalało check engine (oraz wcześniej słyszana śpiewkę o Alasce i wtryskach) ,albo że ECU się "usmaży" i kilka jeszcze innych pomysłów....
A co do KS to mam takie "cudo" w Accordzie i w sumie to nigdy nie dokupiłem kabla (wtyczki bo mam kabel od Staga) do instalki Stella żeby zobaczyć jak jest tam ustawione. W sumie kupiłem auto i gaz już tam był ,więc po co było "grzebać"
jeśli ECU odczytuje stuki tak samo na PB jak i LPG i działa to tak że maksymalnie przyspiesza i potem cofa (bynajmniej ja to tak zrozumiałem zgłębiając zasadę działania KS) a nie leci zapłonem z mapy i ewentualnie cofa gdyby doszło do spalania detonacyjnego, to istnienie czujnika ma sens.
nie ma czegoś takiego, że ecu sobie przyspiesza zapłon do momentu stuku a potem cofa
po to jest mapa żeby leciał z mapy i ewentualnie wprowadzał względem niej korekty w zależności od stanu innych czujników - czyli w przypadku wykrycia stuku cofa zapłon biorąc odpowiednią korektę względem obrotów i obciążenia przy jakich wykrył spalanie stukowe
Masz na myśli coś takiego?
Tak dokładnie o to, czyli 2timer.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.