cysiuu
22-09-14, 16:40
Witam,
od pewnego czasu jestem posiadaczem civic'a V generacji z silnikiem 1.3. Gdy wpadł on w moje ręce posiadał przelotowy tłumik końcowy WM Sport oraz wspawaną rurę zamiast kata. Ostatnio uznałem, że do zwykłego 1.3 75KM taki wydech jest niepotrzebny i zwyczajnie za głośny więc kupiłem zwykły tłumik, który wczoraj zamontowałem. Odpaliłem, żeby posłuchać dźwięku, zgasiłem i zadowolony poszedłem spać. Chwile temu wsiadłem do samochodu, żeby wybrać się po zacny chmielowy napój do sklepu i ku mojemu zdziwieniu jajko przestało zupełnie iść.
Czy to wina nowego tłumika, że mój civic złapał muła, czy po prostu zbieg okoliczności i wysiadło coś innego?
(Patrząc na ECU po przekręceniu zapłonu dioda mruga jeden raz po czym gaśnie i więcej się nie zapala, więc nie wiem czy odczytywać to jako błąd 1? Gdyż w jakimś poradniku czytałem, że dioda powinna mrugać cały czas, z jedynie 2 sekundowa przerwa pomiędzy każdym błędem.)
Pozdrawiam!
od pewnego czasu jestem posiadaczem civic'a V generacji z silnikiem 1.3. Gdy wpadł on w moje ręce posiadał przelotowy tłumik końcowy WM Sport oraz wspawaną rurę zamiast kata. Ostatnio uznałem, że do zwykłego 1.3 75KM taki wydech jest niepotrzebny i zwyczajnie za głośny więc kupiłem zwykły tłumik, który wczoraj zamontowałem. Odpaliłem, żeby posłuchać dźwięku, zgasiłem i zadowolony poszedłem spać. Chwile temu wsiadłem do samochodu, żeby wybrać się po zacny chmielowy napój do sklepu i ku mojemu zdziwieniu jajko przestało zupełnie iść.
Czy to wina nowego tłumika, że mój civic złapał muła, czy po prostu zbieg okoliczności i wysiadło coś innego?
(Patrząc na ECU po przekręceniu zapłonu dioda mruga jeden raz po czym gaśnie i więcej się nie zapala, więc nie wiem czy odczytywać to jako błąd 1? Gdyż w jakimś poradniku czytałem, że dioda powinna mrugać cały czas, z jedynie 2 sekundowa przerwa pomiędzy każdym błędem.)
Pozdrawiam!