PDA

Zobacz pełną wersję : USDM EJ9 , Fog w zderzak. POMOCY!!

demon666
15-11-14, 10:38
Witam. Jako, że pomimo obejrzenia wszystkich poradników, które znalazłem nadal jestem zielony w temacie USDM. Chodzi mi o przód i tył z tym, że przód chcę mieć wyłączany małym pstryczkiem.
Rozumiem, że jak wyłączę przód to będę miał normalnie działające kierunkowskazy ? Jeżeli chodzi o tył to USDM na stałe a światło przeciwmgłowe kupiłem o prelude i pakuję w zderzak.
Teraz prośba do was, ma ktoś jakiś konkretny poradnik z zdjęciami jak po kroku wszystko ogarnąć ? i gdzie podłączyć foga w zderzaku ? Z góry wszystkim dziękuję za pomoc. Pozdrawiam

sparco
15-11-14, 11:00
1) z przodu dajesz 2 oprawki 2włóknowe,
2) wpinasz się np. w skrzynkę bezpieczników w 2 czy tam 3 wolny pin od lewej (wtedy usdm będzie zapalał się po przekręceniu kluczyka),
3) po drodze dajesz pstryczka np. w ten schowek po lewej ( ja mam tak u siebie, buda EK),
4) dalej ciągniesz ten kabel przez gumę z kablami w grodzi (najlepiej długim gwoździem przeprowadzić),
5) prowadzisz sobie ten kabel "+" do oprawki i go lutujesz,
6) prowadzisz równolegle ten kabel do 2 oprawki i też lutujesz,
7) przylutowujesz stare kable od kierunków "+" i "-",
8) cieszysz się kierunkami USDM

fog z tyłu:
1) robisz sobie szablon, odrysowujesz go i napierdzielasz dziurę w zderzaku,
2) ściągasz zderzak, montujesz sobie foga,
3) zrzucasz boczek, upierdzielasz kable od swojego przeciwmgielnego i prowadzisz je np przez ten gumowy korek w podłodze i wyciągasz go tylną ścianką,
4) lutujesz kable do foga, włączasz i patrzysz czy świeci, jak świeci, zakładasz zderzak,

lampy tył:
1) w zależności czy chcesz mieć:4x pozycja, kupujesz 1 oprawkę 1włóknową (jedna zostaje Ci po przeciwmgielnym) lub 2 oprawki 2 włóknowe, jeśli chcesz mieć 4 x pozycja + 4 x stop,
2) wpinasz się w kable od pozycji i ciągniesz je do nowych oprawek,
2a) wpinasz się w kable od pozycji i stopu i ciągniesz je do nowych oprawek,
no i chyba tyle z rzeczy elektrycznych

Wojtuuus