Zobacz pełną wersję : Czy można sprawdzić komputer czy jest sprawny?
Jestem z Zielonej Góry i nie wiem czy wogóle istnieje taka opcja sprawdzenie sterownika silnika czy jest sprawny? :sad:
Opcja szukaj haslo samodiagnostyka
Chodzi Ci o kompa? Gdyby był całkiem trafiony, to byś nie mógł odczytać błędu 12 (jak to pisałeś w innym temacie).
Chodzi Ci o kompa? Gdyby był całkiem trafiony, to byś nie mógł odczytać błędu 12 (jak to pisałeś w innym temacie).
no dobra a co w przypadku, kiedy kody daja sie odczytywac (chwilowo niepodlaczony czunik temp. powietrza w doloci wygenerowal nowy blad, ktory zniknal, po ponownym podlaczeniu czujnika) a na Parowcowej powiedzieli ze komp popalony?
Bo popalony nie znaczy, że jest całkiem spalony. Ale elektronikiem nie jestem, żeby Ci powiedzieć, który scalak musiałby się spalić, żeby nie działał cały system. W każdym razie jeśli fachowcy po obejrzeniu tego osobiście tak mówią, to pewnie tak jest. Czyli - albo szukaj nowego kompa, albo innych fachowców, którzy to potwierdzą.
A ja mam takie pytanie posiadam Vgen. silnik d13b2, komputer jest z diodą po stronie pasażera tylko ta dioda się nigdy nie świeci, nawet nie mrugnie (na włączonym zapłonie nic się nie dzieje) - co moze być przyczyną? Dioda może być spalona? jak można sprawdzić autko pod względem samodiagnostyki? Czy gdyby komputer był uszkodozony to autko nie odpali nawet czy jak? Dzięki za pomoc
Ma ktoś do sprzedania dokładkę do tyłu MS Design? civic 3 drzwi 1999 rok
****ij baranka w sciane z 20 metrów :twisted:
zastanowiles sie nad swoim pytaniem w tym temacie ?
[ Dodano: Pon Kwi 24, 2006 4:55 pm ]
A ja mam takie pytanie posiadam Vgen. silnik d13b2, komputer jest z diodą po stronie pasażera tylko ta dioda się nigdy nie świeci, nawet nie mrugnie (na włączonym zapłonie nic się nie dzieje) - co moze być przyczyną?
a czy pomaranczowa kontrolka "check engine" na desce na chwile zapala sie po przekreceniu kluczyka ?