Zobacz pełną wersję : Jaki silnik pod turbo w granicach 0.8-1.0 bara
Witam. Jaki silnik polecacie pod turbo. Czy trzeba zakuwać przy takim doładowaniu ? itd
Najlepiej prosil bym o podanie zestawu najlepszego silnika i czesci do niego aby go odprezyc.
Silnik tylko d seria ponieważ mam turbo kita z d16z9
Pozdrawiam
Ps. jeżeli zły dział to sorki, jestem nowy na forum
Siema :D Na dobry początek zapraszamy do tematu PRZEDSTAW SIE ;) a potem do poczytania tematów związanych z Twoim zapytaniem które wyszuka Ci nasza forumowa szukajka :D (prawy górny róg ekranu :D ) .
Z silników to np. D16Z6.
Najlepiej będzie jak wypowiedzą się użytkownicy turbo D . Pozdrawiam :D
Tzn kiedys sie juz przedstawiłem jak jeździłem v genem coupe
bialyspecjal
11-11-14, 20:00
d15z8. mam i jestem mega zadowolony. 0,7 bara i smiga jak ta lala
najlepiej wal D16Z6 albo Y8 ale wsumie wiekszość silników jest podobna vtec-e nie polecam bo maja straszliwe cienkie korby
Hektor139 otóż mylisz się gdyż korby w Economist są dokładnie takie jak np.w Z6 czy Y8
takich tematów w tym dziale było juz srylion wystarczy sie cofnąć do tyłu ze dwie strony...
Skontaktuj się z Qowaxem z Empireracing chłopak ogarnia bardzo dobrze temat turbo i mechaniki. Tu masz link do fb https://m.facebook.com/EmpireRacing
+48 692 313 587 nr do Qowaxa, zadzwoń na pewno pomoże ;)
Skontaktuj się z Qowaxem z Empireracing chłopak ogarnia bardzo dobrze temat turbo i mechaniki. Tu masz link do fb https://m.facebook.com/EmpireRacing
+48 692 313 587 nr do Qowaxa, zadzwoń na pewno pomoże ;)
2x robilem u nich silniki z soft turbo i było git. Jak nie dłubiesz sam, to jedz do kogoś kto zrobi projekt od a do z.
Mam znajomego ktory spokojnie to złoży, tylko nie wiem
Na czym składać, czy na d16z9 d16z5 ? Ktory jest waszym zdaniem najbardziej pod turbo, zalezy mi
Na żywotności silnika przy doładowaniu ok 0,8-1.0bara
dzordzmakowiec
13-11-14, 09:48
D16z6/z9
aczkolwiek należy sobie zdawać sprawę z tego, że każdy SERYJNY silnik puszczony na 1 barze ma prawo nie być żywotny...to nie VW.
Co za różnica jaki silnik, do 1 bara każdy trzeba zakuc.
dzordzmakowiec
13-11-14, 13:13
Mozna, nie trzeba. Wiadomo, lepiej zakuc.
Co za różnica jaki silnik, do 1 bara każdy trzeba zakuc.
Krycha D15tki nie trzeba było. Jeszcze... ;)
czyli do ilu bez kucia mozna?
aby to pojezdzilo
Każdy silnik jest inny i nie ma stałej, bezpiecznej wartości doładowania. Jeden jeździ na 1.0, drugi na 0.5 i nie ma zasady który pierw wybuchnie ;) co najwyżej może być większe prawdopodobieństwo :p
bardzo dużo zależy od nogi kierownika
Dobrze, to rozwiniemy pozniej. Czyli ktory słupek wybrać?
Moim zdaniem przy takim doladowaniu wkoncu kleknie kazdy silnik, wiec wybralbym d15z6/8 bo jest poprostu tanszy ,, a jak masz zamiar inwestowac to oczywiscie ze d16z6 .
Koszty zakupią d16z6 w jakich granicach?
W granicach Mazowieckiego szukaj .
Oj cos przeczuwam Kabooom :rolleyes:
Masz dzial gielga i tam szukaj . od 500 do 5000
Oj cos przeczuwam Kabooom
Mam to samo :)
A silnik kosztuje tyle, za ile ktoś go sprzeda - czyli allegro lub giełda.
A zakucie tego silnika? Lepiej kupic zakuty czy samemu zlozyc?
