Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Demontaż sanek



Camellia Racing
23-02-14, 16:49
Cześć wszystkim!

Chcę zdemontować sanki, żeby je odmalować i o ile nie obawiam się odkręcenia śrub przy poduszce dolnego wahacza to trochę się boję ruszać śruby mocujące w podłużnicach, da radę spokojnie to powykręcać bez pneumata? Czy mam się bać że się pozrywają od środka?

reaktor
23-02-14, 18:09
nie zerwie sie to najwieksze sruby w całym aucie

u mnie wyszło elgancko mimo ze w z tyłu w zawiasie wszystko sie pozrywało

kruczekvu
24-02-14, 08:41
Miałem walkę z tym samym w zeszłym tygodniu i o ile przy wahaczach problemu nie było tak przy przednich śrubach połamałem kilka kluczy
Po strzale w łeb śruby i konkretnej rurze puściły bez problemu
Śmiało odkręcaj nic nie ukręcisz

motomaniak1988
24-02-14, 23:53
odpowiednie narzedzia niezbedne do tego typu prac :) dobry klucz i pojdzie nie ma sie co martwic chodz pneumatem napewno bys sobie zycie ulatwil :)

Camellia Racing
24-02-14, 23:59
Niestety nie mam kompresora więc ewentualnie będę się ratował wypożyczając elektryczny udarowy.
Buda jest na kozach więc będę musiał uważać żeby jej nie zwalić jeśli bym robił jakimś ręcznym kluczem :D

reaktor
25-02-14, 00:03
kompresor nie potrzebny

http://image.ceneo.pl/data/products/3781136/i-yato-grzechotka-3-8-wygieta-stal-crv-0731.jpg


+

http://previo.pl/userdata/gfx/992b27ecac91a958b8a96dcfbda58b9a.jpg

kruczekvu
25-02-14, 00:43
Buda jest na kozach więc będę musiał uważać żeby jej nie zwalić jeśli bym robił jakimś ręcznym kluczem
Nic nie zwalisz
Ja miałem na jednej stronie lewarek na drugiej kobyłkę i wsio ok

reaktor
25-02-14, 01:08
Nic nie zwalisz
Ja miałem na jednej stronie lewarek na drugiej kobyłkę i wsio okna te lewarki bym jednak uważał

moj orginalny hondy juz nie trzyma gwintu

kruczekvu
25-02-14, 01:16
Nie mówię o oryginalnym bo to jest porażka
Mam dużego psa warsztatowca hydraulicznego z tych starych typów i na nim auto z jednej strony wisiało

reaktor
25-02-14, 01:35
a to luz ale najlepiej chyba sie pustaki budowlane sprawdzają sa miekkie wiec nie gna i nie rysują blachy , lekkie i tanie na 2och juz mozna całe auto postawic

Camellia Racing
25-02-14, 02:36
na te lewarki bym jednak uważał

moj orginalny hondy juz nie trzyma gwintu

Mój z EJ1 3 lata temu puścił na stacji benzynowej jak zmieniałem koło to była frajda podnieść auto później :D
Jak w końcu EJ1 postawię to lewarek kupię ale z Peugeot'a Coupe tylko nie pamiętam numerku. Jest dużo łatwiejszy do kręcenia niż Hondy.
Co bloczków białych to bym uważał bo to zlepiony piasek, łatwo pęka w pół :)