Zobacz pełną wersję : SAMODIAGNOSTYKA DZIWNE ODCZYTY -POMOCY!!!
Witam wszystkich potrzebuje pomocy moja hania od pewnego czasu dziwnie sie zachowuje w czasie jazdy wciskam sprzęgło i obroty lecą do zera ale nie o tym chciałem zrobiłem samodiagnostykę i zobaczyłem coś takiego luknijcie na filmik jeżeli miał ktoś taki przypadek to
proszę o pomoc mam nadzieje ze nie potrzebuje nowego kompa pozdrawiam wszystkich i dzięki
http://pl.youtube.com/watch?v=2GPtSQE9yEs
samodiagnostyke wykonuje się na zgaszonym silniku, przekręcasz tylko raz kluczyk bez startu.
a jeśli dalej będą ci się nakładać mignięcia to najpierw zresetuj kompa ( być może dawno nie był resetowany i łapie jeszcze starę błędy) i dopiero zrób samodiagnostyke gdy problem się powtórzy
silnik był zgaszony przekręcilem kluczyk tylko na zapłon bez odpalania komp był resetowany dzień wcześniej ( odłaczony całą noc akumlator ) samodiagnostyke robiłem po powrocie z pracy po drodze problem sie powtarzał
co do filmiku to wydaje mi się że gdzieś jest jakaś zwara bo nigdy nie widziałem podobnego błędu lub po prostu komputerek padł
co do filmiku to wydaje mi się że gdzieś jest jakaś zwara
raczej napewno.
hania od pewnego czasu dziwnie sie zachowuje w czasie jazdy wciskam sprzęgło i obroty lecą do zera
Podczepię się do tego tekstu. U mnie też się tak dzieje. Na benzynie obroty spadają bardzo nisko lecz po chwili wracają do normy. W momencie kiedy jadę na gazie auto gaśnie.
Co to może być??
hania od pewnego czasu dziwnie sie zachowuje w czasie jazdy wciskam sprzęgło i obroty lecą do zera
Na benzynie obroty spadają bardzo nisko lecz po chwili wracają do normy. W momencie kiedy jadę na gazie auto gaśnie.
Co to może być??
Wyczyść silniczek krokowy a bedzie dobrze
pozdr
mozes, zrobimy zobaczymy.
doczytałem sie o resetach komputera i podążając tym tropem zrobiłem to według zaleceń.
Na razie jest wszystko ok. Tylko na razie nie mogę tego sprawdzić na gazie ponieważ oddałem do regeneracji parownik.
gaz do wyregulowania mam to samo zbyt duzo powietrza
Odświeżam. :( Panowie byłem u elektryka mam pobór prądu na wyłączonym zapłonie 0.8A norma niby 0.05A wiec dużo za dużo ale on sam nie może stwierdzić gdzie wyciągał pokolei wszystkie bezpieczniki i pobór nie spadał stwierdził ze to może być kostka stacyjki czy miał ktoś taki przypadek.
Odświeżam. :( Panowie byłem u elektryka mam pobór prądu na wyłączonym zapłonie 0.8A norma niby 0.05A wiec dużo za dużo ale on sam nie może stwierdzić gdzie wyciągał pokolei wszystkie bezpieczniki i pobór nie spadał stwierdził ze to może być kostka stacyjki czy miał ktoś taki przypadek.
Miałem to samo - sprawdź jak jest podłączone radio. Jeśli masz tak, że możesz go słuchać bez klucza w stacyjce przekręconego na I to najprawdopodobniej to.
U mnie koszt to 20 PLN za przepięcie radia i spokój.
DZIęKI Chemiczny ale to niestety nie pomogło bawiłem się z tym dzisiaj podłączyłem tak aby radio wyłączało sie razem z kluczykiem ale pobór nie zmalał odłączyłem całkowicie i tylko minimalny spadek do ok 0,75A więc to nie to
Ja tez miałem dziwinie duży pobór prądu że mi przez noc wydoiło akumulator i okazało się, że w bagażniku bez przerwy świeciła się lampka a juz nowy akumulator kupiłem
pozdr
Mój elektryk na początku wpadł na ten sam pomysł ze niby lampka bagażnika ale ta lampka jest odłączona :(
Ja mysle że jeżeli twój elektryk nie wykrył usterki to jest do niczego a przyczyną może byc kostka stacyjki nie wiem dokładnie jaki to ma wpływ na pobór prądu ale mój znajomy miał tak w hani
skolopendra
10-05-08, 16:33
i tylko minimalny spadek do ok 0,75A
to nie jest minimalny pobór. toż prawie 1 Amper a to jest dużo ,lampka w bagażniku bierze mniej :)
jesli nie ma bledow to powinny swiecic ciagle?? czy zgasnac tak jak przy normalnym uruchamianiu silnika? ja mam tak ze gasna i za chwile sie zapalaja na stale... nie wiem czy to dobrze
skolopendra
10-05-08, 17:49
to powinny swiecic ciagle?
a ile tam Ci się świeci i co dokładnie :speszony:
no wiec tak... zwykle uruchamiajac silnik jest tak(pomijam ladowanie, smarowanie itp): check engine, srs i abs(to powiedzmy te 3 wazne) gasnie abs, po mili sec gasnie check i na koncu srs...
robiac samodiagnostyke znowu zapala sie "trzech kroli" :d i sytuacja wyglada tak:
abs gasnie(jak na starcie) i za chwile sie zapala(swieci ciagle)
check swieci ciagle(bez fazy wygasniecia jak przy uruchamianiu)
srs swieci dlugo, gasnie(jak na starcie) i sie zapala swiecac ciagle...
domyslam sie ze z checkiem jest cos zle :)
Ja mysle że jeżeli twój elektryk nie wykrył usterki to jest do niczego a przyczyną może byc kostka stacyjki nie wiem dokładnie jaki to ma wpływ na pobór prądu ale mój znajomy miał tak w hani
jak sprawdzić czy ta kostka jest uszkodzona?
djtomikowal
11-05-08, 20:18
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.