Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Jaki silnik pod turbo w granicach 0.8-1.0 bara



doro11cv
11-11-14, 19:08
Witam. Jaki silnik polecacie pod turbo. Czy trzeba zakuwać przy takim doładowaniu ? itd
Najlepiej prosil bym o podanie zestawu najlepszego silnika i czesci do niego aby go odprezyc.
Silnik tylko d seria ponieważ mam turbo kita z d16z9
Pozdrawiam
Ps. jeżeli zły dział to sorki, jestem nowy na forum

Archi
11-11-14, 19:35
Siema :D Na dobry początek zapraszamy do tematu PRZEDSTAW SIE ;) a potem do poczytania tematów związanych z Twoim zapytaniem które wyszuka Ci nasza forumowa szukajka :D (prawy górny róg ekranu :D ) .
Z silników to np. D16Z6.
Najlepiej będzie jak wypowiedzą się użytkownicy turbo D . Pozdrawiam :D

doro11cv
11-11-14, 19:56
Tzn kiedys sie juz przedstawiłem jak jeździłem v genem coupe

bialyspecjal
11-11-14, 20:00
d15z8. mam i jestem mega zadowolony. 0,7 bara i smiga jak ta lala

Hektor139
11-11-14, 21:06
najlepiej wal D16Z6 albo Y8 ale wsumie wiekszość silników jest podobna vtec-e nie polecam bo maja straszliwe cienkie korby

Vincent
11-11-14, 21:28
Hektor139 otóż mylisz się gdyż korby w Economist są dokładnie takie jak np.w Z6 czy Y8

demiss
12-11-14, 13:20
takich tematów w tym dziale było juz srylion wystarczy sie cofnąć do tyłu ze dwie strony...

hubson
12-11-14, 19:07
Skontaktuj się z Qowaxem z Empireracing chłopak ogarnia bardzo dobrze temat turbo i mechaniki. Tu masz link do fb https://m.facebook.com/EmpireRacing

+48 692 313 587 nr do Qowaxa, zadzwoń na pewno pomoże ;)

dewota
12-11-14, 19:21
Skontaktuj się z Qowaxem z Empireracing chłopak ogarnia bardzo dobrze temat turbo i mechaniki. Tu masz link do fb https://m.facebook.com/EmpireRacing

+48 692 313 587 nr do Qowaxa, zadzwoń na pewno pomoże ;)

2x robilem u nich silniki z soft turbo i było git. Jak nie dłubiesz sam, to jedz do kogoś kto zrobi projekt od a do z.

doro11cv
13-11-14, 09:29
Mam znajomego ktory spokojnie to złoży, tylko nie wiem
Na czym składać, czy na d16z9 d16z5 ? Ktory jest waszym zdaniem najbardziej pod turbo, zalezy mi
Na żywotności silnika przy doładowaniu ok 0,8-1.0bara

dzordzmakowiec
13-11-14, 09:48
D16z6/z9

Fawor
13-11-14, 09:52
aczkolwiek należy sobie zdawać sprawę z tego, że każdy SERYJNY silnik puszczony na 1 barze ma prawo nie być żywotny...to nie VW.

demiss
13-11-14, 13:09
Co za różnica jaki silnik, do 1 bara każdy trzeba zakuc.

dzordzmakowiec
13-11-14, 13:13
Mozna, nie trzeba. Wiadomo, lepiej zakuc.

Fawor
13-11-14, 13:58
Co za różnica jaki silnik, do 1 bara każdy trzeba zakuc.
Krycha D15tki nie trzeba było. Jeszcze... ;)

doro11cv
13-11-14, 20:02
czyli do ilu bez kucia mozna?
aby to pojezdzilo

Młody ŁDZ
13-11-14, 20:10
Każdy silnik jest inny i nie ma stałej, bezpiecznej wartości doładowania. Jeden jeździ na 1.0, drugi na 0.5 i nie ma zasady który pierw wybuchnie ;) co najwyżej może być większe prawdopodobieństwo :p

kamil1988
13-11-14, 21:15
bardzo dużo zależy od nogi kierownika

doro11cv
13-11-14, 23:46
Dobrze, to rozwiniemy pozniej. Czyli ktory słupek wybrać?

kamil39
14-11-14, 06:59
Moim zdaniem przy takim doladowaniu wkoncu kleknie kazdy silnik, wiec wybralbym d15z6/8 bo jest poprostu tanszy ,, a jak masz zamiar inwestowac to oczywiscie ze d16z6 .

doro11cv
14-11-14, 08:00
Koszty zakupią d16z6 w jakich granicach?

81saren
14-11-14, 10:35
W granicach Mazowieckiego szukaj .

