PDA

Zobacz pełną wersję : Coupe d15b2 - dołek między 2500 - 3500 rpm



tehCleaner
04-07-08, 23:06
Witajcie,

Mam nadzieje, że ktos spodkał sie z podobnym problemem i pomoże szybko rozwiązać ten problem, a mianowicie w cupejce Vgen d15b2 przy pełnym obciążeniu(gaz do dechy) przy obrotach 2500 - ~3500 cos wyraźnie trzyma silnik.. filtr paliwa i powietrza nowe, katalizator jutro wycinam, sonda lambda pracuje wzorcowo. Jutro sprawdze takze układ zapłonowy ale dziwne zeby to była wina tego.

Możliwe ze ze problem moze tkwić trysku paliwa? No nie wiem czego sie złapać.. Nie wiem jak dokładnie działa Dual Point Iniection ale drugi wtryskiwacz sie włącza dopiero od 3,5k rpm? hmm moze problem tkwic w sterowaniu?

z góry dzięki

warmplace
04-07-08, 23:21
coupe d15b2 widze ze zrobiles jakiegos odwrotnego swapa :P czy czasem nie chodzi o d15b7. w kupach byl dual point?

tehCleaner
04-07-08, 23:31
Tak były d15b2, sam sie zdziwiłem na początku, ale w wszystko wskazuje na to, ze tak wyjechało z fabryki i odwrtnego swapa nie było:D

Siny26
05-07-08, 01:25
miałem identyczny problem ale u mnie okazało sie że to filtr paliwa zamulony po wymianie pszczółka.Analogicznie idąc moze pompa nie wyrabia przy nagłym depnięciu. albo tłumik przytkany. a od 3500 dokładnie w tym momencie 2 wtrysk sie zalancza

jero11
05-07-08, 09:35
podobne objawy są też przy źle ustawionym rozrządzie, sprawdzałeś rozrząd?

tehCleaner
06-07-08, 02:25
rozrząd nie ma tu nic do rzeczy, słuchajcie okazało sie ze zapłon sie przestawił(nie wiem jakim cudem) na 12 stopni, mozna zamnąć temat, dzięki za podpowiedzi:) pozdrawiam.

AriN
06-07-08, 11:19
No na pewno w fabryce nie mogli sie pomylić, ktoś wcześniej robił swapa.