Zobacz pełną wersję : Kontrolka SRS po dodaniu gazu - 6 gen.
Witam,
Civic VI 1998r, 1.4 IS 90 KM sedan
Mam pewien problem:
Po odpaleniu auta wszystko jest ok, po dodaniu gazu i przekroczeniu 1500 obr. zapala się i świeci kontrolka SRS, światła są jaśniejsze, zaczyna buczeć nawiew. Próbowałem reset SRS i dalej to samo.
Od dwóch dni czuje dziwny zapach w samochodzie po jego rozgrzaniu (ciężko jednoznacznie go określić).
Czy miał ktoś podobny problem i jest mi w stanie podpowiedzieć co się dzieje?
Pozdrawiam
Która wtyczka od diagnostyki SRS?
Pod nogami pasażera mam 2 wtyczki:
2 piny to chyba normalna diagnostyka
3 piny nie wiem co to?
2 piny ta sama co zwykła diagnostyka
Po zrobieniu samodiagnostyki,
Kotrolka SRS zgasła i za chwile się zapalił.
o ratunku kod błedu jaki jest ?
poszukaj sobie kody błedu srs dla 6 gen'a
Przerwa w napełniaczu poduszki kierowcy - niby to ten błąd
bład sie powtarza (czyli wyswietla go w petli)?
czy tylko raz
Sprawdź napięcie ładowania. Czyli napięcie akumulatora na odpalonym silniku jakie wynosi ?
bład sie powtarza (czyli wyswietla go w petli)?
czy tylko raz nie ma pętli, jak podłączałem przed chwilą to SRS gaśnie i check to samo
Napięcie akumulatora 11V
Alternator zmarł - wymienić, wróci ładowanie i SRS przestanie świecić.
Śmierdzi mi w samochodzie ala jajkiem bardzo gryzący zapach, czy możliwe że to siarka z akumulatora? Czyli wniosek z tego że alternator przeładowuje akumulator?
piotreek23
09-04-14, 23:27
Jak akumulator po nocy przed wlączeniem silnika ma 11V to jest trup. Wymień akumulator następnie sprawdź na odpalonym silniku jakie masz napięcie ładowania na klemach. Wtedy będzie można coś powiedzieć.
@Sheiva nie koniecznie altek. U mnie jak padał oryginalny panasonic po 12 latach to w trakcie jazdy zapalało kontrolkę akumulatora i właśnie SRS :-). ALtek oddałem wtedy do regeneracji ale był sprawny.
Kupiłem przed chwilą nowy miernik i po przejechaniu 5 km:
Na wyłączonym silniku - 13.5 V
Na włączonym silniku ze światłami, dmuchawą i radiem - 16.5V-17V i tak skacze.
16.5V-17V
troche za duże te ładowanie 15 to jest max. Regulator napicia się skończył. Napraw to jak najszybciej bo ci aku rozpieprzy i nie wiadomo co jeszcze np. kompa.
troche za duże te ładowanie 15 to jest max. Regulator napicia się skończył. Napraw to jak najszybciej bo ci aku rozpieprzy i nie wiadomo co jeszcze np. kompa.
Regulator jest w alternatorze?
Orientujecie się jak z samowymianą alternatora warto?
W poprzednim aucie Astra wymieniałem w chwile ale miałem go na wierzchu od góry
tez jest w miare łatwo ale pod auto trzeba sie wczołgać troche poł os moze przeszkadzac przy wyjeciu lae to niech sie wypowiedza ci co wycigala za złożonym aucie bo ja nie miałem akurat poł osi to był banał
piotreek23
10-04-14, 10:39
U mnie górą wyciągali :-) coś musieli odkręcić po drodze (nie pamiętam co) ale nie było to jakieś skomplikowane.
Najlepiej oddaj cały alternator do regeneracji, wtedy ci wszystko wymienią..łożyska,szczotki etc..
Jeden minus że regulator napięcia troche kosztuje :-(
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.