Oj cos przeczuwam Kabooom :rolleyes:

Masz dzial gielga i tam szukaj . od 500 do 5000

Saiti
14-11-14, 10:41
Oj cos przeczuwam Kabooom


Mam to samo :)

A silnik kosztuje tyle, za ile ktoś go sprzeda - czyli allegro lub giełda.

doro11cv
14-11-14, 12:08
A zakucie tego silnika? Lepiej kupic zakuty czy samemu zlozyc?

kamil39
14-11-14, 12:15
A zakucie tego silnika? Lepiej kupic zakuty czy samemu zlozyc?Jak sie zastanawiasz nad takimi rzeczami to odpusc albo z grubszym portfelem idz do jakiejs firmy co sie tym zajmuje

qureku.
14-11-14, 12:16
A zakucie tego silnika? Lepiej kupic zakuty czy samemu zlozyc?

Wybacz, ale przy Twoim poziomie wiedzy w tym temacie najlepiej będzie jak pójdziesz do wybranego tunera, wyłożysz sałatę na stół i powiesz ile mniej więcej chcesz mocy..

Będzie to rozwiązanie prostsze i łatwiejsze..

Saiti
14-11-14, 12:43
A zakucie tego silnika? Lepiej kupic zakuty czy samemu zlozyc?


Wspominasz o gotowym zestawie turbo, teraz chcesz kuć silnik. Powiem tak, uzbieraj 15 tysięcy, wrzuć ich zdjęcie, będzie sens pomagać ;)

doro11cv
14-11-14, 15:45
Mam
Człowieka ktory złożył by mi to za pol darmo, tylko zapytanie skad brac kucizne i ile szykować, skad mam wiedziec jakie to sa koszta skoro pierwszy raz takie cos buduje, prosił bym o wyrozumiałość;)

Młody ŁDZ
14-11-14, 16:51
Masz takiego fachowca pod ręka i nie może Ci on udzielić żadnych rzetelnych informacji? :)



Wyczuwam historię typu "Eee, Józek, to chyba trzeba w drugą stronę przykręcić" : )

doro11cv
14-11-14, 18:23
Składa silniki na codzień ale
Nie takie modzone, po prostu pytam tylko o ceny. A nie pisze z prozba o to by ktoś mnie hejtowal;)

Gibbon
14-11-14, 18:28
Każdy silnik jest inny i nie ma stałej, bezpiecznej wartości doładowania. Jeden jeździ na 1.0, drugi na 0.5 i nie ma zasady który pierw wybuchnie ;) co najwyżej może być większe prawdopodobieństwo :p
Z każdym kolejnym postem jest coraz wyższe :D

P4try5
15-11-14, 12:01
do0,6 bara spokojnie lataja d16stki okolo 200koni jak chcesz kuc to tloki korby 2500 srubki pierdołki uszczelki BG 2000 pomiary itp 1000 przydalo by sie ruszyc i gore zawory sprezyny talerze itp 1500 to tak srednio liczymy zalezy conza ile i od kogo wyrwiesz moze ktos a cos po projekcie uzywanego z niskim przebiegiem poza tym mysle ze jak nadmuchac troche wiecej to i turbo wieksze i ICek i zawsze cos jeszcze wyskoczy :D :)

Winni
15-11-14, 14:40
Parę kropek i przecinków by się przydało bo nie da rady ogarnąć o co chodzi :)

marcin001984
15-11-14, 14:52
Adrian, a gdzie tu w ten temat się zapuściłeś z naszymi silnikami :)

Winni
15-11-14, 16:12
Aj no troszkę można sobie pomarzyć :o Korci mnie kupno jakiejś zabawki i zaturbienie jej :rolleyes:

A naszego 1.8 też da sie uturbić, najwiekszy problem to ECU które trzeba przekładać z US Civica ktory nie ma tempomatu i cos z biegami też nie chodzi tak jak powinno. W Grecji i Anglii jeżdżą takie, moc około 220-240koni bez wzmocnionych bebechów, ciekawe tylko ile to wytrzyma.
No i kolejny minus to cena, całość to koszt koło 15.000zł :)

marcin001984
15-11-14, 16:37
Właśnie, skrzynia biegów na USA ma 5 przełożeń a nie 6 jak na Europę i tu pojawia się pierwszy problem. Koszta są tak wielkie że cała operacja raczej mija się z celem. Do tego nerwy, problemy z ECU... nie ma sensu. Lepiej FN2 kupić i tam się bawić :)

_posen
17-11-14, 12:56
Za jakis czas bedzie mozna pewnie swapa zrobic z nowego ctra z turbo do 8 i 9 w r18 ;) i wyjdzie jak za te moc taniej jak turbienie i zylowanie r18, czy swap na k20 i turbo. R18 sie normalnie zestroic nie da nie wspomne juz o kosztach tej operacji... Po akcji zostaniesz z ufo z moca jak k20, bez szpery, zawiasem starym i ze skrzynia od r18, a wyzej jak 220-230 r18 w stanach i tak nie cisnie sie nawet, bo bedzie kaboom.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

demiss
17-11-14, 22:44
Podejrzewam ze spokojnie na emu da się wystroic to r18.

zakit
23-11-14, 11:49
Podejrzewam ze spokojnie na emu da się wystroic to r18.
emu to stand alone wiec napewno sie da,