PDA

Zobacz pełną wersję : Halogeny się palą cały czas. Zwarcie?

oscar1919
19-04-14, 01:17
Witam. Otóż jak w temacie przednie halogeny świecą się od razu po włączeniu postojówek/mijania mimo że są wyłączone. Z tylnym jest okej. Wcześniej nie miałem takiego problemu wszystko było w porządku. Żadnych powodów do zwarć albo przyczyn tego raczej nie kojarze. Bezpieczniki wszystkie ok żadnego nie wywala. Więc w czym może być problem? Nastąpiło jakieś zwarcie? Gdzie go szukać i co mogło być przyczyną? Z układu elektrycznego to jestem laikiem, więc nie wiem zwarcie, a bezpieczniki nie ruszone? I miałem nadzieje, że na grzebaniu w bezpiecznikach sie skończy, ale najwidoczniej nie. Zanim oddam do elektryka to się was poradzę. Nie wiem czy tylko u mnie tak jest czy w każdym Civicu V, ale wyciagająć bezpiecznik odpowiedzialny za halogeny przednie, wyłącza mi się też postojówka tylna prawa.

jeru
20-04-14, 20:34
Siemka, sprobuj podmienic przekaznik odpowiadajacy za halogeny moze sie zgrzal i jest caly czas zwarty.

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

benvenuti1
20-04-14, 22:14
Ale ten przekaznik jest w skrzynce bezpieczników w komorze silnika, pod kierą czy jeszcze gdzieś indziej? Podmienić z czym? Sory ale jestem lewy z elektryką ;)

jeru
20-04-14, 22:30
To oryginalna instalacja halogenow? Nie pamietam gdzie jest ten przekaznik, musialbys sprawdzic gdzies w manualu. A podmienic bys musial z jakims innym sprawnym

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

oscar1919
21-04-14, 10:50