PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z gazem d13b2



Piekal
21-04-14, 19:38
Witam. Zamontowalem inny mikser jak mialem,przejechalem 102km i tankowalem do pelna,weszlo 8,6l czyli spalanie dobre ale terazprzejechalem 85km i mowie zobacze ile spalila pojechalem zatankowalem i weszlo 13l ale dziwne jest to ze zawor nie odbil(nie bylo tryyy) i jak dystrybutor pompowal to od 20zl tak strasznie powoli lecialy te grosze. O co chodzi ? Co mam zrobic ? moje auto to d13b2 gaz I gen.

mlodyxx
21-04-14, 20:23
pojezdzic jeszcze zrobic 100km i zatankowac na tej samej stacji albo zawor nie odbil i weszlo wiecej albo rozniece cisnienia w pompach tloczacych na stacji testuj tankujac na tej samej stacji

Piekal
21-04-14, 22:44
Dodam ze po tej regulacji ja sam odkrecilem srubke o polowe obrotu. To jest parownik tomasetto 100hp i odkrecilem ta srubke od gory taka ta miedziana myslicie ze przez to wiecej pali ?

jawasaki
21-04-14, 23:13
Więcej kręć to na pewno będzie lepiej... . Kręcąc na pałę tylko rozregulujesz wszystko.

Piekal
21-04-14, 23:27
Jutro wpadne do gazownika

Muzyk-Grzes
22-04-14, 04:57
zatankowac na tej samej stacji albo zawor nie odbil i weszlo wiecej albo rozniece cisnienia w pompach tloczacych na stacji
Pamiętaj że od 15 kwietnia zmienia się stopień sprężenia gazu na stacjach (dlatego tez spada jego cena po zimie) przez co wzrasta spalanie.

Piekal
05-05-14, 19:32
Gazownik ustawil mi tak jak bylo przedtem i juz nic nie kombinowalem i spalanie znowu 10l. jezdze oszczednie krece do max 3tys.obrotow. dlaczego wtedy spalila 8,5l a teraz pali 10 ?

Dodam ze jak odpale rano i gdy zejdzie ze ssania to ma obroty okolo 600 a jak sie rozgrzeje to ma wlasciwe czyli 950.na ssaniu jest oki i jak sie rozgrzeje dobrze tp tez.Problem jest tylko ze w czasie rozgrzewania i ze spalaniem.