pawel1162
07-07-14, 23:59
Witam mam problem po swapie d16z6 straszny brak mocy , wymienione , olej , filtr oleju , rozrząd , sprawdzona kompresja prawie po 13,8 i 14 bar , ustawione zawory , rozrząd , zapłon przez znajomego mechanika od hond
Mam obecnie kolektor wydechowy z d15b7 4-1 (czekam na ebay)
i palnik od lpg w dolocie
czy może to powodować brak mocy aż taki brak mocy
Holując ostatnio auto nie mogłem wystartować z miejsca waga auta holowanego ok 1100kg , ciężko z małych obrotów wyjechać na mój dość sromy podjazd , dla porównania moje poprzednie z6 wyjeżdżało bez problemu , a holowanie auto 1300kg nie sprawiało kłopotów
Mam procedurę startu na 4500 obr i jak z niej startuję to ledwo zapiszczy i zmuula .
Co sprawdzić , co wymienić . Czekam na jakieś pomysły
Mam obecnie kolektor wydechowy z d15b7 4-1 (czekam na ebay)
i palnik od lpg w dolocie
czy może to powodować brak mocy aż taki brak mocy
Holując ostatnio auto nie mogłem wystartować z miejsca waga auta holowanego ok 1100kg , ciężko z małych obrotów wyjechać na mój dość sromy podjazd , dla porównania moje poprzednie z6 wyjeżdżało bez problemu , a holowanie auto 1300kg nie sprawiało kłopotów
Mam procedurę startu na 4500 obr i jak z niej startuję to ledwo zapiszczy i zmuula .
Co sprawdzić , co wymienić . Czekam na jakieś pomysły