A zakucie tego silnika? Lepiej kupic zakuty czy samemu zlozyc?Jak sie zastanawiasz nad takimi rzeczami to odpusc albo z grubszym portfelem idz do jakiejs firmy co sie tym zajmuje
A zakucie tego silnika? Lepiej kupic zakuty czy samemu zlozyc?
Wybacz, ale przy Twoim poziomie wiedzy w tym temacie najlepiej będzie jak pójdziesz do wybranego tunera, wyłożysz sałatę na stół i powiesz ile mniej więcej chcesz mocy..
Będzie to rozwiązanie prostsze i łatwiejsze..
A zakucie tego silnika? Lepiej kupic zakuty czy samemu zlozyc?
Wspominasz o gotowym zestawie turbo, teraz chcesz kuć silnik. Powiem tak, uzbieraj 15 tysięcy, wrzuć ich zdjęcie, będzie sens pomagać ;)
Mam
Człowieka ktory złożył by mi to za pol darmo, tylko zapytanie skad brac kucizne i ile szykować, skad mam wiedziec jakie to sa koszta skoro pierwszy raz takie cos buduje, prosił bym o wyrozumiałość;)
Masz takiego fachowca pod ręka i nie może Ci on udzielić żadnych rzetelnych informacji? :)
Wyczuwam historię typu "Eee, Józek, to chyba trzeba w drugą stronę przykręcić" : )
Składa silniki na codzień ale
Nie takie modzone, po prostu pytam tylko o ceny. A nie pisze z prozba o to by ktoś mnie hejtowal;)
Każdy silnik jest inny i nie ma stałej, bezpiecznej wartości doładowania. Jeden jeździ na 1.0, drugi na 0.5 i nie ma zasady który pierw wybuchnie ;) co najwyżej może być większe prawdopodobieństwo :p
Z każdym kolejnym postem jest coraz wyższe :D
do0,6 bara spokojnie lataja d16stki okolo 200koni jak chcesz kuc to tloki korby 2500 srubki pierdołki uszczelki BG 2000 pomiary itp 1000 przydalo by sie ruszyc i gore zawory sprezyny talerze itp 1500 to tak srednio liczymy zalezy conza ile i od kogo wyrwiesz moze ktos a cos po projekcie uzywanego z niskim przebiegiem poza tym mysle ze jak nadmuchac troche wiecej to i turbo wieksze i ICek i zawsze cos jeszcze wyskoczy :D :)
Parę kropek i przecinków by się przydało bo nie da rady ogarnąć o co chodzi :)
marcin001984
15-11-14, 14:52
Adrian, a gdzie tu w ten temat się zapuściłeś z naszymi silnikami :)
Aj no troszkę można sobie pomarzyć :o Korci mnie kupno jakiejś zabawki i zaturbienie jej :rolleyes:
A naszego 1.8 też da sie uturbić, najwiekszy problem to ECU które trzeba przekładać z US Civica ktory nie ma tempomatu i cos z biegami też nie chodzi tak jak powinno. W Grecji i Anglii jeżdżą takie, moc około 220-240koni bez wzmocnionych bebechów, ciekawe tylko ile to wytrzyma.
No i kolejny minus to cena, całość to koszt koło 15.000zł :)
marcin001984
15-11-14, 16:37
Właśnie, skrzynia biegów na USA ma 5 przełożeń a nie 6 jak na Europę i tu pojawia się pierwszy problem. Koszta są tak wielkie że cała operacja raczej mija się z celem. Do tego nerwy, problemy z ECU... nie ma sensu. Lepiej FN2 kupić i tam się bawić :)
Za jakis czas bedzie mozna pewnie swapa zrobic z nowego ctra z turbo do 8 i 9 w r18 ;) i wyjdzie jak za te moc taniej jak turbienie i zylowanie r18, czy swap na k20 i turbo. R18 sie normalnie zestroic nie da nie wspomne juz o kosztach tej operacji... Po akcji zostaniesz z ufo z moca jak k20, bez szpery, zawiasem starym i ze skrzynia od r18, a wyzej jak 220-230 r18 w stanach i tak nie cisnie sie nawet, bo bedzie kaboom.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Podejrzewam ze spokojnie na emu da się wystroic to r18.
Podejrzewam ze spokojnie na emu da się wystroic to r18.
emu to stand alone wiec napewno sie da,
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.