Zobacz pełną wersję : gruba chińska chłodnica wody
Witam, kiedyś przeglądałem gdzies temat o grubych chłodnicach wody alu, oczywiście z chin i ich wadach, ale nie moge go znaleźć. Ale do rzeczy, mam problem z autem, zakute d16y8T, polega on na tym że wyrzuca mi płyn do wyrównawczego w sporych ilościach, zdaje sobie sprawę że może jest to wydmuchana UPG tylko przed zwaleniem głowicy chce ustalić co jest przyczyną żeby problem nie wrócił. Czy ktoś miał przygody z tymi chłodnicami??W układzie robi się duże ciśnienie, aż puchnie ta chłodnica i węże( jeden nawet pękł).
Doładowanie to niecały bar, szpilki w głowicy oem, uszczelka oem + loctite, planowany blok i głowica.
Auto ciężko pali jak jest zagrzane i w chłodnicy bulboni jak się odkręci korek za zapalonym silniku.
weże pekąją bo mu dmucha z głowicy nie myl skutku z przyczyną
chłodnica to chłodnica ma byc szczelna i to tyle
weże pekąją bo mu dmucha z głowicy nie myl skutku z przyczyną
chłodnica to chłodnica ma byc szczelna i to tyle
oraz miec prawidlowy przeplyw :-)
Jedyna wada o jakiej mi wiadomo to jej korek ktory warto wymienić.
Jedyne wady o jakich mi wiadomo to jej korek ktory warto wymienić , oraz wiatrak ktory warto wywalić prosto do kubła ;) OEM działa lepiej :o
to zanim zwalisz góre na zimnym silniku odkrec korek od chlodnicy i odpal auto, jak wywali plyn to nie ma uszczelki, w sprawnym silniku nic nie powinno sie wylac.sprawdz tez jak wyglada olej jesli zrobila sie brązowa maz to tez po uszczelce
to zanim zwalisz góre na zimnym silniku odkrec korek od chlodnicy i odpal auto,
jak wywali plyn to nie ma uszczelki, w sprawnym silniku nic nie powinno sie wylae
chyba gupi jesteś:D
wiadomo ze wyleje jak pompa rusza
hehe u mnie nigdy w d serii nic nie wylalo,sprawdzane kilkanascie razy wiec chyba mam jakis cudowny silnik :p gejzer zrobil sie dopiero po rozwalonej uszczelce. od tego jest ta mala dziurka w termostacie zeby nie bylo cisnienia na wolnych obrotach
Ja miałem identyczną sytuację z tymi wężami i też mi jeden pękł, ale to była wina korka od chłodnicy, bo była za mocna sprężyna i nie upuszczał ciśnienia do zbiorniczka, ale przyszlifowałem trochę chłodnice w tym miejscu i nic sie już nie dzieje
Jedyne wady o jakich mi wiadomo to jej korek ktory warto wymienić , oraz wiatrak ktory warto wywalić prosto do kubła OEM działa lepiej
dokładnie.
Wywaliłem korek i założyłęm OEM wiatrak i nie mam problemów z tą chłodnicą.
dzieki pany, wiatrak jest oem, a korek zamówiony:D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.