Zobacz pełną wersję : B18c6 - lpg Oo
Czesc
Mam d14 i gaz stag, wtryski nie pamietam.
Robie swapa na b18c6.
Pytanie, czy da sie jakos zaadoptowac moja instalacje lpg do nowego silnika?
Chcialem uzywac lpg do spokojnej jazdy.
Dzieki za pomoc.
Wszystko się da ale znając życie będziesz musiał wymienić wtryski, reduktor, przewód miedziany i wielozawór. A stag jaki?
Stag 300f albo 300t nie moge rozczytac
Wlew tomasetto
Wtryskiwacze hana
Filtr certools
Wielozawor tomasetto
Przewody faro
PZDR
GRPI
Zawor valtec
PZDR
GRPI
jaki reduktor ?
ustawisz lpg do 5tys obr i pewnie bedzie ok
coś typu KME Gold Jak nie wydajniejszy... wtryski szybie ( kiedyś były matrixy hd544 ) ale pewnie już teraz jest jakaś wersja udoskonalona i przewód miedziowy min 8mm bo teraz pewnie jest ze 6.
przewód miedziowy min 8mm bo teraz pewnie jest ze 6
miedz fi 8 daje się dopiero powyżej 200 KM
miedz fi 6 bez zagięć na dwóch EZ i dwóch parownikach potrafi stykowo obrobić 240 KM (w upalne dni )
Ale jak zakłada B18C6 to już prawie 200km... a pewnie potem zacznie się modzenie :)
Ale jak zakłada B18C6 to już prawie 200km... a pewnie potem zacznie się modzenie :)
i daleko nie zajdzie jako że to N/A
nie dramaztyzuj bez sensu na zapas
kolega nie chce jezdzic w całym zakresie na LPG
To da sie wylaczyc gaz powyzej 5k rpm ? To jakos sensownie zrobic?
grpi
To da sie wylaczyc gaz powyzej 5k rpm ? To jakos sensownie zrobic?
grpi
pewnie ustawiasz w programie max obroty dla gazu i tyle
sam mam tak zrobione bo mam stargeo stga bez korekt po obrotach i ciezko było by go wystroić
A nie bedzie zadnego laga, nie wplynie to jakos na wieksze zuzycie silnika rakie przelaczanie sie z gazu na benzyne i z benzyny na gaz ?
grpi
A nie bedzie zadnego laga, nie wplynie to jakos na wieksze zuzycie silnika rakie przelaczanie sie z gazu na benzyne i z benzyny na gaz ?
grpi
przy prawidłowo wystrojonej instalce lagów nie bedzie podstaw do szybszego zuzycia tez nie ma raczej
na pewno szybciej sie zuzyje jak bedziesz Pi*gał na gazie do 9k obrotów:D bo nie sadze zeby ktos wystroił gaz tak dobrze jak benzynę bo b18c6 chyba nie ma pełnego obd 2 zeby sie wszystkie korekty automatycznie kopiowały na sterownik LPG
Ok dzieki za wyczerpujące info
grpi
tomivegeta
13-06-14, 09:54
witam ja mam silnik b16a2 i mam lpg staga ( i latam w pelnym zakresie obrotow bez zadnego przelaczania sie na benzyne) ... a po co chcesz robic odcinke gazu przy 5tys?? przeciez jak dobrze zestroisz graty od gazu to bez problemowo gazownik ci ustwi tak sterownik ze vtec ci sie zalaczy i nie bedziesz czul roznicy miedzy benzyna a gazem
ustawisz lpg do 5tys obr i pewnie bedzie ok
wg mija sie to z celem bo? jak bedzie mial c6 to nie bedzie jezdzil do 5 tys tylko caly czas klepal wiec bedzie mial spalanie 10l lpg+ 11l pb....
czytaj uwaznie
kolega chce lpg do spokojnej jazdy
Odpowiednio wystrojona mapa paliwowa lpg + szybkie wtryski by nie zapętlały i możesz upalać. Oczywiście do tego reduktor i cała reszta dobrze dobranych komponentów.
czytaj uwaznie
kolega chce lpg do spokojnej jazdy
ale z c6 nie da sie jezdzic spokojnie xd
ale z c6 nie da sie jezdzic spokojnie xd
to juz problem autora tematu:D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.