Zobacz pełną wersję : Pomocy!!
Bartek9518
02-10-14, 17:48
witam! mam problem z moim civickiem mb2 1998r z silnikiem d14a8. kiedy wrócilem z pracy chcialem zresetowac komputer poprzez odlaczenie akumulatora gdyz dzien wczesniej nie chcacy wyciagnalem bezpiecznik od srs i go wlazylem z powrotem i zaczela swiecic konrolka. kiedy odlaczylem aku i podpiolem go spowrotem w aucie zaczely migac postojówki (nie awaryjne!). przekrecilem stacyjke i zapalilem silnik po czym za chwilke zgasl i juz nie odpalil do tej pory. sprawdzalem iskre na swiecach - jest, pompa paliwa chodzi, odlaczylem alarm bo myslalem ze to jakis tryb antywlamaniowy. kiedy otworze drzwi zaczyna cos lekko pipczec i migaja te postojowki przez chwile i gasna, kiedy zamkne to samo.. za chwilke gasna. nie jest to tez imobilaizer bo gasnie kluczyk. juz jestem zielony.. bardzo prosze o pomoc ;)
A nie popaliłeś czegoś przez złe nakładanie klem? Sprawdź wszystkie bezpieczniki. Pipczy alarm od świateł niezapominajka, a że one migają to alarm też tak działa. Coś się namieszało w elektryce.
Miałem podobnie jak odłączałem aku to przy podłączeniu nowego alarm się uzbroił i właśnie miałem disko z postojówkami i dopiero jak pilotem wyłączyłem to wróciło all do normy bo tak to głupiał, zobacz z tym alarmem jak to nie pomoże to elektryka
Bartek9518
03-10-14, 17:13
ok juz gotowe, jednak to bylo z tym alarmem. Wyciagnolem bezpiecznik od alarmu pod,kierownica i sie uspokoilo i auto odpala normalniee
:D