PDA

Zobacz pełną wersję : B18c6 - lpg Oo



grpi
07-06-14, 22:49
Czesc

Mam d14 i gaz stag, wtryski nie pamietam.
Robie swapa na b18c6.
Pytanie, czy da sie jakos zaadoptowac moja instalacje lpg do nowego silnika?

Chcialem uzywac lpg do spokojnej jazdy.


Dzieki za pomoc.

artek0903
07-06-14, 23:11
Wszystko się da ale znając życie będziesz musiał wymienić wtryski, reduktor, przewód miedziany i wielozawór. A stag jaki?

grpi
08-06-14, 01:32
Stag 300f albo 300t nie moge rozczytac
Wlew tomasetto
Wtryskiwacze hana
Filtr certools
Wielozawor tomasetto
Przewody faro



PZDR
GRPI

Zawor valtec


PZDR
GRPI

reaktor
08-06-14, 09:20
jaki reduktor ?
ustawisz lpg do 5tys obr i pewnie bedzie ok

rafsio
08-06-14, 09:43
coś typu KME Gold Jak nie wydajniejszy... wtryski szybie ( kiedyś były matrixy hd544 ) ale pewnie już teraz jest jakaś wersja udoskonalona i przewód miedziowy min 8mm bo teraz pewnie jest ze 6.

snafu
08-06-14, 11:24
przewód miedziowy min 8mm bo teraz pewnie jest ze 6

miedz fi 8 daje się dopiero powyżej 200 KM

miedz fi 6 bez zagięć na dwóch EZ i dwóch parownikach potrafi stykowo obrobić 240 KM (w upalne dni )

rafsio
08-06-14, 11:37
Ale jak zakłada B18C6 to już prawie 200km... a pewnie potem zacznie się modzenie :)

reaktor
08-06-14, 12:11
Ale jak zakłada B18C6 to już prawie 200km... a pewnie potem zacznie się modzenie :)

i daleko nie zajdzie jako że to N/A
nie dramaztyzuj bez sensu na zapas

kolega nie chce jezdzic w całym zakresie na LPG

grpi
08-06-14, 13:39
To da sie wylaczyc gaz powyzej 5k rpm ? To jakos sensownie zrobic?


grpi

reaktor
08-06-14, 13:40
To da sie wylaczyc gaz powyzej 5k rpm ? To jakos sensownie zrobic?


grpi
pewnie ustawiasz w programie max obroty dla gazu i tyle
sam mam tak zrobione bo mam stargeo stga bez korekt po obrotach i ciezko było by go wystroić

grpi
08-06-14, 14:16
A nie bedzie zadnego laga, nie wplynie to jakos na wieksze zuzycie silnika rakie przelaczanie sie z gazu na benzyne i z benzyny na gaz ?


grpi

reaktor
08-06-14, 16:57
A nie bedzie zadnego laga, nie wplynie to jakos na wieksze zuzycie silnika rakie przelaczanie sie z gazu na benzyne i z benzyny na gaz ?


grpi

przy prawidłowo wystrojonej instalce lagów nie bedzie podstaw do szybszego zuzycia tez nie ma raczej
na pewno szybciej sie zuzyje jak bedziesz Pi*gał na gazie do 9k obrotów:D bo nie sadze zeby ktos wystroił gaz tak dobrze jak benzynę bo b18c6 chyba nie ma pełnego obd 2 zeby sie wszystkie korekty automatycznie kopiowały na sterownik LPG

grpi
08-06-14, 16:58
Ok dzieki za wyczerpujące info


grpi

tomivegeta
13-06-14, 09:54
witam ja mam silnik b16a2 i mam lpg staga ( i latam w pelnym zakresie obrotow bez zadnego przelaczania sie na benzyne) ... a po co chcesz robic odcinke gazu przy 5tys?? przeciez jak dobrze zestroisz graty od gazu to bez problemowo gazownik ci ustwi tak sterownik ze vtec ci sie zalaczy i nie bedziesz czul roznicy miedzy benzyna a gazem

Tommi01
13-06-14, 10:22
ustawisz lpg do 5tys obr i pewnie bedzie ok

wg mija sie to z celem bo? jak bedzie mial c6 to nie bedzie jezdzil do 5 tys tylko caly czas klepal wiec bedzie mial spalanie 10l lpg+ 11l pb....

reaktor
13-06-14, 17:00
czytaj uwaznie
kolega chce lpg do spokojnej jazdy

SajmonLP
13-06-14, 18:02
Odpowiednio wystrojona mapa paliwowa lpg + szybkie wtryski by nie zapętlały i możesz upalać. Oczywiście do tego reduktor i cała reszta dobrze dobranych komponentów.

Tommi01
13-06-14, 18:04
czytaj uwaznie
kolega chce lpg do spokojnej jazdy

ale z c6 nie da sie jezdzic spokojnie xd

reaktor
13-06-14, 19:48
ale z c6 nie da sie jezdzic spokojnie xd

to juz problem autora tematu:D